मेरो Tweet

मेरो कुरा/ब्रेकिङ न्युज

    follow me on Twitter

    Users Stat

    Users Online.

    MD, VA, DC Tax Preparation


    युनिकोड नेपालीमा कमेन्ट लेख्न चाहनुहुन्छ?

    Except where otherwise noted, this site is licensed under a Creative Commons Attribution 2.5 License.

    नेवारले गरे आफ्नै राज्यको घोषणा

    अन्तरिम संविधानमा स्पष्ट रुपमा नेपाल संघीय लोकतान्त्रिक गणतन्त्रात्मक राज्य हुने उल्लेख भए पनि यसको खाका र स्वरुपबारे बहस पर्याप्त मात्रामा नभइरहेको अवस्थामा आज राजधानीमा नेवार स्वायत्त राज्यको घोषणा भएको छ। यसअघि माओवादीले नेवाः स्वायत्त गणराज्य घोषणा गरेको भए पनि आज भने माओवादीमात्र हैन, सत्तारुढ नेपाली कांग्रेस, नेकपा एमाले लगायतका राजनीतिक दलका भ्रातृ संस्थाहरु र नेवारभित्रैका ३१ जातिका प्रतिनिधिहरुसमेत आवद्ध नेवारहरुको संयुक्त संघर्ष समितिले नेवाः स्वायत्त राज्यको घोषणा गरेको हो। यसअघि यसरी नै किरात, तामाङ र लिम्बुहरुले पनि राज्य घोषणा गरिसकेका छन्।

    कार्यक्रममा राष्ट्रिय झण्डाका रुपमा चन्द्रसूर्य अंकित झण्डालाई कायमै राख्दै नेवार राज्यभित्र फहराउन अलग्गै झण्डा र सयौँ थुंगा फूलका हामी..राष्ट्रिय गानलाई कायमै राख्दै राज्यको अलग्गै गान पनि सार्वजनिक गरियो। त्यसैगरी नेवार स्वायत्त राज्यको भाषिक, सांस्कृतिक, शिक्षा, आर्थिक, समावेशी, गैरनेवार र अल्पस‍ंख्यकसम्बन्धी नीति पनि सार्वजनिक गरियो।


    झण्डा र राज्यको नाम लेखिएको बेलुन उडाएर कार्यक्रम सुरु गर्दै।

    नेवारहरुको छाता स‍ंगठन नेवाः देय दबुका पूर्वअध्यक्ष मल्ल के सुन्दरले स‍ंविधान सभाको क्षेत्राधिकारलाई चुनौति दिई राज्य घोषणा गरेको नभई संविधानप्रदत्त शान्तिपूर्ण रुपमा भेला हुने र आफ्नो विचार राख्‍न पाउने अधिकारको उपभोग गर्दै आफ्नो माग सुनाउन यस्तो घोषणा गरिएको बताए। ‘राज्य पुनर्सं‍रचनाको बहस भइरहेका बेला हामी नेवारहरुलाई यस्तो राज्य चाहिन्छ र यसको नीति यस्तो रहन्छ भन्ने आवाज सम्बन्धित ठाउँमा पुर्‍याउन शान्तिपूर्ण रुपमा कार्यक्रम आयोजना गरेका हौँ’, उनले चेतावनी दिए, ‘यदि यसलाई गम्भीर रुपमा लिइएन भने हाम्रो आवाज यस्तै शान्तिपूर्ण र शालिन नहुन पनि सक्छ।’

    दशरथ रंगशालामा सभा सुरु हुनुअघि काठमाडौँका विभिन्न स्थानबाट सांस्कृतिक झाँकीसहितको जुलुस निस्किएको थियो। पाटन क्षेत्रमा प्रत्येक घरबाट कम्तिमा दुई जना र्‍यालीमा सहभागी हुन भनिएको थियो। भक्तपुरमा नेमकिपाको प्रभाव क्षेत्रका नेवारहरु भने आएका थिएनन्। नेमकिपा संघीयताको विरोध गर्छ र नेवार राज्य घोषणा हुन नहुने मान्यता राख्छ।


    जुलुसमा सहभागी अष्टमातृका। नेवार राज्यको झण्डामा पनि अष्टमातृका कै प्रतीक रहेको छ।


    जुलुसका सहभागीहरुले नेवार राज्यको झण्डा बोकेका थिए।


    नेवार स्वायत्त राज्यको इलाकामा राष्ट्रिय झण्डासँगै फहराउने भनिएको यो झण्डाको डिजाइन रामकृष्ण नकर्मीले गरेका हुन्।


    गायक रामेश, रायन र रामकृष्ण दुवाल ‘राज्यगान’ गाउनुअघि।


    स‍ंघर्ष समितिमा आवद्ध १० स‍ंस्थाका प्रतिनिधिले पहिले नै चन्द्रसूर्यअंकित राष्ट्रिय झण्डा फहरिरहेको ठाउँलाई बीचमा पारेर नेवार स्वायत्त राज्यका झण्डाहरु दायाँबायाँ फहराएका थिए।


    नेवार समुदायभित्र बाहुन लगायतका कथित उच्च जातदेखि लिएर कथित पानी नचल्ने दलित जातसम्मका रहेका छन्। शनिबारको कार्यक्रमको उद्‍घाटन जातीय भेदभावलाई बिर्सेर नेवार समुदायभित्र रहेका सबै ३१ जातिका एक पुरुष र एक महिला प्रतिनिधि मञ्चमा भेला भएर परेवा उडाउँदै गरेका थिए।


    राज्यको घोषणा संयुक्त संघर्ष समितिका अध्यक्ष नरेन्द्रभक्त हाडाले गरेका थिए। सबै प्रमुख राजनीतिक दल र विभिन्न नेवार स‍घसंस्थाका प्रतिनिधित्व रहेको समितिको अध्यक्ष तीन तीन महिनामा पालैपालो परिवर्तन हुने गर्छ।


    घोषणा सभालाई सम्बोधन गर्दै नेकपा एमालेका केन्द्रीय सदस्य राजेन्द्र श्रेष्ठले एमालेले ऐतिहासिक नेपाल मण्डल अनुसार नै यसको क्षेत्र घोषणा हुनुपर्ने विचार राख्दै यस राज्यको सीमा कम्तीमा दुई राज्यसँग जोडिनु पर्ने पार्टीको धारणा रहेको बताए। ‘यसै अनुसार एमालेले राज्य पुनर्स‍रचनाको अवधारणामा नेवार राज्यको सीमाङकन गरिसकेको छ’, उनले भने, ‘अब यसलाई संविधान सभाबाट पास गर्नुपर्छ।

    नेपाली कांग्रेस काठमाडौँ जिल्ला समितिका पूर्व सभापति तथा सभासद तीर्थराम डंगोलले झन् चर्को भाषण गर्दै बाग्मतीका ८, नारायणीका ५ र दोलखा र रामेछापसहित मिलाएर एक प्रदेशको घोषणा हुनुपर्ने र त्यसको नाम नेवाः राज्य हुनुपर्ने बताए। उनको पार्टी नेपाली कांग्रेसले जातका आधारमा राज्य बनाउन नहुने धारणा राख्दै आएको छ। उनी भने स‍ंविधानसभामा रहेका २१८ जनजाति सभासदले यसका लागि दबाब दिने बताउँदै थिए। स‌ंविधान सभामा दलगत ह्विप नलाग्ने भनिएको छ।

    दलहरुले नेवार राज्यको सीमाका बारेमा आ-आफ्नै धारणा सार्वजनिक गरे पनि सभामा निश्चित इलाका तोकेर घोषणा गरिएको छैन। नेवार राज्यको क्षेत्र घोषणा गर्दै नेवाः जागरण मञ्चका सुजीव बज्राचार्यले ‘लिच्छवीकालदेखि नै स्पष्ट अस्तित्वमा रहेका नेवार शासकहरुको अधिनस्थ शासनसत्ताको प्रादेशिक क्षेत्रको ऐतिहासिकतालाई आधार मानेर स्वायत्त राज्यको क्षेत्र निर्धारण गर्ने’ बताए। यो सैद्धान्तिक अवधारणा हो, उनले स्पष्ट पारे। यसअघि तामाङ संयुक्त संघर्ष समितिले घोषणा गरेको ताम्सालिङ राज्यको केही इलाकालाई नेवारहरुले पनि दाबी गर्ने गरेका छन्।


    कार्यक्रममा उपस्थित नेवार सभासदहरु एमालेकी सपना मल्ल प्रधानसँगै माओवादीका नारायणकाजी श्रेष्ठ।

    एकीकृत माओवादीका उपाध्यक्ष नारायणकाजी श्रेष्ठले सभालाई सम्बोधन गर्दै नेवार स्वायत्त राज्यको घोषणाले संघीयताविरोधीहरु, सं‍विधान निर्माणमा प्रतिकूल असर पर्नेहरुले ठूलो झापड खाएको बताए। आफ्नो पार्टीले आन्दोलनका क्रममा गरेको गणराज्यहरुको घोषणाको स्मरण गर्दै श्रेष्ठले जनताले आफै राज्य घोषणा गरी दबाब बढाएका कारण संघीयताबाट कोही पनि पछाडि फर्कनसक्ने अवस्था नरहेको बताए।

    कार्यक्रम आयोजक नेवाः स्वायत्त राज्य संयुक्त संघर्ष समितिमा एनेकपा (माओवादी)को भ्रातृ संगठन नेवाः राष्ट्रिय मुक्ति मोर्चा, नेपाली कांग्रेसको भ्रातृ संगठन – नेवाः लोकतान्त्रिक दबू, नेकपा (एमाले)को भ्रातृ संगठन – लोकतान्त्रिक नेवाः संघ, नेपाः राष्ट्रिय पार्टीको भ्रातृ संगठन – नेवाः ल्याय्म्ह न्ह्यलुवाः, विघटित नेकपा (एकता-केन्द्र) सम्बद्ध भ्रातृ संगठन – नेवाः मुक्ति मंकाः दबू लगायत आवद्ध छन्।

    नेवार राष्ट्रगान सुन्न र झण्डाको विस्तृत अर्थ बुझ्नका लागि यस्तो पो रहेछ नेवाः राज्यको ‘राष्ट्रगान’

    करिब २५ हजार क्षमता रहेको दशरथ रंगशालाको प्यारापिट पूरै सहभागीहरुले भरिएको थियो।

    No related posts.

    114 comments to नेवारले गरे आफ्नै राज्यको घोषणा

    • Chamar

      मलाई यो कुरा मन पर्यो. हामीलाई नेवार राज्य अहिले हैन धेरै पहिले नै चाहिएको थियो. अब काठमाडौँ मा अरु कसैको हाकिम चल्दैन. यो हाम्रो आफ्नो ठाउँ हो. हाम्रो पहिले अधिकार हुन्छ अनि मात्र अरुहरुको. त्यो पनि हाम्रो निंत्रणमा. आसा छ यसलाई साथीहरुले मैंड गर्नु हुन्न होला. येहिनै हाम्रो नेताहरुको माग हो, हैनर?

      मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 1 Thumb down 1

    • Jeevan

      अब यसरीनै बिस्तारै ब्राम्हणवाद को अन्त्य गर्नु पर्छ र एक दिन अवस्य हुन्छ , यो कार्य मा मेरो पूर्ण समर्थन छ……..यसो भन्दा कसै कसै लाई चित्त नबुझला , तर नेपालको विकाश नहुनुमा ब्रम्हान्वाद सबै भन्दा धेरै दोषी हो…………….

      मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 3 Thumb down 8

    • Ranju

      Highly disappointed to learn about such declarations continuously .Hope Nepal won’t go back to the stage of “Baisey and Chaubise Rajjya”.
      Single nation couldn’t be developed by entire citizens and now will such division work?
      “Unity is Strength” or “United we stand Divided we fall” are going to be funny proverbs to us now. Because, for Nepalese, division means a lot and are strongly with fake assumption that “development after division”.
      Its total a crap!!!
      I love my Nepal and my Nepal is my pride. Nothing else in my mind except I am Nepali!!!

      मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 3 Thumb down 5

    • ishwor

      महेश जी ………….जस्तालाई तस्तै गरेको हो.चोरलाई तह लगाउन चोर बने सजिलो हुन्छ,पागल हरुको उपचार गर्न पागल झैं बने सजिलो हुन्छ भनेर होलानी कि कसो?

      मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 3 Thumb down 3

    • krishna (Maryland, USA)

      नेवार लगायत नेपाल का प्रत्येक समुदायले आफ्नो आफ्नो गणराज्य घोषणा गर्नु / प्रजातन्त्र र
      जन-अधिकारका नाममा दिन पर दिन कानूनलाई कुल्चदै एक पछि अर्को गर्दै जातीय राज्यहरु घोषणा गर्दै जानु / सेना र प्रहरी राजनीतिक रुपमा त टुक्रिए / अब जातीय रुपमा पनि टुक्रा पार आफ्नो अस्तित्व रक्षा का नाममा / यसरि नै हो भने न रहन्छ बाँस न बज्छ बाँसुरी /

      मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 4 Thumb down 7

    • mahesh

      १.माओबादी बात गणतंत्र र संबिधान सभा को निम्ति संघर्ष को शुरुवात,कांग्रेस एमाले माओबादी नेता को टाउको को मूल्य तोक्न ब्यास्त र ६२साल माँ माओबादी को माग प्रति सहमत.
      २. वाई सी एल बिघटन गर्नु पर्छ भन्ने कांग्रेस एमाले कोमाग, एमाले द्वारा यूथ फ़ोर्स र कांग्रेस बात तरुण दस्ता को घोषणा,अझ खुमबहादुर नाम को अपराधी बात सशक्त दस्ता को माग.
      ३.संघियता को मुद्दा लाइ गति दिन माओबादी बात प्रचारात्मक रूप माँ गणराज्य को घोषणा,कांग्रेस एमाले को चिच्याहट र अहिले कांग्रेस एमाले को संग्लाग्नता माँ नेवार राज्य को घोषणा .

      एस्ले के देखाउछ भने कांग्रेस एमाले को नेता को दिमाग माँ भुस रगधा,खाच्चाद र घोड़ा को लिदी भन्दा अरु भरिएको छैन.यिनी हरु जनमत लिन नसक्ने,जनता को भावना बुझ्न नसक्ने र भारतीय को चाकड़ी गरेर सत्ता माँ गएर लुटने लुटेरा हरु हुन.यिनी हरु संग राज्य पुनर्निर्माण र पुनर्गाठान को निम्ति कुनै मौलिक सोचाई र स्पस्ट खाका छैन.मात्र माओबादी को लोकप्रियता को इर्ष्या र आफ्नो मालिक को आदेश अनुसार माओबादी को बिरोध माँ मानसिक संतुलन गुमाएका छन.होइन भने माओबादी को बिरोध गर्दै र उसको अनुसरण पनी गर्दै किन आईरहेका होलान यी कांग्रेस एमाले? निक,प्रेम,बिनोद,केसू र कृष्ण गोपाल जी संग जबाफ थियो की येसको.

      मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 3 Thumb down 3

    • Hem Kumar

      wow great 22-24 rajya we read in history now we are practising its good

      मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 2 Thumb down 5

    • इन्द्र महर्जन

      मदनजी,
      सबै मधेशवादीहरु भारतीय हैन । नेपाललाई माया गर्नेहरु पनि धेरै छन् । यसरी हेप्ने काम नगर्नुस । आजसम्म मधेशमा बस्ने नेपालीहरुलाई तपाई जस्ता विचार भएकाहरुले पेलेर दमन गरेर राखे । त्यसको प्रतिक्रियामा आएको यो आवाज हो । हुन सक्छ केही स्वार्थी मधेशीहरुले देश टुक्राउन खेल खेले होला । तर म भन्छु यदि तपाईहरु जस्ताले गर्दा उनीहरुलाई स्वतन्त्र रुपमा बाँच्न दिंदैनन् र उनीहरुको आधारभूत आवश्यकत दिंदैनन् भने उनीहरुले छुट्टै राज्यको घोषणा आफै गर्न पनि सक्छ । तर भारतसित मिलेर हैन । यो सबै उत्पिडित जातिजनजातिहरुको आवाज हो ।
      तपाईहरु धेरै राष्ट्रवादको कुरा गर्नु हुन्छ तर राष्टभित्र नै कति उत्पिडनमा बस्नु परेको छ भन्ने कुरा शायद तपाईलाई थाहा छैन होला ।

      जनजातिको नाममा देश विदेश घुमेर खाएका छन् बाहुनवादीहरुले नाटकीय रुपमा सांस्कृतिक झलक देखाएर तर ती जनजातिहरुको वास्तविक संकृति लोप हुने अवस्थामा छन् । जनजातिका अमूल्य पुरातत्वको जगेर्ना गर्न वजेट छुट्याइदैन । बरु बाहुनवादी मन्त्रीहरुको आफ्नो क्षेत्रहरुमा बाँदरको मन्दिर बनाउन बजेट छुट्याउँछन् ।

      त्यसैले सबै नेपालीहरुले आफ्नो ठाउँमा आफैलै विकास निर्माण गर्न पनि संघियताको आवश्यक छ । नेवा: राज्य जातिगत रुपमा गणराज्य घोषणा नभई भाषागत रुपमा हो भन्ने कुरा पनि विचार गरौं । कति कुरा भन्ने यस्ता पटमूर्खहरुलाई । गणराज्य विभाजन देश टुक्राउन हैन भनेर ।

      मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 11 Thumb down 6

      • madan bajracharya

        इन्द्र जी
        मेरो कुन प्रतिक्रियामा तराई बाशिलाई हेपेको देख्नु भयो/ पहिला उपेन्द्र यादव जय कृस्ण गोएतले मधिसे भनेको को हो भनेको छ त्यो जान्नुस/ पढ्न चाहे पेस्ट गरिदिएको छुन माथि/ थारु थारु हुन्, मैथिली मैथिली हुन् भोजपुरी भोजपुरी हुन् भन्नु को अर्थ जो तराई सबै माधिसे होयिनन/ मेरो नेपाल भन्ने ले एक मधेस भन्दैनन् एक तराई भन्छन/

        तपाईं पनि नेवार म पनि नेवार तर म बाहुन बाद लाई गालि गर्दैन/ चुयिंया भएर दबेर बस्ने अरुले उठाए पछी मात्रै उठ्ने तपाईं जस्ता नेवार लाई नै दोष दिन्छु/

        अब म जस्ताले उनीहरुलाई बाच्न दिंदैन भने उनीहरु आफै राज्य घोसना गर्छन भनि भन्नु भयो/ कुन आधारमा भन्नु भयो इन्द्र जी / यो त् चोरलेनै उल्टो चोर चोर भन्दै भागे जस्तो भयो/ अब मधेसी सिट उनीहरु मात्र बस्न पाउने मधेसी राज्य बनाउन दिने भनि सम्झौता गर्नेले ल “इन्द्र जी’ तेरो पनि नेवार राज्य बना भने पछी बल्ल नेवार राज्य बनाउने तपाईं, नभए २४० बर्स सम्म तेही बाहुन बाद खर्पनमा बोकी हिद्नेले आज मात्रै आएर बाहुन बाद भनि गालि गर्ने?

        अब काथ्मान्दुको नेवारले नेवार राज्य बनाए भनि तिनै मधिसे बादीले तराईलाई एक मधेश राज्य भन्दै त्याहाँ बात अरु नेपाली निकाल्न थाले पछी नेवार राज्य बनाएकोमा ठुलै अवगाल पाउने भयो भनि डराएर दोष कसलाई पन्छाउ कसलाई पन्छाउ भएर मलाई दोस दिनु भएको हो?

        तराईको जनजातिले एक मधेश बनाउने कुराको बिरोध गर्दै छ/ कहिले सुन्नु भएको छ तिनीहरुको आवाज? तराईका थारु मैथिली भोजपुरी र मुसलमान समुदायले उनीहरु मधिसे होयिनन तराई बाशी हौँ भन्दै छ कहिले सुन्नु भएको छ आफ्नै जनजातिको आवाज? आफुलाई कसले मधेसी भन्दै छ कहिले कुनै मधेसी नेताको अन्तर्वार्ता पढ्नु भएको छ? आज सम्म कति जना अरु जातको नेपालीलाई मधेसी भन्ने ले तराईमा तराईमा बस्न दिन्न भनि मारी सके, कति जनालाई तराई बात धपाई सके थाह त् छ? तराईमा अरु जातको लायि बस्न नदिने र तराई नेपाल बात अलग्गिनु पर्ने भन्ने त्यो जय कृस्ण गोएत, उपेन्द्र यादव, नागेन्द्र पासवान र तिनका मतियार हरु तपाईंको कतापतिको नाता पर्छ?

        बरु तपाईं जस्ताले घोसना गरेको नेवार राज्य मा बाहुन छेत्री निकाल्ने भनि तिनै गोएत आदिले भने जस्तै पो भन्ने हुन् कि जस्तो पो लागे/ साथ् बसेका बाहुन को के दोष छेत्रीको के दोष, दोष दिन सक्नु भए शाशक बर्ग लाई दिनु नि/ कहिले नेवार भाषाको अधिकारको लागि कहीं कतै आवाज उठाउनु त् भएको छ? मेरो बारेमा बुझ्नु छ भने बुझे हुन्छ/

        फेरी कुन अधिकारले इन्द्रजी जस्ताले नेवार राज्य घोसना गर्नु भयो? जनताले भोट दिएर गठन गरेको संबिधान सभा खेतको नाली हो कि क्याहो? राज्य घोसना गर्ने काम संबिधान सभाको हो कि इन्द्रजीको? राज्य घोसना गर्नु भन्दा पहिला राज्यको सिमा अधिकार दायित्वो को बारेमा संबिधान सभाले बहुमत बात निर्णय गर्ने कि जांड खाएर इन्द्रजी आफैले गर्ने? गरे पनि के तेस्को कुनै बैधानिकता हुन्छ? यसरि हुल बाधेर राज्य घोसना गर्दै हिंड्ने हो भने काथ्मान्दुमा नेवार नबस्ने टोल धेरै छन् उनीहरुले त्याहाँ इन्द्र जस्ताले राज्य घोसना गरे जस्तै उनीहरुको राज्य घोसना गरे के निल्नु हुन्छ के उकेल्नु हुन्छ? बच्कन्ना खेल खेल्ने आफु दोष मलाई?

        म त् चाहन्छु तराईमा तराई स्वायेत राज्य बनुन तर मधिसे राज्य होयिन/ मधिसे भन्नाले तराईका सबै जनजाती समेतिन्न/ तर कुनै पनि राज्यमा एक जात मात्र बस्न पाउने भनि जसले आवाज उठाए तेस्लाई आतंककारी भनि गोलिनै ठोकुन/ चाहे त्यो तपाईं जस्तै नेवार हुन् बा जय कृस्ण गोएत, उपेन्द्र यादव जस्ता आफुलाई नेपाली होयिन मधिसे भन्ने होउन/

        माथि जय कृस्ण गोएत उपेन्द्र यादवले मधिसे भन्ने को हुन् र उनीहरुले मधिसे राज्य चाहेको हुन् कि मधिसेको देस चाहेको हुन् भनि उनीहरुलेनै बोलेको कुरा प्रतिक्रियामा पेस्ट गरि दिएको छुँ/ पढेर बुझ्न सक्ने भए पढ्नुस/

        म एउटा नेवार ले अर्को नेवारलाई यो भाषामा लेख्न चाहन्न थिएँन तर इन्द्रजी तपाईंको प्रतिक्रियाको भाषाले मलाई बाध्य गर्यो/

        मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 3 Thumb down 0

    • Sanjeev Maharjan

      जे भैरहेको छ ठिक भएको छ/ कसैको येस्मा सहमति नभए बार्ता बाट समाधान को कोसिस गरौ / येही होइन नया नेपाल का नेता का नया सुत्र / बार्ता कहिले हुन्छ देखा जाएगा/ सधै झुठ आसह्वाशन मा देस चलाउने नेता चाही ठिक अनि सबै जनताको आवाज बुलन्द भएको नेवा राज्य बेठिक , यदि नया नेपाल बनाउने हो त नया सुत्र पात गरम , flexible त हुनुपर्यो नि/ दुरदर्शी brain जे गरे नि गृह युद्द हुन्छ देश भाद मा जान्छ भन्ने १८ औ सताब्दी सो सोच ले होइन नया सोच ले सोचौ/
      परिबर्तित समय को अनुकुल सबै जनता ले लोकतन्त्र पावोस /
      कुरा यो चाही साचो हो कि देश चलाउने कुर्शी फटाहा , गुन्डाअर्दी, घुष, अत्तंकाकरी , india bhakti, राजा भक्ति, loksewa bhakti, university union डाकु, campus union डाकु का हातमा छन्.
      सबै पढेका, विद्वान politics is dirty game भन्दै घरमै बस्ने, अनि lottery परे विदेशिने अनि देसको भविष्य यो होला त्यो होला भनि मन आत्तिने , यो त देस को उपहास को , अनि देश hit and trial मा नगए भुत्रो के मा जान्छ त.
      हुनत यो संसार मा कुन चाही को principle n philosophies ultimate truth छ र.
      सब समय सापेछ अनि लोक हित मा search गर्दै जाने हो.

      मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 8 Thumb down 3

    • Rabin

      राष्ट्रका हरेक जातजाति भनेका देश एउटा बगैंचा र यसमा भयमा जातजाति विभिन्न थरिका फुल हुन् . जति राम्रो संग बगैंचामा फूललाई मिलाएर लगाउन सकियो तेतिकै त्यो बगैंचा पनि सुन्दर सौम्य देखिन्छ . तर तेस बगैचामा विभिन्न थरिका रोग ब्याधि लाग्यो र बोट बिरुवाको समिश्रण राम्रो भएन भने त्यो बगैंचा कुरूप देखिन्छ र अखिरमा नस्ट पनि हुन्छ .

      आज हाम्रो देशमा यस्तै रोग ब्याधिको रुपमा विभिन्न घिनौला राजनीति खेल र समुहबादी विकृत मानसिकताका व्यक्ति र समुह मिलि यो हाम्रो सुन्दर देश लाई नस्ट गर्ने प्रपंचमा लागिरहेका छन् . यस्तै यो नेवा: राज्य घोषणाको सुरुवात हो .

      यी बेकुपहरुलाई यो थाहा छैन कि पहिला हामी नेपाली हौँ र नेपालको स्थिति सुद्रीढ रहे मात्र हाम्रो स्थिति र पहिचान पनि सवल रहन्छ भन्ने अनि तेस्पछी मात्र जातजातिको पहिचान रहन्छ भन्ने . आफ्नो पहिचान र अधिकारको कुरो गर्दा अरुको पनि ख्याल गर्नु पर्छ र आफुले अधिकार र पहिचान खोज्दा अरुले पनि खोज्छन भन्ने .

      अनि यो अधिकार र आफ्नो पहिचानको लडाई लड्दा लड्दै राष्ट्र युगान्डा जस्तो भै आखिर पुरै बिखन्डन तिर गयर अस्तित्वनै समाप्त हुन्छ .

      हे बिखण्डनकारी राष्ट्रघातिहरु , हे हिन्शाबादी माओबादीहरु यो देशलाई कता तिर लान लाग्योउ हो ?

      मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 6 Thumb down 5

    • प्रेम अर्याल

      मैले पहिले पनि भनेको थिए नेपालमा जात जातिको आधारमा त के अरु कुनै बहानामा जातीयताको नाम उल्लेख हुने गरि कुनै राज्यको नाम पनि राख्नु हुदैन भनेर

      एसको सुरुवात गर्ने माओबादीले नै एसको मूल्य चुकाउछ, अरु देशको जातीयतालाई आधार बनाएर नेपाललाई जातीय आधारमा गणराज्य बनाउनु संदर्बिक हुदैन, १००को हाराहारीमा जात जाति भएको देशमा यो प्रक्रिया अपनाउनु हुदैन चाहे जस्तो सुकै भासा र व्याख्या किन नगरियोस ति राज्या हरुलाई, जातीयताले आपसी सद्भाव खल्बल्याउचा

      यो सुरुवात हो बिस्तारै हेर्दै जानु, अनगिन्ति जातीय राज्या घोसना हुन्छ अनि हेरेक राज्यमा राजा पनि

      जात जातिको भुत चढेका महियार्हरु को बुद्धि कहिले फिर्ने हो या फिर्दा सम्म नेपाल २२-२४से भिसक्चा थाहा भएन

      मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 9 Thumb down 6

    • RaaZ

      द्रोण जी,
      तपाईं ले के कुराको आधार मा नेवार धनि कल्चर भएका,पहिचान भएका ,संगठित र बिस्वास गर्न लायक जाति हो भन्न खोज्नु भयो अलि प्रस्ट संग भन्दिए हामि जस्ता गरिब र तल्लो जति लाइ मन बुझ्थ्यो कि ?

      मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 3 Thumb down 8

    • swasti

      काम कुरो एक तिर, कुम्लो बोकी थिमी तिर | युरोपेली मुलुकहरु एक आपसमा संगठित भएर युरोपियन युनियन बनाउंदैछन् | संगठित बिकास गर्दैछन् | हाम्रो चै यसै त सानो देश, झन्-झन् साना टुक्रा बन्दैछ | काम-धाम छैन, कि नेपाल-बन्द गर्यो, कि गणराज्य घोषणा गर्यो | देश चै कहिले उँभो नलाग्ने भो |

      गरमागरम बहस। तपाईँ के भन्नुहुन्छ? Thumb up 10 Thumb down 9

      • dave

        nepaयो पनि एउटा संगठित बिकाश नै हो स्वती
        नेपाली हरु विदेश मा त संगठित भएर बस्न सक्दैन, उनीहरु को चाड पर्व भाषा ले गर्दा यो सम्भव पनि छैन. त्यसैले छुट्टा छुट्टै स्थान बाट, बिकाश गरेर समग्र नेपाल को बिकाश गर्नु जरुरि.
        नेपाली हरु विदेश मा धेरै छन् तर उनीहरु को संगठन जातीय मै सिमित छ. जस्तै नेव्योर्क मा थुप्रै नेपाली हरु छन्, tamang शेर्पा, नेवार. अधि तर सबै जत जति को अ आफ्नै sangathan banayera baseka छन्.
        जबकी यो विदेश मा नै पोस्सिब्ले छैन भने नेपाल मा कस्सरी पोस्सिब्ले हुन्छ . तर सबै नेपाली भनेर garva गर्छन. दशैं तिहार मनौचन संगै. नेपाली चाड पर्व manchan. यति भए पुगेन र

        मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 1 Thumb down 4

    • dave

      deनेपाल मा जातीय राज्य चाहिन्छ नत्र देश मा कलह हुने सुनिस्चित छ, सबै ले अ आफ्नो स्थान बाट देश को बिकाश को लागि पहल गरेमा देश बेकश हुन्छ. . यसले देश को उन्नति को लागि प्रतिस्पर्धात्मक वातावरण श्रीजना गर्छ. अहिले जस्तो सबै ले सबैको खुट्टा तान्ने. सबै जना ले काठमाडौँ लै नै लक्ष्य गरेर काम गर्न थालेमा तराई, पहाड मा कसले बिकाश गर्ने. यसले अरु स्थान क जात जति लै प्रतिस्प्रधी बनाएको र बाटो. खुलाएको छ. राज्य बनाउदै मा देश टुक्र्याएको भन्नु मिल्दैन. स्वायत्त राज्य धेरै देश मा छ र हाम्रो नेताहरुको नारा पनि यहि थियो. यसैले मात्र देश बिकाश हुन सक्छ.
      अझै पनि समय छ कान नाचामिकाना nabhagaun. मित्रहो.
      स्वायत्त राज्य को विश्लेषण पहिले राम्ररी बुझौ त्यसपछि मात्रै कमेन्ट गरौँ.
      म पनि पढ्छु र तपैहरु पनि पढ्नुस. हावा म आवेश म आएर जथाभावी कमेन्ट नदिउ. कतै गलत कमेन्ट त दिनु भएको छैन तपैले, एकचोटी सोचौं. नेता.
      बर्सौ देखि मुर्ख बनाइएका हामी अझै पनि क मुर्ख नै छौ त.
      ठिक हो कि होइन, राम्रै अद्ध्यान गरौँ अनि लोगिक दिएर कमेन्ट लेखौना कि कसो मित्र हो?

      मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 5 Thumb down 7

      • swasti

        हो विकास को लागि प्रतिस्पर्धा चाहिंछ | तर जातीय राज्य को औचित्य यसले पुष्टि गर्दैन |

        मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 8 Thumb down 6

    • durbasa

      संधै एकै जात को बाहुन ले मात्र देश चलाउने भएको ले एस्तो हुनु जरुरि नै छ…हिजो मात्र प्रधानमन्त्री को भरण टोलि मा एकै जात को भ्रस्ट बाहुन मात्रै छन् ….ke ho yoo….sabai cdo haru bahun matrai chhan …k ho yooo??? k nepal ma aru jat ka koi sakchayam chhinan….??? lok sewa aafaima dhandali ra badniyat purbak banayeko bahunharu ko ek jatiya club hun….khasai koi sachyam byakti lok sewa ma nam nikaleka chhinan…chakari baj matra le prabes पौन्छां लोक सेवामा.. ke ho yooo…

      मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 12 Thumb down 4

      • Rabin

        दुर्बासा जी नाम जस्तै रिस पनि तेस्तै रहेछ तपाइलाई बाहुनहरू प्रति .

        “विवेक बिनाको जोश उश्रन्खिल हुन्छ र जोश बिनाको विवेक शिथिल हुन्छ” भन्नेको थाहै होला .

        यो देशमा सक्षम हुने जुनसुकै जातजातिका व्यक्ति जुनसुकै पद मा पुगेका छन् . शंख्यांत्मक हिसावले नपुग्नु भनेको उनीहरु शिक्षाको कमीले हो र देशनै सार्है बिग्रेको स्थितिमा र केहि अब्शर्बादिहरुको गलत चरित्र रहेको अवस्थामा उनीहरुलाई अगाढी ल्याउन केहि कमि कमजोरी अवस्यनै भएको छ. त्यो कुरोलाई विश्लेषण गरेर सबैको सबैतिर पहुँच पुर्याउने र सबैलाई सम्मानजनक ढंगले राष्ट्रमा बाच्नलाई सुनिश्चित गर्नु पर्छ भन्ने कुरोमा कुनै पनि सच्चा नेपालीको भावनामा छ .

        अहिले यो विभिन्न जातजातिको नाममा राज्य घोषणा गर्ने र बकम्फुसे अधिकारको कुरोमा उचालेर देशलाई बिखन्डन तिर लैजानको लागि केहि व्यक्तिहरु र पार्टीको स्वार्थमा लागेका हुन् र यी आवाज उठाई आफु नेत्रित्व तहमा जाने र आफ्नो व्यक्तिगत स्वार्थ पुरा गर्न खोज्ने राष्ट्रघाती तत्वहरु हुन् . न त यिनीहरुलाई कुनै जातजातिको उत्थान गर्छु भन्ने नै छ न त देशको बिकाश गर्छु भन्ने नै .

        यो केवल अवाशार्बादी चाल हो र यसले केवल राष्ट्रलाई घत मात्र गर्छ कुनै पनि जातजातिलाई फाइदा पुराउन्दैन. तेसैले हामी सबै जागरुक नेपालीहरु सजग र होशियार हौं .

        मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 6 Thumb down 5

    • akauliya salik

      गम्भीर र तरल राजनीतिक संक्रमणको अवस्तामा यो राज्य घोसदा हुनु अर्को एउटा जटिलता थप्ने काम बाहेक अरु केहि हुन सक्दैन.

      मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 2 Thumb down 3

    • Ram G. Suwal

      साथीहरु किन धेरै जनालाई नेवा स्वायत घोसना संगै निद्रा नलाग्ने र मुटु पोल्न थाली सक्यो / नडराउनु साथीहरु नेपालma अरु जनजातीहरु पनि छ भनेकुरा मात्र देखिएको हो / उनीहरुलई राणाकाल देखि अहिलेसम दबाएर सासन गर्दै आयो / अहिले आएर आफ्नो अधिकारको लागि एकजुट भएर बिस्फोट भएको मात्र हो / अब पहिला जस्तो दुइटा जातिले मात्र सासन गर्ने सपना देख्न छाड्नु होला / come on guys, dont cry too much, TAKE IN EASY, Respect for all cast here. Time already has gone too ahead, do not look back…we will be late. Lets unit we all and recognize all the cast here…i hope, i will get too much thump down heheh.. no problem, Truth is truth…no body can down to truth.

      गरमागरम बहस। तपाईँ के भन्नुहुन्छ? Thumb up 17 Thumb down 15

    • द्रोण

      नेपाल मा नेवार हरु एक मात्र धनि कल्चर भएका,पहिचान भएका ,संगठित र बिस्वास गर्न लायक जाति हो|यिनीहरु संगठित हुदा पुरा नेपाल झन् बलियो हुन्छ |यो धेरै पहिले हुनुपर्ने थियो ताकी कि गिरिजा र माकुने जस्तो बुख्याचा ,र प्रचण्ड जस्तो हिम्षक ले चान्स पाउदैन थ्यो ??

      अरु जाति बिसेस गरि बाहुन छेत्रीले नेवार बाट सिक्नु पर्छ न कि उल्टो द्वेस गर्ने ??
      येत्रो समय देस हाट मा हुदा के लाछार्यो ??

      मन पराइएको प्रतिक्रिया। तपाईँलाई नि: Thumb up 22 Thumb down 3

    • Suman Puri

      मलाई यो कुरा सोचेर अनौठो लाग्छ कि नेपाली जनताले किन बुझ्दैनन् कि नेपाल जति र धर्म को नाममा बिखन्डन हुदैछ.. छुट्टै राज्य पायो भनेर खुसियाली मनाउने भेडाहरु अबत बुद्धिको ढक्कन खोल ..प्रचण्डले तिमीहरुलाई बेच्दैछ

      मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 8 Thumb down 9

    • Yolmoli Tamang

      राज्य भन्न साथ् इन्डियाको राज्य जस्तो आँखामा झल्झली नलिउ| यो मुख्यत स्वायत्त शासन हो| तर आश्चर्य मान्नु पर्ने कुरो चाहि के भने सिमान्तकृत
      समुह वा जातिहरुले त् मांग गरे गरे, सुविधाभोगीहरु पनि पाइजामा कसेर अघि
      सरिरहेका छन राज्य लिन र माग्न| सिङ्गो नेपाललाई चुसेर खोस्टा मात्र
      एपछि के चाहियो उनीहरुलाई राज्य? सिमान्तकृत जातिले स्वायत्त शासन नपाए सुविधाभोगीहरुले कुनै पनि हालतमा फेरी अरु लाइ बढ्न दिने छैनन्| आफै मात्र खाउ भन्ने र नत्र देश भाडमा जाए गवोस भनेर देशको यो हालत बनाए पछी स्वायत्त शासन नभई नहुने ठहरियो| यसको जिम्मेवारी त्यहिँ बाहुल्य सुविधाभोगी जातहरु हुन्| अहिले आएर देश टुक्रिने भो भनेर धुरी बाट कराउनेहरुले बुझ पचाउन थालेका छन्| गिरिजा, माधव नेपाल, प्रचण्डले कुन जनजाति लाइ हेरेका छन्, खालि प्रयोग गर्न मात्र जानेका छन्| सुर्यबहादुर, लोकेन्द्र, पशुपति शम्सेर, बिष्ट, गिरि, लोहनी, आदीले त् उल्टो जनजातीहरुलाई विदेशी सरह गरे|
      साँचो कुरो के भने अब जनजातीले सयौ चोट खाएर बुझेका छन् ती घुमाउरो भाषा र भाकामा बोल्नेहरुको भित्रि मनसाय| जगदीश घिमिरेले आफ्नो आत्मा स्विकृतीमा हेर्नुस त् कसलाई ८० प्रतिशत जाली फटाह भनेका छन्| हाँसउठ्दो कुरो के भने जसले
      कम्युनल भएर बाचे र जनजाती, दलितलाइ यतिका बर्ष लत्याए, उनीहरुले आज अरुलाई कम्युनल भनिरहेका छन्| कुरो होइन एक्सन हेर्नुस, इतिहास हेर्नुस| तब टिप्पणी गर्न सुहाउछ| सद्भावनाका लागि हामी सबै बराबर हो र नेपाल सबैको हो भन्छौ, तर एक्सन ले बताउछ, घुमाउरो कुरो, लोलोपोतो, चाप्लुसी र क्षणभर को लागि माथि चडाइदिदा फुरुक्क नहुअऔ|

      मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 9 Thumb down 6

    • apil

      तथाकथित नेपाली बुद्धिजीवी अन्तर्गत गनिने ती नेवारी बुद्धिजीवीहरु पनि आज खुलेरै देशको बिखन्डन तर्फ लागेछन.. बधाई छ ती सबैलाई जसले देशलाई अर्को भुमरीमा हाल्न लागेका छन् :(

      मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 11 Thumb down 5

    • बर्गीय आन्दोलनलाई मत्थर पार्नको निम्ति आयातित संघीयातारुपी विषाक्त नारा आज जातीय राज्य हुदै बिखण्डनकारी नारा बन्न पुगेको छ | बिडम्बना नै भन्नु पर्छ माओबादीहरुको सिको गर्दै कथित् मुख्य ठुला दलका नेताहरु आफ्नो भोट ब्यांक घट्छ कि भन्ने डरले फेरी एकपटक माओबादीहरुको पिछलग्गु बन्न पुगे | काठमाडौँ र आसपासका नेवारहरु कुनै पनि हिसाबले अरु जति भन्दा पछाडी परेका छैनन् | फेरी यहाँ ती जति बहुमतमा रहेको स्थिति पनि होइन | किन चाहियो नेवारहरुलाई छुट्टै राज्य?के उनीहरु अन्य जातिबाट शोषित भएका छन्?के उनीहरु शिछीत् छैनन्? के उनीहरु राज्यको मुलधारमा समावेश गरिएका छैनन्?फेरी किन छुट्टै नेवा राज्य?

      मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 10 Thumb down 3

    • सुरेश भट्टराई

      अगाडी बढ बिर गोर्खाली साथी हो .हामी नेपाली पनि तपाई हरुको साथमा छौ .आबसेक परे हामी पनि रगत दिन तयार छौ .तपाई हरु को लागि .

      मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 8 Thumb down 3

      • सुरेश भट्टराई

        यो गल्तीले पोस्ट भय को हो.

        मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 0 Thumb down 4

    • Tara Pandey

      होइन नेपाल मा अरु केहि बिकाश को काम गर्न बाकीनै नभएजस्तो के नाटक हो यो. खुरु खुरु काम गर्नु छैन गणराज्यभन्दैमा खाना कसले दिने होइन्छ एहका जनतालाई.

      मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 10 Thumb down 6

    • tulsi

      राम्रो कुरा कसले सुन्छ र राज जी ;तपाइको हात जोदाई पनि खेर जान सक्छ/

      मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 9 Thumb down 1

    • raj

      अझै केहि ढिला भएको छैन, हामीले यो जातिय को आधार मा देश लाइ टुक्राउने काम कुनै हालत मा पनि गर्नु हुन्न यो एकदमै डरलाग्दो रोग एड्स भन्दा पनि झनै खतरनाक हुनेछ| भौगोलिकताको आधारमा राज्य बनाएर सबै मिलि देश बनाउनु छ| येसरी जतियेताको नाममा केहि व्यक्तिले आफ्नो स्वार्थ त पुरा गर्लान् तर एसको असर निकै लामोसमय सम्म हुनेछ र अन्त्यत देश मा रक्तपात क्रान्ति हुनेछ, हामीले आज भएको सबै गुमाउने छौ र भारत जस्तो साम्राज्य बादीलाई ठुलो फाइदा हुनेछ, भारत ले नेपालको गृह युद्द शान्तिको नाम मा आफ्नो सेना नेपालमा भित्र्याउने छ र अन्त्यत नेपाललाई कब्जा गर्नेछ| त्यसैले म मेरा सबैजातका दाजुभाई, दिदीबैनी हरुलाई फेरी एकचोटी हात जोडेर भन्छु अझै केहि ढिला भएको छैन, देशलाई बचाऊ| देश रहे हामी रहने छौ र हाम्रो जात पनि रहनेछ| फुलबारी एकै जात को फूल ले भन्दा धरै जात क फूल ले सजिएको नै राम्रो देखिने छ|

      गरमागरम बहस। तपाईँ के भन्नुहुन्छ? Thumb up 20 Thumb down 7

    • Durga Khanal

      मलाई त एउटा डर भयो नि !! मेरी श्रीमती लिम्बुनि हुन् म बाहुन हु ! हाम्रा सन्तान चै कुन देश का होलान ? यो जातियता ले भ्याटिकन भन्दा सानो देश बन्ने पो होकी ?

      मन पराइएको प्रतिक्रिया। तपाईँलाई नि: Thumb up 30 Thumb down 8

      • सुरेश भट्टराई

        हा हा हा सारै राम्रो कमेन्ट गर्नु भयो .

        गरमागरम बहस। तपाईँ के भन्नुहुन्छ? Thumb up 15 Thumb down 4

      • पुष्प

        देश विभाजन भएको होइन; संघीयतामा गएको मात्र हो दुर्गाजी ।

        गरमागरम बहस। तपाईँ के भन्नुहुन्छ? Thumb up 8 Thumb down 23

        • mra

          लौन हजुर मलाई यो संघीयता को अर्थ बुझाइ दिनुस |

          मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 3 Thumb down 1

        • madan bajracharya

          पुस्पजी
          प्रतिबाद गरे, माफ गर्नुस ल घर परिवार को कुरा मान्नुस है/ तराईका रैथाने थारु लगाएतले आफुलाई मधिसे भनिएकोमा बिरोध गर्दै छ/ फेरी तराईलाई मधेस बनाउनु पर्ने भनि माग गर्ने जय कृस्ण गोएत उपेन्द्र यादव जस्ताले उनीहरु नेपाली मुलको होयिन भन्दैछ/ माथि मैले उपेन्द्र यादवको तहल्का सिट अन्तर्वार्ता दिएको पेस्ट गरि दिएको छुन/ उनीहरु त् पहिला संघियेता अनि स्वोतान्त्रता भनि खुले आम भन्दै छ/ हेर्नु पढ्नु हुनेनै छ/

          अब संघियेताको बारेमा/ संघुयेता बिकाशको बाटो खोल्न सहायेक पक्कै हुने कुरा हो/ तर तरिका मिलाएर प्रक्रिया पुर्याएर राज्य घोसना गर्नु पर्ने होयिन र? संबिधान सभा जनताले बनाएको हो मन्त्रि परिषद जस्तो तप्प तिपेकाले बनाएको होयिन/ संबिधान सभाले संघियेताको अबधारणा छेत्र र अधिकार बहुमत को निर्णय बात बनाउनु पर्ने होयिन र ?. दल हरु मात्र आपश्मा सहमति गरि मन्त्रि मण्डल बनाएकोमा हामि जन्सर्बोच्च्ता हनन भयो भन्दै छुन/ अब जनताले बनाएको संबिधान सभाले निर्णय गर्नु पर्ने कुरा दलहरुले गरेकोमा जन्सर्बोच्च्ताको हनन भएँन के?

          पुष्प जी पहिला संबिधान सभाले राज्यको अबधारणा अध्हिकारिक तवरले बनाउनु पर्ने तव संघियेता मा जाने हो/ यसरि त् उपेन्द्र यादव जय कृस्ण गोएत नागेन्द्र पासवान कै नेपाल बात तराई अलग गर्ने र तराई बात नेपाली निकाल्ने भनेको आपराधिक योजनामा सहयोग पुग्ने भयो नि/

          पुष्प जी तपाई मधेश बाद बात भौतिक रुपमा पिडित व्यक्ति हुनु हुन्छ/ साम्प्रदायिक राजनीतिको चोट को पिडा तपाईं लाई थाह छ कति पिदादायेक हुन्छ भनेर/ म मात्र अनुमान गर्न सक्छु/ तापनि तपाईं जस्तै को पिडा को निमित आवाज उठाउँदै छु/ न भए म पनि नेवार नेवार राज्य बनेकोमा खुसीले उफ्रनु पर्ने तर,उल्टो भई रहेछ, म पीडाले सुत्न पनि सक्दैन/ म अलि सम्बेदनशील व्यक्ति हुन्/ तेसैले मेरो अभिव्यक्ति ले मित्र पनि सत्रु बन्छन/ तपाईं अपबाद बनि दिनु हुनेछ होला, भनि आस गर्दछुं/

          मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 3 Thumb down 0

      • dave

        दुर्गा जी अझै गल्ति गर्नु भयो तपैले.
        देश तुक्र्यो भनेर कसले भन्यो तपाइलाई. तपाई बाहुन र तपाइको बुढी लिम्बुवान हो भने, तपाइको छोरा नेपाली नै हुने छ र तपाई र तपाइको बुढी पनि नेपाली नै हुनुहुनेछ. डराउनु pardaina

        मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 5 Thumb down 1

        • Rmesh

          हो र मित्र ??

          अनि के गर्न चाहियको नि लिम्नुवान र नेवा राज्य जस्ता जातीय राज्य ??

          मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 1 Thumb down 1

    • सुरेश भट्टराई

      माओबादीले संघियताको नाम मा देश फुटाउनु पर्छ भन्ने उद्घोष त पहिलानै गरे को थियोनी .अहिले तेस्को कर्यनयोन मात्र हुदैछ खासै केहि पनि नया नौलो हैन .keep it up.

      मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 8 Thumb down 8

    • के लिम्बु

      नेवारले धरै राम्रो गरेछ ।

      गरमागरम बहस। तपाईँ के भन्नुहुन्छ? Thumb up 17 Thumb down 18

      • हृदय,

        लिम्बु जी,

        हो हो राम्रो गरेको छ, काठमाडौँ जानु पर्यो भने नागरिकता र पासपोर्ट साथमा नै लिएर जान नभुल्नुहोला | थानकोटको नेवा अध्यागमन बिभागमा भिसा देखाउनु पर्नेछ | अर्को राज्यको मान्छेलाइ तेत्तिकै छिर्नदिने कुरा भएन | अहिले नियम न भए पनि तुरुन्त आउछ | बरु तपाइको लिम्बुवानमा कुन ठाउँमा नेवा दुतावास खोल्न दिने हो, त्यो ठाउँ चाही एसो हेर्दिदै गर्नुस न ल प्लीज |

        गरमागरम बहस। तपाईँ के भन्नुहुन्छ? Thumb up 22 Thumb down 11

    • milon lama

      सबै जनतालाई मओवातिले यो काम गर्दै गरेकोमा बेटीक बनेर तर आज चौर अरुपतिले पनि साथ दिंदै छन्/केहि गरि माओले राम्रो कामहरुमा साथ दिन्थिये होला र ……..?

      मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 9 Thumb down 0

    • Mahendra Magar

      हैन यो कांग्रेस र एमाले पनि माओबादीको देश टुक्राउने खेलमा सामेल भएछ कति लाज नभएकाहरु बरु सरकारमै सामेल गराएर सगै सबै काले काले मिलेर खाम भाले भने झैँ हुन्थ्यो नि माओबादी सरकारमा जान पाएन भनेर कत्रो रुवाबासी छ किन बर्खाको जुका झैँ तास्सिरहनु पर्यो होला यो कांग्रस र एमालेलाई .हैन सरकार पर्ती कत्रो पिरेम हो ? कति सबैको आखा तेतै हो ? बिपछा मा बसेर पनि त देश लाइ गति दिन सकिन्छ नि सरकारमै जानु भन्नु छर ?

      गरमागरम बहस। तपाईँ के भन्नुहुन्छ? Thumb up 15 Thumb down 4

    • बीर

      माइ संसारका सम्पूर्ण मगर दाजु भाई तथा दिदि बहिनीहरुमा म के बिनम्र अनुरोध गर्न चाहन्छु भने, हिजो सम्म म जातीय राज्यको घोर बिरोधी थिए र आज पनि छु, तर आज आएर मलाइ के महसुस हुदैछ भने जसरी नेपालमा राजतन्त्रको अन्त भयो त्यसरी नै यो जातीय राज्यले गर्दा ढिलो छिटो नेपाल अबश्य पनि टुक्रिने छ, जसलाई तपाई हामी २-४ जनाले माया गरेर मात्र रोकिने छैन, माओवादीले रोपेको यो जातीय बिषको बिजले अब नेपाललाइ नराम्ररी जकड़ी सकेको छ, त्यसैले हामीलाई यो जातीय राज्य मन नपर्दा नपर्दै पनि अन्य सबै जातिहरुले आ-आफ्नो जातीको राज्य घोषणा गरि आफ्नो भाग बन्डा छुटाउन थाले पछी नचाहदा नचाहदै पनि केहि सोच्न बाध्य हुनु परेको छ | यदि यसरी हातमा हात राखेर चुप लागेर बसी रहे त्यसै त अन्य जनजाती भन्दा पिछदिएका हामी कतै झनै पछाडी पर्ने त होइनौ ? त्यसैले आउनुहोस हामी पनि हाम्रो जातीय स्वार्थको लागि हातमा हात मिलाई हाम्रो मगर राज्यको परिकल्पना र संरचनातिर लागौ | मधेश, लिम्बुवान, किरात राज्यहरुले अहिले नै आइ परेको खण्डमा नेपालको आधिपत्य नस्वीकार्ने संकेत गरि रहेका बेलामा देश जातीय राज्यमा टुक्रिए पछी तिनीहरु एक न एक दिन अबश्य नेपालबाट टुक्रिएर जाने छन् भन्ने कुरा दिउसोको घाम जत्तिकै छर्लंग छ् र सो क्रम बढ्दै जाने छ, त्यस्तो अवस्थामा हामीले के गर्ने त ? हामी पनि चुप लागेर बस्नु त भएन, अन्यथा पछुताउने अवस्था आउने छ त्यसैले सम्पूर्ण मगर जनजातिहरु एक भै हाम्रो जातीय राज्य संरचना तिर आजै देखि कम्मर कसेर लागौ, यसको लागि मेरो क्षमताले भ्याए सम्मको सहयोग र योगदान गर्न म कहिल्यै पछाडी पर्ने छैन | चाहे हाम्रो राज्य (भविष्यमा सानो देश) भ्याटिकन सिटि भन्दा सानै किन नहोस यसले हाम्रो अस्तित्वलाई जोगाइ राख्ने छ, अन्यथा हामी टुक्रिएको नेपाल भित्र बिलाएर जाने छौ | यदी परिस्थितीले कोल्टे फेरेर सबै जतिय राज्यहरु बिघटन भै एउटै बिशाल नेपाल रहेमा हामी पनि बिशाल नेपाल भित्रै अटाएर बसौला होइन भने हामी मात्रै किन पछाडि पर्ने ? त्यसैले आउनुहोस् सम्पूर्ण मगरहरु पनि बेलाइमा सचेत हौ र जागौ |

      गरमागरम बहस। तपाईँ के भन्नुहुन्छ? Thumb up 21 Thumb down 18

      • Ram bd lama

        हैन बिर जी, तपाई हामि जस्ता देशभक्त हरुले पनि हिम्मत हारेर यी जातिय/साम्प्रदायिक राजनीति गर्ने दलाल हरु संग नालादेरा आत्मसमर्पण गर्योउ भने त हाम्रो देश लै कसैले जोगौना सक्दैन…
        देश जोगाउने सबै भन्दा ठुलो दायित्वो हामि देशभक्त, जातिबाद/साम्प्रदायिक बिरोधि कथित जनजाति भनिने हरुमा आएको छ…..

        जय नेपाल, जय नेपाली

        गरमागरम बहस। तपाईँ के भन्नुहुन्छ? Thumb up 16 Thumb down 5

        • बीर

          रामजी, रहर त मलाइ पनि छैन, तर बाँस रहे पो बाँसुरी बजाउने ! जातीय विभाजनको आंधीबेरीले बाँस मात्रै होइन बाँसको जरै समेत उखालेर लग्ने जस्तो परिस्थिति आउन थाले पछी, बाँस त जोगाउन सकिएन कमसे कम जरो सम्म जोगाउने कोसिस त गर्नु पर्यो नि, ताकी हामीले मासे पनि हाम्रा भावी सन्ततिले त्यही बचेको जरालाइ उमारेर जगेर्ना गर्न सकुन | नेपाल रहे पो सबै नेपाली, नेपालै नरहे के को नेपाली ? एकादेशको कथा हुनेछ | सबैले आ-आफ्नो बन्दोबस्त गर्न थाले पछी हामि मात्र किन चुप लागेर बस्ने ? होइन भने अरुले टाउको खाँदा हामीले पुच्छर पनि भेटाउने छैनौ |

          मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 10 Thumb down 5

          • Bhamir Thapa, Swiss

            बिर जी तपाइको विचार संग म पनि सहमत छु |

            मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 5 Thumb down 1

      • पुष्प

        वीरजी,

        एकअर्कामा लडुँलाझैं गरेर कम्मर कसेर लाग्नुपर्नु कुनै आवश्यकता छैन । तपाईंकै सजातीयहरूले उहिल्यैदेखि ‘मगरात राज्य’ माग राखिरहेका छन् । संघीयताले देश टुक्रिने होइन, अझ मजबुत हुने कुरा बुझ्न अमेरिका पुग्नुपर्दैन, हाम्रो ‘असल’ छिमेकी राष्ट्र भारतलाई नै नियाले पुग्छ ।

        जहाँसम्म जातीय संघीयताको कुरा छ, आजको सभामा एकजनाले नेवा:राज्यमा शैक्षिक अवधारणाले पनि जातीय राज्यले अरु जातलाई होच्याउने कुरा गरेको छैन । अर्थात्, लोप हुँदै गइरहेको नेवा:राज्यले नेवारी भाषा र संस्कृतिलाई संरक्षण र सम्बर्द्धन गर्ने पक्का छ । तर यसले अरु भाषाभाषीहरूलाई होच्याउने र दबाउने कार्य नगरोस् भन्ने आशय पनि आएको पाइयो । यस्ता विषयहरू अझै पनि छलफलमै छन् र चित्त नबुझेका कुराहरू राख्न पाउने अधिकार सबैमा छ । ‘मेरो गोरुको बाह्रै टक्का’ भन्नु मूर्खता हुनेछ ।

        गरमागरम बहस। तपाईँ के भन्नुहुन्छ? Thumb up 12 Thumb down 31

        • Rmesh

          मित्र पुष्प जी ,

          बुरुण्डी र श्रीलंका को उदाहरण चै नलिने र ??
          २१ औ शताब्दि मा जातीय राज्य !! एक पटक आफै बिचार गर्नुस

          गरमागरम बहस। तपाईँ के भन्नुहुन्छ? Thumb up 21 Thumb down 9

        • Ram bd lama

          मैले अहिले सम्म चिनेको पुष्प जी र यो कमेन्ट लेख्ने पुष्प जी मा धेरै फरक पाए…म गलत भए माफ पाउ, .साएद नेवार राज्य र कुराले कता कता पुष्प जी लै पनि प्रभावित पारेको जस्तो लाग्दै छ…कतै नेवार जातिबाद जागेको हो कि??.. हुन त मलाई अझै सम्म कथित तमन्ग्सिल ले प्रभावित पर्न सकेको छैन…..तर पुष्प जी हरु पनि प्रभावित हुदै गएको देख्दा कता कता डर पो लग्न थाल्यो……सबै नेवार, किरात, थारु, तामांग, मदिसे, मगर, गुरुङ भन्दै राज्य घोसना गर्दै जाने हो भने बाकि रहेका खस हरु मात्र नेपाली हुने दिन आउन लागेको हो त ?
          जातिय/साम्प्रदायिक राजनीति गर्ने इन्डियन दलाल हरु, मुर्दाबाद!!!!!
          जय नेपाल, जय नेपाली

          गरमागरम बहस। तपाईँ के भन्नुहुन्छ? Thumb up 14 Thumb down 6

          • पुष्प

            रामजी, रमेशजी,

            मेरो कान निमोठ्नुभो । हो शुरुमा जातीय राज्य शब्द सुन्नेबित्तिकै मेरो कन्सिरी तातेको थियो । तर कुरा बुझ्दै जाँदा जातीय राज्यका पक्षमा त होइन तर बुरुण्डी र श्रीलंकाकै उदाहरण यसमा यसका विपक्षमा रहिरहनसक्ने अवस्था देख्दिन । जसरी श्री ३ र ५ पक्षधर क्षेत्री र ‘प्रजातन्त्र’ पक्षधर बाहुनहरूले आदिवासी-जनजातिको अवधारणा मलजल गरे र आदिवासी-जनजातिका नाउँमा अन्य जातकाहरूलाई होच्याउने र दबाउने कार्य गरिरहे त्यसलाई तोड्नै भएपनि यो जातीय राज्यको परिकल्पना आवश्यक छ । अन्यथा नेपालको राजनीतिमा यी दुइ ‘जात’को हालीमुहालीलाई तोड्न सम्भव छैन । हुन त यो दुइ जातकाहरूले आफूलाई राजनीति गर्ने बिर्ता नै प्राप्त भएको र उनीहरूमात्र योग्य भएको ठान्छन्; म त्यतातिर जान्न ।

            जातीय राज्यको सम्भावित असल पक्षका बारे मैले यसभन्दा पहिले पनि उल्लेख गरिसकेको छु । र आजको ‘भाषण’हरूमा पनि ती कुराहरू आएका छन्, जुन सुखद छन् ।

            रमेशजी, परिवर्तनलाई आत्मसात् गर्ने ल्याकत सबैमा हुनुपर्छ । यथास्थितिवादबाट हामी कहिल्यै अघि बढ्न सक्दैनौं: बरु झन्-झन् ‘खत्तम’ हुँदै जान्छौ । २१औं शताब्दी भन्दैमा हाम्रो, भाषा, कला, संस्कृतिको बली चढाएर विदेशी चिजबिज अँगाल्नु पक्कै होइन । विविध हाम्रो भाषा, कला, संस्कृति हाम्रो मौलिक पहिचान हुन्, यसलाई जोगाए अघि बढे हाम्रो पहिचान त कायम राख्छ नै मुख्य कुरा हाम्रो राष्ट्रिय स्वाधितना र सार्वभौमिकता कायम राखिरहनसमेत मद्दत पुर्याउँछ । आज प्रचण्डले एबीसी टीभीसँगको एउटा अन्तर्वार्तालाई बुझ्ने हो भने नेपालका सबै दलहरू परिवर्तनलाई आत्मसात् गर्न बडो डर मान्छन्; माओवादीमात्र यस्तो शक्ति देखा परेको छ, जसले देश र जनताका पक्षमा समयानुकूल आफ्ना नीतिहरूमा परिवर्तन गरेको पाइन्छ । विद्रोह, जनयुद्धदेखि, शान्ति प्रकिया, संविधान सभा चुनावदेखि हालसम्मको अवस्थामा आइपुग्दा उसको नीति र रणनीतिहरूमा माओवादीले समयानुकूल परिवर्तन गरेको पाइन्छ र यी सबैको लक्ष्य देश र जनताकै पक्षमा छन्; अन्यथा नलिँदा हुन्छ । एकचोटि उक्त अन्तर्वार्ता हेर्न अनुरोध छ; शायद फेरि दोहोरिन्छ होला ।

            जे होस्, यस्ता जातीय राज्यको अवधारणा अझै पनि छलफलकै विषय हो । तर जति धेरै यो विषयलाई निषेध गर्ने काम हुन्छ, यसले अझै बल पाउने पक्का छ ।

            मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 4 Thumb down 10

        • पुष्प

          रामजी, रमेशजी,

          मेरो कान निमोठ्नुभो । हो शुरुमा जातीय राज्य शब्द सुन्नेबित्तिकै मेरो कन्सिरी तातेको थियो । तर कुरा बुझ्दै जाँदा जातीय राज्यका पक्षमा त होइन तर बुरुण्डी र श्रीलंकाकै उदाहरण यसमा यसका विपक्षमा रहिरहनसक्ने अवस्था देख्दिन । जसरी श्री ३ र ५ पक्षधर क्षेत्री र ‘प्रजातन्त्र’ पक्षधर बाहुनहरूले आदिवासी-जनजातिको अवधारणा मलजल गरे र आदिवासी-जनजातिका नाउँमा अन्य जातकाहरूलाई होच्याउने र दबाउने कार्य गरिरहे त्यसलाई तोड्नै भएपनि यो जातीय राज्यको परिकल्पना आवश्यक छ । अन्यथा नेपालको राजनीतिमा यी दुइ ‘जात’को हालीमुहालीलाई तोड्न सम्भव छैन । हुन त यो दुइ जातकाहरूले आफूलाई राजनीति गर्ने बिर्ता नै प्राप्त भएको र उनीहरूमात्र योग्य भएको ठान्छन्; म त्यतातिर जान्न ।

          जातीय राज्यको सम्भावित असल पक्षका बारे मैले यसभन्दा पहिले पनि उल्लेख गरिसकेको छु । र आजको ‘भाषण’हरूमा पनि ती कुराहरू आएका छन्, जुन सुखद छन् ।

          रमेशजीले मेरो कान निमोठ्नुभो । तर रमेशजी परिवर्तनलाई आत्मसात् गर्ने ल्याकत सबै हुनुपर्छ । यथास्थितिवादबाट हामी कहिल्यै अघि बढ्न सक्दैनौं: बरु झन्-झन् ‘खत्तम’ हुँदै जान्छौ । २१औं शताब्दी भन्दैमा हाम्रो, भाषा, कला, संस्कृतिको बली चढाएर विदेशी चिजबिज अँगाल्नु पक्कै होइन । विविध हाम्रो भाषा, कला, संस्कृति हाम्रो मौलिक पहिचान हुन्, यसलाई जोगाए अघि बढे हाम्रो पहिचान त कायम राख्छ नै मुख्य कुरा हाम्रो राष्ट्रिय स्वाधितना र सार्वभौमिकता कायम राखिरहनसमेत मद्दत पुर्याउँछ । आज प्रचण्डले एबीसी टीभीसँगको एउटा अन्तर्वार्तालाई बुझ्ने हो भने नेपालका सबै दलहरू परिवर्तनलाई आत्मसात् गर्न बडो डर मान्छन्; माओवादीमात्र यस्तो शक्ति देखा परेको छ, जसले देश र जनताका पक्षमा समयानुकूल आफ्ना नीतिहरूमा परिवर्तन गरेको पाइन्छ । विद्रोह, जनयुद्धदेखि, शान्ति प्रकिया, संविधान सभा चुनावदेखि हालसम्मको अवस्थामा आइपुग्दा उसको नीति र रणनीतिहरूमा माओवादीले समयानुकूल परिवर्तन गरेको पाइन्छ र यी सबैको लक्ष्य देश र जनताकै पक्षमा छन्; अन्यथा नलिँदा हुन्छ । एकचोटि उक्त अन्तर्वार्ता हेर्न अनुरोध छ; शायद फेरि दोहोरिन्छ होला ।

          मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 3 Thumb down 6

        • P4R££N1T4~

          हाम्रा मित्र पुष्प जी लाई पनि भारत कै गुण गान गाउन साह्रो रहर लाग्दो रहेछ | बरा किन नहोस नि प्रचण्डेलाई त दिल्ली कै चिल्ली चाहिन्छ बेला बखतमा | हाम्रो पुष्प जी ले त गुरुको पद चिन्हमा हिड्ने प्रयास मात्र गर्नु भाको, यसलाई हामीले कुनै नौलो मान्नु हुन्न है साथी हो |

          मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 10 Thumb down 5

        • बीर

          मगरात राज्यको माग कसैले गरेको छैन, गर्न लगाएको हो |

          गरमागरम बहस। तपाईँ के भन्नुहुन्छ? Thumb up 14 Thumb down 7

          • पुष्प

            तपाईंकै सजातीय रामबहादुर थापा ‘बादल’ले मात्र गराएका होलान् हैन ?
            http://www.onlinekhabar.com/wp/2009/12/17/35000.html

            मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 2 Thumb down 9

            • बीर

              राम बहादुर थापा एउटा माओबादी हुनु हुन्छ, एउटा माओबादीले उठाएको आवाजले सम्पूर्ण मगरहरुको प्रतिनिधित्व गर्दैन | मगरात मगरहरुले मागेको होइन, माओबादीहरुले मागेको र माग्न लगाएको हो, यो जातीय नारा लाटासोझा मगरहरुलाई हातमा लिन फ्याकेको एउटा अस्त्र हो | यो कुरालाई तपाइले मान्नु हुन्न होला but it is a fact |

              मैले तपाईलाई पहिले पनि २ पटक मेरो कमेन्टलाइ इग्नोर गरि दिनुस भनेको थिए, म पनि तपाइको कमेन्टलाइ इग्नोर गर्दै आएको छु, यो बिषयमा मलाई मुख फर्काउन बाध्य परेकोले जवाफ दिएको हु, अब म जवाफ फर्काउदैन | किनकि बहस भनेको त्यस्तो व्यक्तिसंग गरिन्छ जसले अरुको कुरा पनि सुन्छ, तर तपाईमा अरुको कुरा सुन्ने र स्वीकार्ने बानी छैन त्यसैले तपाईसंग बहस गर्नु बेकार छ भनेर मैले पहिल्यै भनि सकेको छु | यसको मतलब यो होइन कि म तपाई भन्दा विद्वान र जान्ने छु, तर यति कुरा चाही छाती फुलाएर भन्न सक्छु कि तपाई भन्दा अरुको कुरा सुन्न सक्ने क्षमता र आँट म मा छ | यस भन्दा बढी बहस नगरौ होला |

              मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 13 Thumb down 1

              • Sanjeev Maharjan

                हो कुरा सुन्ने र स्वीकार्न नसक्ने संग बहस नगरेकै राम्रो, सुतेको मानिसलाई बिउझ्याउन सकिन्छ सुतेको बहाना गर्नेलाई बिउझ्याउन सकिन्न.

                मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 9 Thumb down 0

              • पुष्प

                वीरजी,

                धन्यवाद मुख फर्काउनुभएकोमा । रामबहादुर थापा एक प्रतिनिधि पात्र हुन्, शायद तपाईंभन्दा बढी प्रतिनिधित्व उनले गरेको हुनुपर्छ । त्यसैले आफूलाई नराम्रो लाग्यो भन्दैमा सबैले त्यसलाई स्वीकार गर्नैपर्छ भन्ने छैन ।

                वीरजी हामी यहाँ छलफल गर्नकै लागि भेला भएका हौं । सुन्ने आँट र सुनाउने क्षमता हुनु राम्रो हो; तर यसका लागि छाति फुलाउने कुनै आवश्यकता छैन ।

                मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 0 Thumb down 6

        • राउते

          पुष्प जि! तपाइको गोरुको कतिवटा टक्का छ? यसो बिचार गर्दा तपाईंको गोरुको त अझ धेरै तेह्र टक्का छ जस्तो लाग्यो।

          मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 11 Thumb down 1

    • Cesar

      “Act enthusiastic and you will be enthusiastic.”

      मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 6 Thumb down 1

    • kunga sherpa

      good news .we need changes.step by step.good luck for new nepal.

      गरमागरम बहस। तपाईँ के भन्नुहुन्छ? Thumb up 10 Thumb down 13

    • Arnav

      I guess when institutions working for the goodwill of people only think of pocketing their self interest and people with political connection get away with whatever they do. Ccommunity with same common ground and interest tends to protect itself. This is just an indication of anarchy.
      Since all the lawmaker are busy with their own agenda, let’s go will the flow……………. This is just the beginning………………..

      मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 9 Thumb down 4

    • बीर

      माउबादीले कोरलेका चल्लाहरु अब बिस्तारै फुत्त फुत्त बाहिर निस्कन थाले, भोलि हुर्के पछी माउ छोडी सबै आ-आफ्नो बाटो लाग्ने छन् | तब यो देश कहाँ पुग्ला ? धन्य छ माओबादीको यो अति उच्च दुरदर्शीतालाइ |

      मन पराइएको प्रतिक्रिया। तपाईँलाई नि: Thumb up 56 Thumb down 13

      • prakirti

        होइन हो बीर जी , यो घोसनामा त माओबादीले कोरलेका चल्ला मात्रै रहेनछन नि – एमाले र जातीय राज्य हुनुहुदैन भनि फलाक्ने कांग्रेसका चल्ला हरु पनि देखिए त | की तीर्थराम डंगोल पनि माओबादिमै लागे र ? तपाईलाई जानकारी थियो कि ?

        गरमागरम बहस। तपाईँ के भन्नुहुन्छ? Thumb up 12 Thumb down 25

        • बीर

          प्रकृतिजी, हुलमा अरु चल्लाहरु पनि मिसिएका छन, यो कुरालाई म नकार्दैन, तर यो परिस्थितीको श्रीजना गर्ने त माओवादी नै त हो, यस्लाई त तपाईंले पनि गर्बका साथ स्विकार्नु हुन्छ होला नि ?

          मन पराइएको प्रतिक्रिया। तपाईँलाई नि: Thumb up 26 Thumb down 11

          • madan bajracharya

            बिर जी
            हो मावोबादिलेनै संघियेताको कुरा उठाएको/ सरसर्ती हेर्दा यो जनजाती पिसिएको नेपाल लाई समानुपातिक बिकाश गर्न को लागि देखिएता पनि/ येस भित्र ठुलो षड्येंत्र लुकेको थियो/

            मावोबादी सिधान्तिक तवरले जातियेता मान्ने र बिभिन्न राज्य बनाउन कुनै माग गर्ने सक्दैनन्/ येस्तो कुरा मावोबादमा बर्जित छन्/ तर गरे तिनीहरुले / किन येसै प्रस्न को उतर भित्र भारतको षड्येंत्र लुकेको छ/ उहिला मावोबादिलायी भारतले प्रसय दिएको सबैलाई थाह छ/ नेपाल बात तराई छुटिनु पर्छ र तराईमा अरुजातको नेपाली बस्न पाउंदैन भन्ने जय कृस्ण गोएत उहिले मावोबादी जंगलमा छान्दा मावोबादीको नेता बनि नेपालमा जातिय राज्य माग्न मावोबादी प्रयोग गरेका थिए/ तेसैले भारतले मावोबादिलाई प्रसय दिए र गिरिजा मार्फत मावोबादी सिट जातिय राज्य स्थापना गर्ने कुरा मा सहमति गराई दिल्लीमै हिन्दी भाषा मा सम्झौता पनि गराए/

            गिरिजा मार्फत मावोबादी सिट सम्झौता गरायिसके पछी एक मधेस माग्ने बाताबरण बन्यो र भारत् लाई मावोबादीको प्रयोजन समाप्त भयो/ अनि मधेश बादी जन्मायिये/ तैपनि भारत् सिधै जय कृस्ण गोएत जस्ता मार्फत सिधै तराई लाई नेपाल बात छुटाउने माग गर्ने पार्टीलाई सघाउन सक्दैन थिए/ तेसैले जय कृस्ण गोएत भारत् मा नै बसे र उसैको कुरा घुमाएर मधेसी फोरम लगाएत मार्फत तराई लाई आत्म निर्णय गर्न सक्ने आफ्नै सेना भएको राज्य माग्न लगाए/

            फेरी तिनै गिरिजा मार्फत तिनीहरुको माग पनि पुरा गराउने भनि सम्झौता पनि गरायिये/ तर संबिधान सभाले तिनीहरुले चाहेको जस्तो एक मधेस राज्य बनाउन दिने संबिधान बनाउन बहुमत जुराउनै सक्दैन/ अनि अब यो जात जातको राज्य घोसना गर्ने नाटक सुरु गरिए/

            बिर जी अब हेर्दै जानुस मधिसेले पनि अब एक मधेश घोसना गर्ने छन्/

            मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 9 Thumb down 1

    • Birat pradhan/Jiamusi,China

      म पनि नेवार समुदायको हो तर म जातिय राज्य को कट्टर बिरोधि हु . नेपाल मा कुनै पनि हालत मा जातिय राज्य हुनु हुदैन ,यदी भयो भने जात जात बीच मनमुटाब अनि पछि युद्ध पनि हुन सक्छ ,जुन राष्ट्रको लागि एकदम हानी हुने काम हो .म सबै राष्ट्रवादी नेपालीहरुलाई के अनुरोध गर्न चाहन्छु भने ,आफ्नो आफ्नो जात को राज्य बनाउन छोडेर सिङ्गो नेपाल बनाउन हात मा हात मिलाएर अगी बढौ,यदि यसो गर्यौ भने हामी ले हाम्रो देश लाई धेरै माथि लैजान सक्छौ .जय देश जय नेपाल !

      मन पराइएको प्रतिक्रिया। तपाईँलाई नि: Thumb up 58 Thumb down 13

      • Rmesh

        तपाई मात्र हैन मित्र धेरै नेवार मित्र हरु पनि जातीय राज्य को बिरुद्ध मा छन् तर सार्बजनिक रुब मा बोल्न डराउछान .. सायद मानबिय स्वभाब नै साम्रदायिक भएर होला | तर पनि तपाई को उदारता लै मेरो धन्यबाद

        मन पराइएको प्रतिक्रिया। तपाईँलाई नि: Thumb up 32 Thumb down 6

    • santosh kc

      हे नेपाली जनता हरु हामी बिग्रेको किन हो थाहा छ??????????????
      १,बिगत ६० वर्ष देखि आफ्नो निर्णय आँफै गर्न नसकी,कुनै एउटा पार्टी को निर्णय को पछी दगुर्छोउ हामी,
      २.नेपाल मा कुनै जात छैन,सिर्फ १ जात छ त्यो हो”नेपाली”
      ३.हामी आफ्नो बानी आँफैले सुधार्नु पर्छ.
      ४.नेपाल का सबै पार्टी हरु उस्तै हुन्,केहि गर्न सक्दैनन्,त्यो पनि थाहा छ तर पनि कुनै एक पार्टी बिना हामी चल्न सक्दैनोउ,
      ५.कसैले राम्रो गर्छ भने राम्रो पनि भन्न सक्दैनोउ हामी,
      ६,नेपाली सबै दाजुभाई दिदीबैनी हुन्.तर हामी नेपाली को नै सफलता मा हास्न सक्दैनोउ हामी,
      ७,त्येसैले कुनै पार्टी ले ज गरोस,”””हामी स्वतन्त्र छौं “””आफ्नो निर्णय आँफै गरौं,कुन कुराले नेपाल र नेपाली को हित गर्छ त्येसैको पछी लागौं
      ८.माओबादी,एमाले कांग्रेस वा अन्य सबै पार्टी पागल हरुको संगठन हो,कसैको पछी नलागौं,

      मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 13 Thumb down 4

    • rakesh

      हे नेपाली जनता हरु हामी बिग्रेको किन हो थाहा छ??????????????
      १,बिगत ६० वर्ष देखि आफ्नो निर्णय आँफै गर्न नसकी,कुनै एउटा पार्टी को निर्णय को पछी दगुर्छोउ हामी,
      २.नेपाल मा कुनै जात छैन,सिर्फ १ जात छ त्यो हो”नेपाली”
      ३.हामी आफ्नो बानी आँफैले सुधार्नु पर्छ.
      ४.नेपाल का सबै पार्टी हरु उस्तै हुन्,केहि गर्न सक्दैनन्,त्यो पनि थाहा छ तर पनि कुनै एक पार्टी बिना हामी चल्न सक्दैनोउ,
      ५.कसैले राम्रो गर्छ भने राम्रो पनि भन्न सक्दैनोउ हामी,
      ६,नेपाली सबै दाजुभाई दिदीबैनी हुन्.तर हामी नेपाली को नै सफलता मा हास्न सक्दैनोउ हामी,
      ७,त्येसैले कुनै पार्टी ले ज गरोस,”"”हामी स्वतन्त्र छौं “”"आफ्नो निर्णय आँफै गरौं,कुन कुराले नेपाल र नेपाली को हित गर्छ त्येसैको पछी लागौं
      ८.माओबादी,एमाले कांग्रेस वा अन्य सबै पार्टी पागल हरुको संगठन हो,कसैको पछी नलागौं,

      मन पराइएको प्रतिक्रिया। तपाईँलाई नि: Thumb up 20 Thumb down 4

    • Ram bd lama

      नेपाल एकदम खतरनाक स्थिति तर्फ गैरहेको संकेत हो यो …. माओबादी ले घोसना गरेको भन्दा पनि एक हात माथि गएर तामांग र किरात हरुले दाबि गरेको छेत्र समेत यी नेवार हरुले दाबि गरेका छन्…… पार्टीगत भिन्नता भएपनि जातिगत कट्टरता ले गर्दा हेरेक पार्टी मा भएका हरु एक ठाउमा उभिएका छन्…..एसको सुरुवात मधेसी हरुले गरेका थिए,…..अहिले नेवार ले गर्यो, भोलि तामांग ले गर्ला, पर्सि खस हरुले गर्लान….एस्तो हुनुमा धेरै को स्वार्थ छ….. तर पनि हे माओबादी र अरु जातिय राजनीति गर्ने दल हरु!!!!! जातिय/ साम्प्रदायिक राजनीति गर्दै साम्प्रदायिकता को झिल्को लगाउन जति सजिलो छ, तेस्ले लगाउने डढेलो निभौना हजार गुना बढी गार्हो हुन्छ…..के अब हामि नेपाली भन्न नपाउने नै हो त??? ….भगवान ले हामि नेपाली र हाम्रो नेपाल लाई बचावोश!!!!!! जातिय/ साम्प्रदायिक राजनीति गर्ने दलाल हरु मुर्दाबाद!!!!!!!!!
      जय नेपाल, जय नेपाली.

      मन पराइएको प्रतिक्रिया। तपाईँलाई नि: Thumb up 36 Thumb down 9

    • Rmesh

      आहा कति धेरै राम्रो नेपाल , फुर्सतै फुर्सत , दैनिक महोत्सब, …

      मन पराइएको प्रतिक्रिया। तपाईँलाई नि: Thumb up 22 Thumb down 8

    • Mr.Pant

      एथार्थ मा जनता ले काठमाडौँ लाइ पनि गणराज्य घोशना गरि शाक्य के साछी माओबादी ले गरेको र यो फरक छ भन्छन कि क्या हो कठपुतली सरकारका मान्छे हरु, होइन यो तेसै को निरन्तरता हो एती सक्छन भने यो करेर्करम मा सहभागी भयका सभीइ लाइ कठपुतली सरकारमा रहेका हरुले पार्टी निकाला गर्न सकोश बल्ल हामी मान्छु यो सरकारले माओबादी ले गरेको यो अन्दोलों को बेरोध गर्दो रहेछा भनेर,
      नत्र के हुनु नि प्रोग्रम्मे सभी सफल भो नि, राजधानी मा त भव्व्य भयाछा,
      के पाइन भने यो सरकारको अब सायद भोलि सरकारको कुनै नेता भारत जान्छा होला सल्लाह गर्न अनि तेस्पछी नेपाल आय पछी कारबाही गर्छा होला है साथी हो !
      अन्तमा ने क पा माओबादी को यो आन्दोलन मा साबाई ले सहयोग गरे नि होइन ra
      तेशैले
      मेरो पनि लाल सलाम ते सभी सहभागी हरु लाइ
      पन्त
      जापान बाट

      गरमागरम बहस। तपाईँ के भन्नुहुन्छ? Thumb up 9 Thumb down 20

    • mahesh

      आन्दोलन गरेर हिड्नु भन्दा त आफ्नो राज्य घोसणा गरेर भएको स्रोतबाट राज्यको बिकाश गर्न तर्फ सोचुन सबैले | सबैले आफ्नो राज्यको बिकाश गरे पुरा नेपाल बिकाश भै हाल्छ नी | रोकेर रोकिने भएन त यो राज्य घोसणाको लहर |

      गरमागरम बहस। तपाईँ के भन्नुहुन्छ? Thumb up 21 Thumb down 9

    • rakesh

      नचाहिँदो काम गरेर जनता को साथ् लिन खोज्ने हरु हो देश बिभाजन भयो भने चै तिमि हरु को खैर छैन होस् राख… कहिले झन्डा को पछि लाग्ने कहिले सडक को पछि लाग्ने अब देश नै टुक्रौना न खोज…
      सिङ्गो देश त राम्रो बनाउन सकेनौ अब के अङ्ग अङ्ग परेर बनौचौ….

      मन पराइएको प्रतिक्रिया। तपाईँलाई नि: Thumb up 25 Thumb down 6

    • tulsi

      हामि कसैको हतियारको रुपमा प्रयोग हुनु हुदैन/कसैको बहकाउमा लागेर स्वायत्त राज्य घोसना गर्नु बेकार हो/

      मन पराइएको प्रतिक्रिया। तपाईँलाई नि: Thumb up 23 Thumb down 8

    • tulsi

      यो गणराज्य वा स्वायत्त राज्यको घोसना भनेको जनतालाई भड्काएर नेताहरुको आफ्नो स्वार्थ पूर्ति गर्ने चल बाजी हो /त्येसैले चेतान्सिल जनता एस्तो भड्काउ को पछी नलागौ ;गणराज्य घोसना गर्ने काम बन्द गरौ/

      मन पराइएको प्रतिक्रिया। तपाईँलाई नि: Thumb up 30 Thumb down 9

    • sudarshan

      बरा!! मन को लड्डु घिउ संग खाए छन्………… , अरु ले दिउन नदिउन आफै घोषणा गरे हूने रहेछ……… , संबिधान सभा बनेको के का लागि हो ? अनि मुला सभासद ? संबिधान सभा लाई जन्ती को भतेर ठानेको छौ ?

      मन पराइएको प्रतिक्रिया। तपाईँलाई नि: Thumb up 36 Thumb down 10

    • Rmesh

      सबै जना ले यसरि आ- आफ्नु राज्य घोसना गर्दै गये देश बिकाश हुन कति दिन लाग्ला र ! अनि अर्को जाति संग सिमा बिबाद भए युद्ध घोषणा गर्ने र महा भारत् शैली बात युद्ध गर्ने र जित्ने ले भने बमोजिम गर्ने नभए छिमेकी ठुल्दाइ लाइ भाग लगाउन लगाउने !

      कस्तो लाग्यो मित्र हरु यहा हरु लाइ मेरो बिचार ??

      प्रिथिबी नारायन शाह जो गोर्खा का राजा थिए तिनले नेपाल येकिकारण गरेर नेपाल राज्य बनाए (गोर्खा हैन ) अब हामि तेस्को बदला किन नलिने ??

      मन पराइएको प्रतिक्रिया। तपाईँलाई नि: Thumb up 42 Thumb down 7

    • Dr. Lee James Hong

      यसले मानिसहरुमा व्याप्त राजनीतिक निकाशको चाहनालाई जनाउदछ |संगठित भएर देशलाई बनाउनु राम्रो हो भने आपसमा कलह गर्नु एकदम नराम्रो हो |

      मन पराइएको प्रतिक्रिया। तपाईँलाई नि: Thumb up 33 Thumb down 6

    • RB, Ghimire

      छेत्री र बाहुन राज्य चाँही कता कता पर्ने हो?

      मन पराइएको प्रतिक्रिया। तपाईँलाई नि: Thumb up 56 Thumb down 19

      • sujan

        तिमि हरु लै चै लखेट्नु पर्छः इंडिया तिर नेपाल टुक्राउने तिमि हरु नै हो बाहुनदल य होइन बहुदल आय पछि बाहुन बाहेक कोहि प्रधानमन्त्री भयको छ त देश इंडिया लै बेच्ने पनि तिमि हरु नै हो

        गरमागरम बहस। तपाईँ के भन्नुहुन्छ? Thumb up 41 Thumb down 40

      • madan bajracharya

        घिमेरी जी
        बिचरा भए तिनीहरु त्? उनीहरुको लागि नेपाल भित्र इजरायल जस्तै एउटा राज्य कता बनाउने खोज्नु पर्यो? होयिन र ?

        मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 1 Thumb down 0

    • hridaya

      उत्तम, अत्यन्त उत्तम!!!
      अब यस राज्यभित्र पनि पछि घोषणा गर्न बाकी उपराज्य हरु:
      १) श्रेष्ठ राज्य
      २) डंगोल राज्य
      ३) कर्माचार्य सहराज्य
      ४) बज्राचार्य सहराज्य
      ५) महर्जन उपराज्य
      ६) मानन्धर टुक्रे राज्य
      ७) शाक्य अधि राज्य
      ८) नेवा दलित स्वायत्त उपराज्य
      ९) र केहि छुटेको भए तेही नामका उपराज्यहरु ……..

      मन पराइएको प्रतिक्रिया। तपाईँलाई नि: Thumb up 91 Thumb down 23

      • बीर

        अनि नगर पालिका, गाबिसहरु र वडाहरुको नाम चाही उप-थरको नाममा राख्ने कि ?

        मन पराइएको प्रतिक्रिया। तपाईँलाई नि: Thumb up 19 Thumb down 4

      • madan bajracharya

        हृदय जी
        धेरै राज्य हरु छुटाउनु भयो/ अब मेरै टोलको सिमा सिट जोडिएको टोल हरुको बारेमा के गर्ने?
        दछिंन तिर ब्राम्हण टोल (बर्मु त्वा) र पोदे तोल र नाय त्वा (कसायि टोल)
        उतर तिर धोबी चौर र कुसले चौर/

        अब ती टोल हरुमा उनीहरुकै बस्ति घना छ/ अब बर्मु टोल, धोबी चौर र कुसले चौर मा नेवार भन्दा उनीहरुकै जातको घना बस्ति छ/ ती टोलहरु लाई जबर्जस्ति नेवार राज्यमा गाभ्नुत उनीहरुको अस्तित्वो नकार्नु हुनेछ/ अब संघियेता जस्तो विशालता अपनाएको नेवार साथि हरुले एस्तो त् पक्कै गर्नु हुन् होला/ ती टोलहरुमा अब तिनीहरुकै राज्य बनाउनु दिनुनै हुनेछ होला/

        फेरी पोडे टोलमा केगर्ने/ उनीहरु आफुलाई नेवार्नै हो भन्छ तर नेवार हरुले उनीहरुले छोयेमात्र पनि उहिले त् नुहाउन जानछ र ती जातिलाई छुने नहुने जातिमा राखेको छ/

        तेस्तै कुरा नाये त्वा यानी कि कसाई टोलको छ/ उनीहरु अर्ध अछुत दलमा राखेको छ नेवार हरुले/ उनीहरुले काटेको मासु त् किन्छान खान्छन तर उनीहरुको हातको पानि अझै धेरैले पिउन्दैनन/ फेरी उनीहरु नेवार बनेका छेत्री हुन्/ नेवारी मातृ भाषा नेवारी संस्कार तापनि अर्ध नेवार/ अब उनीहरुको टोलमा के राज्य बनाउने?

        फेरी अर्को पनि समस्या छ जात जातिको राज्यमा/ दुई जातको बिचको सन्तान कुन जात को हुने भए/ तिनीहरु कुन राज्य मा बस्ने? उदाहरणको लागि बाबुराम भट्टराई कि श्री मति हिसिला यमीकै लिउं/ बाबुराम परे बाहुन, हिसिला तुलाधर उसको बिबाह पछी को थर अचेलको प्रचलन अनुशार तुलाधर भट्टराई, छोरीहरुको थर पनि तेस्तै / अब हिसिला बाहुन को श्रीमती भए पछी नेवार राज्य को नागरित रहिनन् उनि/ श्री मानको राज्यमा जानु पर्ने/ तर श्रीमानको बाहुन राज्य कता बन्ने हो ठेगान छैन/ क्या फसाद हिसिलालाई पर्यो/ माईति को राज्यमा ग्रीन कार्ड लिएर बस्ने बाध्यतानै भयो/ त्यो भन्दा फसाद हिसिलाको छोरी हरुलाई पर्ने भयो/ १८ बर्स नाघेको लाई नेवार राज्यले ग्रीन कार्ड नदिने भन्यो भनेत लन्डन बात फर्किने नसकिने भए/ उतै राज्य बिहिन नागरिक भएर सरनार्थी भिसा मागेर बस्नु पर्ने भयो/

        अब मधेश को त् कुरै छोदुं/ बिरगंजमा समेत नेपाली हरु बस्न दिएनन्/ कोहि हेटौडा झरे कोहि कात्मान्दु/ अब तिनीहरु जुन जातको भए तेही राज्यमा अहिलेनै गएको भए हुने थियो/ सबै जातको राज्य बनेको छैन र कुनै कुनै जातको त् राज्य बनाउने जिल्ला पनि छैन/ अब ती सबै नेवारको राज्यमा आए/ अब मधिसेले निकालेको अरु जातको भार नेवार राज्य यक्लैले किन बोक्ने? नेवार सदनमा यो कुरा उठ्नेनै छ/ अनि २५% लाई मात्र ग्रीन कार्ड दिने बाकि नराख्ने भन्यो भने उनीहरु कता जाने?

        अब काथ्मान्दुमा आई बसेका अरु जातको चोर फताह नेताहरु कता जाने उनीहरुको घर नेवार राज्यले रास्त्रिये कारण गर्ने कि उनीहरुले नै कुनै संघ संस्थालाई दान दिंदै जाने/ उहिलाको रानाको सम्पति रास्त्रियेकरण गरि लिए जस्तो लिन पाए त् हुने हो/ तर सरकार उनीहरुले नै चलाई रहेको छ तिनीहरुको सम्पति तेसै रास्त्रिये कारण गर्न उनीहरुले दिंदै दिंदैनन/ फेरी कस्तो जेल नेल अख्तियार धाई धायिकन बचाएको घर जग्गा सम्पयी तेतिकै छोड कहाँ सक्छन तिनीहरुले/ अब ती सम्पति बचाउन या त् सबैले नेवार कन्या (कहाँ पाउनु नि कन्यानै त् तेस्ताले मात्र बिपरित लिंग भएको … पाउने हुन् ) सिट बैबाहिक सम्भंद जोड्नु पर्यो/ बिबाह नगरेकाले त् तेसो गर्लान/ तर बिबाहित ले के गर्ने अनि के अमेरिकामा ग्रीन कार्ड लिन नकली पार पाचुके र नकली बिबाह गरे झैं त् गर्ने होलानी नेवार राज्यमा बस्न र आफ्नो घुस खाई खाई बनाएको घर बङ्गला बचाउन/

        अनि कुनै राज्य बात लखेटिएका हरुको कब्जा गरेको घर जग्गा को मालिक को हुने सरकार बा कब्जा गर्ने अपराधि? मालपोत कार्यालायेमा लालपुर्जा अर्कैको नाम छ तर कब्जा गर्ने हरु मेरो सानो दुखले आर्ज्याको सम्पति होयिन ज्यान लिएर कब्जा गरेको सम्पति हो भनि छोड्न मान्दैनन/ अब के मालपोत कार्यालय को अभिलेख मिताउँन मालपोत कार्यालय नै भस्म हुने गरि जलाउनु पर्यो होयिन र अरु जातको राज्यमा कसैले पनि घर सम्पति दाबि गर्न नपाउने राज्यको कानुन बन्नु पर्यो; यानी कि जो बसे तेस्को!!!

        अब यी बिशाये हरु आगामी संबिधान सभामा पहिलो प्राथमिकता दिएर छल फल गरिनु पर्यो/

        मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 2 Thumb down 1

        • बीर

          मदन दाइ, धेरै राम्रो व्यंगात्मक कमेन्ट दिनु भयो, मलाई मन पर्यो |

          मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 0 Thumb down 0

    • bishnu sapkota

      आदरणीय एमालेका अनि कांग्रेसका नेता हरु तपाईहरु कति माओबादीको नक्कल गर्दै हिड्नु हुन्छा? चाहे सम्भिधन सभाको चुनाब होस् या गणतन्त्र सबै कुरामा तपैहरुको स्पष्ट
      धारणा छैन येसरी मुलुक चल्दैन तेसैले राम्रो काम गर्नेको बिरोध नगरिकन मिलर जना सिक्नुस समयले तापैहरुलाई पाठ सिकको त हो तर खै?

      मन पराइएको प्रतिक्रिया। तपाईँलाई नि: Thumb up 42 Thumb down 9

    • das

      स्वायत्त राज्यको यो बिभाजन ले नेपाल लाई कता तिर लाने हो थाहा छैन / जे भय पनि नेपाल मा पहिले देखि कायम हुदै आइरहेको विभिन जाति बीच को सुमधुर सम्बध सधा कायम रहिरहोस / जय नेपाल …

      मन पराइएको प्रतिक्रिया। तपाईँलाई नि: Thumb up 51 Thumb down 3

    • Bhim Subedi

      आजको मुख्य समाचार
      एक हुल केटाकेटी आय गुलेली खेलाय गय

      मन पराइएको प्रतिक्रिया। तपाईँलाई नि: Thumb up 53 Thumb down 17

      • sujan

        वा वा राम्रो छ तर पुरानो छ अब त गोलि हो गोलि तेरो सन्तान बाहुन ले मात्र यो देश खेलौने कि क्या हो अरु लै नि चान्स दिनु पर्यो नि कि कसो ?

        गरमागरम बहस। तपाईँ के भन्नुहुन्छ? Thumb up 29 Thumb down 65

        • Rmesh

          तेती राम्रो शब्द चयन नगर्नु भएको भए हुन्थ्यो मित्र , मरिच मान श्रेष्ठ , पशुपतिभक्त महर्जन, सुबास नेवांग पनि बाहुन कै सन्तान हो र ?? मलाई त थाहा थियन है

          मन पराइएको प्रतिक्रिया। तपाईँलाई नि: Thumb up 28 Thumb down 12

          • sujan

            त्यो बेला त थियो नि तर बाहुन दल माफ गर्नु होला बहुदल आय पछि को लिस्ट पनि हेरौ न
            म यौटा नेपाली भयको नाता ले यो देश नटुक्री योस चाहन्छु तर के गर्ने यहाँ येस्तै छ आफ्नो हक खोस्नु पर्ने बेला छ “घाउ भयर मात्र रोयको हु दुखेर मात्र आवाज उठायको हु “

            गरमागरम बहस। तपाईँ के भन्नुहुन्छ? Thumb up 13 Thumb down 26

            • Rmesh

              मित्र , पशुपति भक्त कप पला त अस्ति भर्खर ज्ञाने दाइ को पाला मै हो अनि सुबास नेवांग त अहिले पनि बहाल नै छन् तपाइँ कै शब्द मा बाहुन्दल’ को पाला मा

              मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 10 Thumb down 5

          • chankhe

            अंग्रेजी मा एक विद्वान ले एउटा अशल कुरा भनेका छन् ….Expecting the world that it would be fairer to you just because you are nice means expecting that a bull wouldn’t charge at you because you are a vegetarian…….

            येस्ता सोजा नेवार हरु चुप लगेर बसेका छन् भनेर अहिले सम्म कोइ बाहुन छेत्री मुला हरुले कसैले उकास्न खोजे क छन् ? छैनन् तेसैले हामी येसरी संगठित हुनु परेको हो समान व्यवहार को lagi……आर्मी होस् या पुलिस मा भर्ति हुन जाउ नेवार लै त फलिदिंचा….घण्टा भुंदे र लुरे छेत्री लै त लिन्छ बा किनकि तेस्को मान्छे कोइ नेता छन् त कोइ हाकिम ..उता सरकारी मा जागिर खाऊ नेवार भने पछि ज्यापू….खर्पन मा मल बोक्ने ज्यापू ठान्छ अरु बाहुन हरुले ज्यापू भनि हेला गर्छन…..क सबै नेवार ज्यापू हुन् र सबैले खर्पन बोक्चन ta….बोकेपनि के फरक पर्यो त……

            अब rmes जी वकालत होला कि नेवार हरु पुलिस र आर्मी अनि लोकसेवा तिर नि छ…..नभएको होइन बरु कठिन परिश्रम गरिकन पुगेका हुन्…….गिरिजा ले उपा प्रधानमन्त्री प्रचण्ड ले युरोप अनि फलाना फलाना मन्त्रि हरु ले नातेदारलाई डेनमार्क लागे जस्तै त पक्कै पनि चापलुस चाप्लुसी गरिकन पुगेकै होइन….एक दुइ जना बदमास नेवार हरुको कुरा निकालेर बेतुकको कुरा गर्न मिल्दैन….छन त असल बाहुन र छेत्री नि छन् …….. मुख्य कुरा ति असल चै कम छन्………

            देस त तुक्र्युना मिल्दैन र गर्दैनौ पनि ……….माथि भन्ने झैँ यो घोसना संबिधान सभा को निम्ति चुनौती होइन बरु समान मागको लागि आवज हो…..हामी ले आरक्सन पनि मागेका हैनौ र बाहुन र छेत्री लै काठमाडौँ बाट नि निकाल्ने भनेका छैनौ…….

            देख्नु भो नि सपना प्रधान मल्ल जस्ती बिदुसी पनि एस कुरा मा सहमत छन्……समान व्यवहार को लागि आवाज उठाउदा त एती बिघ्न डराउने हरु बाट थाहा पाई हाल्छ नि ……ये दमनकारी हरु आफ्नो दमन प्रति सचेत छन् र तत्कालै आवाज दबौनालाई तत्पर छन्….मा आफै पनि जात पात भिबेद को पक्षपाटि हुन् र जात पात नया नेपाल को लागी होइन भन्ने विचार रक्चु…..तर बेत्वाक मा यिनी हरु ले देश बिखन्डन गर्ने भए भनेर आरोप चै नलगाउनु …..बेमान…..तपाईं हरु ले ०४७ सालमा येही पटन का खर्पन बोक्ने नेवार हरु हसिया र कुटो लिएर जना आन्दोलन मा प्रत्येक घर बाट २ जना सहभागी भएको बिर्सनु भो…..कि थाहा नै छैन…..सहिद Gyan Bahadur Shahi र Sagar Singh लाइ चिन्नु हुन्छ? ……फेरी सडक दुर्घटना मा मरेका व्यक्ति भन्नु होला….खबरदार……चिन्नु भएन भने googlee ma खोज्नुस….

            अनि आफै सोच्नु क नेवार हरु सन्चै इंडिया को इसारामा देश टुक्रा गर्न खोज्दै छन् त?…….०४७ सालको आन्दोलन नाटक गर्न घर घर बाट जुलुस गएका थिए?

            (यो site मा त नेवार हरु को खुट्टा तान्ने त टन्नै छन् नि त ba…….किन भने २% jati नेवार हरु संग मात्र सूचना प्रबिधि को पहुँच छ अनि घण्टा यो site मा आएर कमेन्ट लेक्चन…..एस्तो अवस्था मा गैर नेवार हरु ले एस समाचार को विरुद्ध मा कमेन्ट लेख्नु र मेरो एस धारणा मन नापराउनु स्वभाबिख हो…… )

            गरमागरम बहस। तपाईँ के भन्नुहुन्छ? Thumb up 30 Thumb down 26

            • madan bajracharya

              चंखे जी
              नेवार राज्य को घोसना तथा अन्य जातको राज्य घोसना मात्र मधेसी लाई तरयिमा उनीहरुको एक मधेश राज्य घोसना गर्न बाटो खुलाउन मात्रै गरेको हो/

              आज नेवार लगाएत जनजातिले राज्य घोसन गरेको पनि नेवार नेताहरुको पहलमा होयिन/ किन जात जातिको राज्य आज सम्म जात जाति दवाई आएकाले नै गरे? के उनीहरुको बिचार बदलिएको हो? पक्कै होयिन/ एस भित्र ठुलो रहस्य लुकेको छ/

              म नेवार भए पनि नेवारको राज्य घोसना गरेकोमा मलाई खुसि लाग्दैन/ किन भने आज जनजातिलाई दवाये भनि उनीहरुको आफनी राज्य चाहिने भनेर उकासेको नेपाल भित्र को ले होयिन/ भारत् र तेस्का तत्तुहरुले गरेको हो / देस संघियेता मा जानु पर्ने हो तर नेपालीले नेपाल बनाउन संघियेता जानु पर्ने भनि आवाज उठाएको भए राम्रो कुरा थिए/ तर आज जनजातिलाई उठाएको तराईमा मधिसे राज स्थापना गर्ने बाटो खुलाउन मात्रै हो/

              तराईमा मधेसी राज मात्रको कुरा भए त्यो पनि ठिक थियो तर तराई लाई एक मधेस बनाउन खोज्ने हरु तरायिलायिनै भारतमा मिलाउने षड्येंत्र गरेर तराईलाई मधेश बनाउन खोजेको हो/ प्रमाण चाहे जति पनि छन्/

              येही कारणले म अहिले जात जातिको राज्य घोसना गर्नु उपयुक्त मान्दैन/ पहिले तराईको समस्या सुल्झाउनु पर्छ/ तराईमा मधिसे बाहेक अनेकौं जनजातिहरु छन् उनीहरुको मत बुझ्नु पर्छ उनीहरुको अस्तित्वोको जगेर्ना गर्नु छ/ बिहार बात बसयिसरेर आएका आफुलाई मधेसी भन्ने हरुको माग मानेर नेपालका तराई बासि सबैलाई मधिसे बनाउने कुरा नितान्त गलत हो/

              मैले माथि लेखे कि जन जाति को राज्य जनजातिकै पहल मा घोसना गरेको छैन/ जसले घोसना गरे तिनीहरु मधेसी बाद सिट लहसिएका छन् बिकेका छन्/ निम्न कुरा ले मधेश बाद भित्र ठुलो षड्येंत भएको देखाउंछ:

              ०१. आज तराई लाई टुक्राउने भनि हतियार उठाएर तराईमा अरु नेपाली लाई काट्दै मार्दै आएका जय कृस्ण गोएत नै आज का मधेसी फोरुमका अघोसित सर्ब मान्य नेताहुन/ उनि आज भारतमा प्रसय पाईरहेको छ/ तेतिमात्रै कहाँ हो मधेस बादी नेताहरुलाई भारतको ठुला नेता हरुको प्रशय पयिरहेको छ/ इन्तेर्नेत्मा कुन कुन नेताले कस्ता कस्ता मधेश बादी लाई लास्तो प्रसय दियिरहेको छ बर्णन जताततै छ/ मैले कुनै विवरण म्य्संसार्मा पेस्ट गरेको पनि थिएँ तर छापियें/ किन भनि सोध्ने मेरो अधिकार छैन तेसैले चुप लागे/
              ०२. जय कृस्ण गोएत तराई नेपालको भूभाग होयिन र त्याहा अरु नेपाली बस्न पाउँदै भन्ने मधेश बादी नेता ले उहिले माओबादीलाई बिहारमा प्रशाये दिएको उसैले बोलेको कुरा समाचारमा छापिएको अद्यापि इन्टरनेट मा हेर्न सकिन्छ/ तेस्तैको षड्येंत्र ले लिपेको पोतेको जजजातिको राज्यको माग माओबादीले गर्दै आएको हो/ मधेश बादीले तराईलाई एक मधेश बनाउने बाटो खोल्न मात्रै मावोबादी बात जात जातिको राज्य माग गर्न लगाएको हो/ नभय कसैले बिस्वास गर्न सक्छ मावो बादी जस्ता साम्यबादिले जात जातिको कुरा उठाउन्ला भनि/ सच्चा मावोबादी हरु जात जातिको कुरा मान्दैन/ मावोबादी पनि कुनै लुकेको शक्तिले प्रयोग गरिएको राजनीति शक्ति मात्रै हुन्/
              ०३. जसरि मधेश बादीले मावोबादी प्रयोग गरे तेसरिनै तिनीहरुले गिरिजाबादिलाई किने/ आज गिरिजाबादिलेनी नेपाल जस्तो सानो मुलुकलाई जात जातिको राज्य बनाएर संघियेता मा जाने र एक मधेश जस्तो रास्ट्र बिखन्डनकारी माग समेत मान्ने भनेर सम्झौता गरेको/ मधेश बादी बादी भनेका तत्वो हरुको जुन अनुहार अगाडी आईरहेको छ तेस्को पछाडी भारतबादिको अनुहार छ/ भारतनै मधेश बादीको पोषक तत्वो हो/ भारत् लाई आफ्ना अरब नाघेको जनताको पानीको बतिको तेल को आबस्यकता पुरा गर्न नेपालको तराईमा भएको अपार पानि बती र तेलको स्रोत कब्जा गर्नु छ/ तराईमा पानि बती को स्रोत भएको हामि सबैलाई थाह छ तर त्याहा तेलको भण्डार छ भनेर बिदेसी र भारतलाई मात्र छ/ साथीहरुलाई हेर्नु छ भने गूगलमा गएर the oil factor:texana in nepal पढ्नुस/
              ४. तराईमा भएका सबै बैधानिकता पाएका मधेश बादी राजनीति पार्टीहरु जय कृस्ण गोएतको आतंककारी संस्थाको भात्री संघ्थान्हारू मात्रै भएको कुरा उनीहरुले घुमाएर जय कृस्ण गोएत कै माग मागीरहेकोले स्पस्ट देखाउंछ/ मधेश बादीको निम्न मागले तराई भारतमा मिलाउने उनीहरुको योजना स्पस्ट देखाउंछ:
              क) समुप्र्ण तराईलाई एक मधेश बनाई त्याहाँ उनीहरुको आत्म निर्णय गर्ने अदिकार भएको राज्य घोसना गर्नु पर्ने/ आत्म निर्णय भनेर स्वोतन्त्र हुने बा भारतमा मिलाउने हुन् तिनीहरुले/
              ख) उनीहरुको आफ्नै सेना हुनु पर्ने रे/ यो त् सिधै स्वोतन्त्र भएको घोसना हुन्/
              ग) उनीहरुले सिधै विदेश सिट सम्झौता गर्ने अधिकार पाउनु पर्ने रे/ स्पस्ट छ उनीहरु भारत् सिट सम्झौता गर्ने अधिकार मागी रहेको भनेर/
              घ) तराईमा मात्र मधेसीको पुर्बाधिकार हुनु पर्ने रे/ भनेको मतलब उही जय कृस्ण गोएतले तराईमा मात्र मधेसी बस्न पाउने अरु जातिको नेपाली बस्न नपाउने भनेको जस्तै हो/
              माथिको माग पुरा गर्छु र तेसै अनुशार सम्झौता गर्छु भन्ने लाई के भन्नु हुन्छ साथीहरु/ मन लागेको भन्नुस तर त्यो सम्झौता गिरिजाले गरि सके/ किन गरे नेपाल बनाउन बा टुक्रिन दिन? यो प्रस्न पनि आफैलाई सोध्नुस/

              अब अन्तमा यसरि जात जातिको राज्य घोसना गराउंदै हिड्ने हरु जातजातिको नेताहरु होयिनन बरु तिनै मधेश बादी सिट लहसिएका नेताहरु हुन् भनि प्रमाणित गर्न आँट जानु पर्दैन भारतले सिमा मिच्दा पनि नामिचेको भन्ने एमालेका माकुनेबादी र कांग्रस का गिरिजा बादिकै पहलमा आज काथ्मान्दुमा नेवार राज्य को घोसना गर्दै नेवार राज्यको नीतिको पनि घोसना गरे/ अब यो कार्य नेवार खुसि गर्न भएको हेर्न होयिन ब्रो मधेश बादीलाई तराईमा एक मधेश राज्य घोसना गर्ने बाटो बनाएको मात्रै हो/ तर म नेवार भएकोले मेरै जातिका मानिस हरु समेत हेस्तो मधेश बादीको लह लह मा लागेर अनुपयुक्त समएमा नेवार राज्य घोसना गरेको मा दुख लाग्छ/

              मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 4 Thumb down 4

        • nischal

          साले तलाई चुनाब जितेर मन्त्रि हुन कुन बाहुन ले रोकेको छ खाली बाहुन लै गाली गरेर हुन्छा?

          गरमागरम बहस। तपाईँ के भन्नुहुन्छ? Thumb up 12 Thumb down 9

        • anup

          हेल्लो सुजन जी,

          क्षेत्री, बाहुनले मात्र देश चलाउने उनीहरुले मात्र सासन गर्ने भन्नेकुरामा अब तपाई जस्तो विचार राख्ने दुकु लंठुलाई देशको बागडोर ल बाबु ल अब क्षेत्री बाहुनलाई पुग्यो तिम्रो पालो भनेर दिनु पर्ने ?
          अरे यार क्षेत्री बाहुन भन्दा तिमिकेमा कम्जोर छौ? देश हाक्न सक्ने योगेत्ता हासिल गर न रिश गर्नु नै पर्दैन/ सुबास चन्द्र नेम्वांगलाई मनमोहन अधिकारीले यसलाई केहि उच्च ओहदा दिनु भनेर गएका थिए ?

          तिमीहरुलाई त गणराज्य त के, राज्य त के, कुनै दात्री देशले पुरा पुरा स्वर्गनै बनैदियोस न नेपाललाइ पछी गएर उही नेपाल बनाइ छाड्छौ– उदाहरण साझा बस, महाराज गंजको तेअचिंग होस्पितल…. रिस खा आफु बुद्धिखा पराइ कि कसो ?

          तिमीहरु अहिलेनै क्षेत्री, बाहुन भनेर जातीय बिवेद गर्नेले भोलि बैधानिक प्राप्त राज्य पछी साम्प्रदायिक युद्धको सुरुवात गर्दैनौ भनेर कसरि विश्वास गर्ने ?
          तेसैले देश विकास गर्नु अगाडी आफ्नो आत्माबिस्वास विकास गर्नु / त , म, त्यो, उहा, येहा, मेरो, उहाको यी सबै तत्वलाई बिर्सेर हाम्रो भन्ने सोच आफुमा विकास गर्न सक्यो भने बल्ल अहिलेको राज्य घोसनको सार्थक होला/ नत्र तिमिहरु जस्तो तत्वो को उन्मुलन नगरी देश बन्दैन / विचार गर्नु है त !! तर मा क्षेत्री, बाहुन भने होइन !

          मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 6 Thumb down 5

      • एकलब्य

        अनि मट्याङ्ग्राको सत्यानाश मात्रै।

        मन पराइएको प्रतिक्रिया। तपाईँलाई नि: Thumb up 22 Thumb down 3

    • सार्थक, दोहा-कतार

      हुन्छ नि राजनीतिक पार्टी पिच्छेको राज्य भए झन् राम्रो | प्रत्येक पार्टीको मुख्य मन्त्रि बनाउन सकिन्छ अनि पार्टी नै पिच्छेको मन्त्रि परिषद पनि गठन गर्न सकिन्छ | अनि त सबैको रहर पुग्छ नि |

      ल ल जसलाई जे मन लाग्छ गरौ, गर्ने बेला यहि हो | पछी भारतले कब्जा गरे पछी यसो गर्न पाइने को नपाइने हो? गरौ गरौ मियो बिनाको दाइ गरौ |

      मनपरीतन्त्र – जिन्दाबाद !!!

      मन पराइएको प्रतिक्रिया। तपाईँलाई नि: Thumb up 41 Thumb down 17

    • sita (USA)

      यसरि देश टुक्रिनको लागि माओबादीले सुरु गरेको कदमले सहयोग मिल्ने छ \ यस घोसणामा कांग्रेस र एमालेको समेत सहभागिता भयकाले कठपुतली माकुने सरकार मौन बसेको छ \ यो कठपुतली सरकारले नै देश तुक्रौना प्रोत्साहन गरेको छ \ तेसैले यस सरकारको विकल्प खोज्नु नेपालीको लागि हितमा हुने छ \
      अस्तु \

      मन पराइएको प्रतिक्रिया। तपाईँलाई नि: Thumb up 76 Thumb down 45

      • mra

        यो सबै भारतको नेपाल लाइ टुक्राउने खेल हो | अनि सबै पार्टी भारत को इशारा मा नाच्छन | नेपाल जातिय, बर्गीय आधार मा टुक्रा टुक्रा पर्ने खेल मा सबै पार्टी दिलो ज्यान दिएर लागेका छन्, सबै पार्टी का टाउके हरुले भुडी भरेका छन् |

        येस्तई हो भने देश मा जातिय अनि बर्गीय दोंदा हुने छ | देश भित्रै एक राज्य अनि अर्को राज्य भनेर लडाई झगडा हुने छ, देश धाराशाई बन्ने छ र अन्तत हामीलाई पछी अर्को पृथ्वीनारायण चाइने छ |

        मन पराइएको प्रतिक्रिया। तपाईँलाई नि: Thumb up 92 Thumb down 20

        • shreesh thapa

          मै जान्ने मै बुझ्ने मैले भनेको सबैले मान्नु पर्छ यहि प्रबिद्दी छ …………………

          मन पराइएको प्रतिक्रिया। तपाईँलाई नि: Thumb up 29 Thumb down 7

        • mani

          क्या गजब छ!!! यस्तै नौटंकीले देसमा बिभाजन ल्याउने त होलान नि. बिकास का कुरा कता हो कता रुढिवादी कुराले देस झन् गर्सित हुने भो. जता हेर्यो यी जात पात का कुराले देसलाइ डुबाउने पो भयो. यो जातपात लाइ जरै देखि उखाल्नु नै अहिलेको परमुख आवस्क्यता हो.

          मन पराइएको प्रतिक्रिया। तपाईँलाई नि: Thumb up 41 Thumb down 11

        • राम चन्द्र ज्ञवाली

          अनेकता मा एकता भनेकै नेपाल हो बिभिन्न जात धर्म सम्पर्दाय सस्क्रिती हरु लाई फुल्न फल्न दिनु नै आज को आबस्यक्ता पनि हो

          मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 5 Thumb down 7

        • madan bajracharya

          संघियता मा जानै पर्ने भन्ने हरु र यसरि जात जातको राज्य घोसना गर्दै जानेहरु लाई खुला प्रस्न/

          ०१. घर बनाउनु भन्दा पहिला नक्सा पास गर्नु परे झैँ राज्य घोसना गर्न भन्दा पहिला राज्यको पुर्बाधिकार, दायित्वो, राज्यको सिमा र राज्यमा भएको रास्त्रिये स्रोतको प्रयोग तथा वितरण, राज्य राज्यको बिचमा आर्थिक तथा ब्यापार को कानुनि अबधारणा र नागरिक अधिकार र नागरिकता दिने अधिकार को बारेमा कानुन को ब्यबस्था र राज्य को सिमा निर्धारण गर्नु पर्ने होयिन र?

          ०२. यसरि दल हरुले आफ्नो चुनावी स्वार्थ ले ग्रस्त भई राज्य घोसना गर्दै गए बात देस भारको जनताले चुनाव गरेर गठन गरेको संबिधान सभाको औचित्य माथिनै हमला गरेको भएँन र? र यो कुराले जन्सर्बोच्च्ताको मान गरे कि अपमान गरे?

          ०२. अब यो तरिकाले राज्य दल हरुले संबिधान सभा लाई लात्यौन्दै राज्य घोसना गर्दै गए बात अब मधिसे हरुले पनि सम्पूर्ण तराई लाई एक मधेश घोसना गरेर अब त्याहाँ बात उनीहरुले भन्दै गर्दै आएकै जस्तो अरु नेपालीलाई लगार्ण थाले भने कुन कानुन लगाएर रोक्ने उनीहरुलाई?

          ०३. अरु राज्य सिट त् सरकारले सम्झौता गरेको छैन तर मधिसे बादी सिट त् गिरिजाले उनीहरुको आत्म निर्णय गर्न दिने, सेना राख्न दिने, मधिसे मात्रै मधेशमा बस्न दिने मधेशको रास्त्रिये स्रोतमा विदेश (भारत) सिट सम्झौता गर्न दिने कुरामा सम्झौतानै गरि सके/ संबिधान बहुमत ले बनाईनु पर्ने बिशाये हो कि सम्झौताले? मधिसे हरु त् सम्झौता गरे अनुशार संबिधान नबने नमान्ने घोसना नै गरि सके?
          अब के संबिधान सभाले अरु राज्यको लागि मात्र संबिधान बनाउने?

          ०३. यो तरिकाले राज्य बनाउंदै जानु रास्त्र्लाई बिखन्डन गर्न खोज्नेलाई लाईनै सघाउनु होयिन भनि कसरि भन्ने अब?

          अन्तमा मेरो बिचार येही हो कि संघियेतामा जानु पर्छ तर राज्य बनाउने पूर्वाधार, राज्य सिमा र अरु कानुन हरु बनाएर मात्रै राज्य घोसना गर्नु पर्छ/ नभए नेपाल टुक्रा टुक्रा हुने छ/ उहिले भारतले नेपाल नाकाबन्दी गरेको थियो अब नाधेसिले नाकाबन्दी गर्ने छ/ उहिले नेपालको ठुला नदि हरु गिरिजाबादी र माकुने-ओली जस्ता बिकेर भारतलाई दिएको थियो/ अब बाकि बचेको सबैनै मधिसेले भारत् लाई दिने छ र अरु नेपालीलाई भुटान बात लखेटे झैँ लखेट्ने छ/ अनि कुन राज्यले त्यो मधेश बात निकालिएका अरु जातको सरनार्थिहरुको(!!!!) कुन राज्यमा जाने?

          मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 6 Thumb down 2

        • madan bajracharya

          mra जी
          दैनिक कातिपुरमा अगौस्त १ २००९ मा नेपाल सरकारको ग्रिह मन्त्रालाये ले छापिएको खबरमा भारतिय नेताहरुले कसरि नेपाल बात तराई अलग्ग गर्ने भनि आतंक मचायिरको आतंककारीहरुलाई त्रेनिंग र हतियार दिई रहेको भन्ने विवरण पेस्ट गरेको छुन/ पढ्नुस/

          The 200 pages long report prepared by the Ministry of Home Affairs mentions that 80 per cent of the total of 109 armed outfits operating in the Tarai are based in the Indian soil.

          They are trained in India and make their weapons deal in the Indian Territory, the report also mentions.

          Of the total 109, 20 outfits challenge the very territorial integrity of the country and vow to form another country…some 60 groups aim to make Madhesh an Autonomous State with Self Rule.

          Majority of the Armed Outfits are operating in 22 districts of Tarai and they are expanding their violent activities in some Eastern, Mid-Western and Far Western Hilly areas as well.

          The Report also makes it clear that some high ranking Indian leaders have been supporting the Tarai centric groups such as Akhil Tarai Mukti Morcha (Jai Krishna Goit), Jantantrik Tarai Mukti Morcha (Jwala Singh) and some others.

          It is mentioned that former Railway Minister of India, Mr. Laloo Prasad Yadav, has been providing safe haven to the Goit faction of the Akhil Tarai Mukti Morcha.

          Indian parliamentarians like Devendra Yadav, Kapil Dev Kamati, Ananda Mohan Singh, and Lal Bihari Yadav have been providing financial as well as arms support to the Nepali armed outfits, the Home Ministry secret reports reveals.

          “Bihari Yadav has been supplying weapons through his son Bijaya Yadav to the Goit faction”, the report adds.

          Similarly, Ananda Mohan Singh has been supplying weapons, explosives and freshly has been providing military training to some 25 cadres of the Goit group.

          The Goit faction has established contact offices in Patna, Darbhanga of India and Diman of Saptari district of Nepal.

          The Jwala faction has its contact offices in Supaul, Birpur and Jogbani of India and Sripur in Jabni of Saptari district of Nepal.

          The cadres of Goit, Jwala Singh, Pawan Singh, Bisfot Singh and some other dozen outfits are getting military trainings in Motihari, Darbhanga, Arariya, Sitamadhi, Munger Supaul and some other areas of India.

          The Security personnel here in Nepal claim that the Goit faction has established a fully facilitated training center in the Basantapur VDC of Sunsari, adjoining Supaul district of Bihar, India.

          Some four dozen armed outfits are equipped with modern artilleries such as AK-47 machine guns, SMG, LMG, SLR and also possess High Explosives, the report describes.

          The Home Ministry estimates that the Jwala faction has some 2000 militias and possesses some one hundred modern arms and modern artilleries.

          Dipendra Yadav, Rajbiraj in-charge of the Jwala faction, told the security personnel on 2064 Baisakh 2 that the group had imported Five AK-47 and some explosives from India.

          Similarly, on 2063 Poush 19, when Hareyram Sah (Amar), Surya Narayan Sah of the RamBriksha Smriti Brigade and Shyamdev Yadav (Ajay) of the Sindhuli cantonment of the Maoists’ PLA joined the Jwala faction, they had brought weapons in dozens along with their desertion.

          As far as military strength is concerned, after Jwala faction, Goit, Pawan, Bisfot Singh, Madhesi Mukti Tigers, Tarai Army, Madhesi Virus Killers, Tarai cobra, Tarai Jantantrik Bal, Tarai Bagi, Madhesh Mukti Force, Madhesi Special Force, Ranbir Sena are considered to be comfortably strong.

          Rajan Mukti, Himmat Singh, Biswa Singh, Ranbir Singh, Prakanda, Prahalad Giri groups are also considered strong militarily.

          The security report categorizes all these groups on the basis of their Military strength from one to three thousands and cadre base from two to seven thousand.

          The report also indicates that 95 per cent of the groups are mostly involved in criminal activities. Their activities are mostly ransoming, abduction, killing, and violent activities rather than being a political one.

          Some of the groups have had talks with the government in the past…only to provide an impression that they were not against the talks and forwarded demands that were impossible for the State to address.

          The armed outfits are trying their best to internationalize their issues, if the government does not solves the issues to the immediate effect, the situation could go out of hand, the report adds.

          The Report also recommends tightening up security along the open border with India as the criminals sneak into India with ease after committing crime in Nepal.

          “They also bring weapons and explosives from India.”

          The government has earmarked 64 crore 17 Lakh 73 thousand rupees to strengthen Armed Police Posts in 64 locations along the Nepal-India open border and is also to increase security personnel at 124 bases of the Armed Police Force.

          The Ministry of Home Affairs plans to increase the number of security personnel to 8440 in the APF bases.

          (Courtesy: Nepali Text from Kantipur Daily August 1, 2009, Translated here in the readership interest)

          2009-08-01 13:22:36
          ——————————————————————————–

          मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 1 Thumb down 1

      • Ram

        देस गणतान्त्रिक पद्दतिमा जान उन्मुख भएको बेलामा शान्तिपूर्ण तरिकाले सम्भावित प्रदेस को घोषणा हुनु नराम्रो मान्न हुदैन तर जातीय नाम बाट प्रदेस को नामकरण हुदा भबिस्य मा तेसप्रदेस मा लामो समय देखि बस्दै आएका अन्य जातिको पहिचान र अस्तित्वो का कुरा हरु सङ्कट मा नाऔलान भन्न सकिदैन . नेपाल को बिगत को काठमाडौँ केन्द्रित नीति ले जसरि देस का सम्पूर्ण जनजाती लाई विभेद गर्यो तेसरी नै एउटा जाति को नाम बाट राज्य हरु घोसना गरियो भने तेस्भित्र का अन्य साना ठुला जातिले फेरी पहिचान को नाम मा अर्को आन्दोलन गर्नु पर्ने छ . नेपाल बहुभाषिक र बहुजातीय नेपाली को हो सस्तो लोकप्रियता र सत्ताप्राप्तिको लागि नेपाल र नेपाली को राट्रिय अखण्डता माथि फोहोरी खेल नखेलियोस .

        मन पराइएको प्रतिक्रिया। तपाईँलाई नि: Thumb up 33 Thumb down 7

      • Mekh Rana Magar

        भारतीय बिस्तारबादका दलालहरुको जात्रा लागेको छ हाम्रो देशमा भारत ले जे गर भन्यो तेही गरिरहेछन,भोलि को चिन्ता छैन. जातीय सघियता बिरोधी रास्ट्रबादी हरुको जनमत बढ्न थालेपछि आत्तिएर भकाभक घोसना गर्दैछन. आत्तिनु पर्दैन चम्चेहरु भोलि आफ्नो देशलाई मायागर्ने रास्ट्रप्रेमी हरु तिम्रा जातीय राज्य को समर्थन फिर्ता लिने छन् बल्ल घर न घाट को भएर दिल्ली तिर भागौलानी.

        मन पराइएको प्रतिक्रिया। तपाईँलाई नि: Thumb up 22 Thumb down 7

      • palpali

        सराद्धे गर्ने आदरिण बाजेले दुनामा भेटि नराखे पितृ भोकै हुन्छ भन्नु जस्तो हो जातिय राज्यले देश तुक्रौछ भन्नु ! हजारौ बर्ष देखि जात-पात कै कारणले दुइ जातले सबैलाइ शोषण गर्दै आएको छ !

        गरमागरम बहस। तपाईँ के भन्नुहुन्छ? Thumb up 17 Thumb down 39

      • madan bajracharya

        सिता जी
        एकदम ठिक/ बिकल्प खोज्न ढिला भए देसै हराउने पक्कै छ/ म नेवार हुन् तर म हराएको नेपालको नेवार बन्न चाहन्न/ नेपालको समस्या मधेश बादले जन्माएको समस्या हुन्/ पहिला मधेश वादको समस्या रास्त्र्बाद मा आंच नवाउने गरि सुल्झाउनु पर्दछ/ येसरी जनजातिको राज्य घोसना गरौन्दै आएको मात्र तराई लाई एक मधेश राज्य घोसना गर्ने बाटो खुलाएको मात्रै हो/ मध्से बाद सिट दबिएका, बिकेका, लहसिएका हरुले तराई लाई एक मधेश बनाउने सम्झौता त् गरे तर त्यो सम्झौता बमोजिम संबिधान सभाले संबिधान नाबानुने भएर यसरि एक मधेश घोसना गर्न बाटो खोल्न जनजातिको राज्य घोसना गर्दै हिडेको हो/

        मन पराइएको प्रतिक्रिया। तपाईँलाई नि: Thumb up 23 Thumb down 2

        • पुष्प

          मदनजी,

          मधेश कुनै जातविशेषसँग सम्बन्धित शब्दावली होइन । यो क्षेत्रीय अवधारणा हो । त्यसैले मधेशी(?) मुद्दा जातीय मुद्दा होइन । हुन त मधेशी को भन्ने यक्ष कुरामा समेत कसैले टाउको दुखाउन नचाहेको पाउँदा अचम्म लाग्छ । सामान्य अर्थमा पहाडमा बस्नेहरूलाई पहाडिया भनेजस्तै मधेशमा बस्नेहरूलाई मधेशी भनिन्छन् । मधेशलाई तराईको पर्यायवाची भन्न सकिने अवस्था देखिन्न । यसो हो भने मधेशले कुन-कुन जिल्लालाई समेट्छ ? त्यो खोजबिनको विषय हो तर यतातिर कसैले ध्यान दिएको पाइँदैन । हुन त कतिले मधेशी भनेर भारतीय मूलकाहरूलाई भनेको भनेर भन्छन् । तर आफूले थाहा पाएदेखिको मधेशमै जन्मे हुर्केकोले म आफूलाई पनि मधेशी नै मान्छु । तर आज मेरो पहिचान पहाडिया भएको छ । म कसरी आफूलाई पहाडिया भनेर स्वीकार गरुँ मदनजी ? के कोही नेपाली अमेरिका जानेबित्तिकै अमेरिकी हुन्छ ? के उसले ग्रीनकार्ड पाउँदैमा उसको नेपाली हुनुको पहिचान नामेट हुन्छ ? यस्ता धेरै विषयवस्तु छन् मदनजी, जुन विषयवस्तुमा न त हाम्रा नेता न त पत्रकारहरूले नै चासो दिन्छन् । उनीहरू त केवल राजनीतिमात्रै गर्छन् यस्ता कुरामा ।

          मधेशी(?) मधेशी(?)का मसीहा भनाउँदाहरूले पहिले पूरै तराईलाई ‘एक मधेश प्रदेश’ को नारा लगाएका थिए । तर पछिल्लो कालखण्डमा केही जिल्लाहरूमा समेटिएको छ । माओवादीले पनि केही जिल्लालाई मात्र मधेश राज्य भनेर घोषणा गरेको छ । हुन मधेशी(?) ले भनेअनुसार वा माओवादीले भनेअनुसार हुने पक्कै होइन ।

          जहाँसम्म जातीय राज्यको कुरा छ, यसमा व्यापक छलफल हुनुपर्छ र पछि गएर टुक्रिनेखालका नीति-नियमहरू कुनै हालतमा पनि बनाउनुहुन्न ।

          मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 6 Thumb down 6

      • madan bajracharya

        साथीहरु
        जात जातिको राज्य आज घोसना गर्दै आज हास्ने हरु भोलि नेपाल बा त् तराई टुक्रिए पछी पक्कै रुने छ/ आज जात जतिको राज्य घोसना गरेको मात्र भोलि तराईमा मधिसे राज्य घोसना गर्न हो/ अब थारु मैथिली भोजपुरी लगाएत अरु ठेट तराई बाशिहरुले हामी मधेसी होयिन हाम्रो तराई मधेश होयिन भन्दै छ/ गिरिजा र माकुने को सरकारले तिनीहरुको कुरा सुनें मात्र बिहार बात बसाई सरेर आएर पछी नेपाली नागरिका लिएका मधिसेको कुरा सुने/ गिरिजा-माकुने-मधिसेबादी येस्ताहुन जो नेपाल बनाउन होयिन टुक्राउने षड्येंत्र गर्दै छन्/ भारत को प्रसय यिनीहरुलाई छ र तेसैले भारत् भन्दै छ यो माकुनेकै सरकार ठिक छ/ किन ?

        मधिसे बादी उपेन्द्र यादवको अन्तर्वार्ताले केहि रहस्य खुस्काएको छ पढ्नुस/

        26 December 2009 Archives

        ‘I WILL TALK, BUT NOT TO COMPROMISE’

        A former Maoist, Upendra Yadav …..” he told Sankarshan Thakur in an interview in Kathmandu. Excerpts:

        ‘Complete autonomy, freedom to determine our destiny, because
        the Pahadis can never give us justice’

        Tehelka: What is your basic demand?

        Complete autonomy, freedom to determine our destiny, because the Pahadis can never give us justice. We want Madhesh and we want self-rule.

        What role do you see for India? Do you think overt Indian support might hurt you?

        We are people of Indian origin …. The people of Bihar and UP are with us …

        • ‘We want a free country, neither Nepal nor India’
        Jaikrishna Goit, head of the underground Janatantrik Tarai Mukti Morcha (JTMM-G), in conversation with Sankarshan Thakur

        About Us | Who’s Who@Tehelka | Advertise With Us | Print Subscriptions | Syndication | Terms of Service | Privacy Policy | Feedback | Contact Us | Bouquets & Brickbats
        Tehelka.com is a part of Anant Media Pvt. Ltd. © 2000 – 2009 All rights reserved

        मन परे हरियो, नपरे रातो Thumb up 5 Thumb down 4

    eXTReMe Tracker