दरबारबाहिर निस्के राजा

२०६३ वैशाख २२, शुक्रबार
अपडेट (बिहान ११५९): जनआन्दोलको अगाडि झुकेर राज्यसत्ता पनि तिमीहरुकै, सार्वभौमसत्ता पनि तिमीहरुकै भनेर भनेपछि आज पहिलो पल्ट राजा दरबारबाहिर निस्केका छन्। राजा दक्षिणकालीमा अष्टमी पूजाका लागि गएका हुन्। राजासँगै रानी पनि थिए। कस्तो खालको पूजा थियो, त्यो त मलाई के थाहा हुनु र, तर जनआस्था साप्ताहिकले भने राजा फेरि बलियो हुनका लागि दक्षिणकालीको पूजा गर्न लागेको भनी लेखिएको थियो। जनआस्थाको समाचार पढ्न भित्र आउनुस्।

आफू बलियो हुन दरबारद्वारा दक्षिणकालीमा पञ्चबली

काठमाडौं । राजतन्त्रविरोधी बढ्दो जनमतका कारण दिन-प्रतिदिन धरापमा पर्दै जाने संभावना देखिएपछि राजा ज्ञानेन्द्रबाट ‘शत्रु विनाश’का लागि शुक्रबार दक्षिणकाली मातालाई पञ्चबली दिइने भएको छ । देवी-देवताको आडमा आफू शक्तिशाली भइरहने योजनाअर्न्तर्गत दक्षिणकालीमाईलाई राजाबाट पञ्चबली दिइन जा“दा श्रद्धालू भक्तजनहरुले पाखा लागिदिएर फेरि कष्ट व्यहोर्नुपर्ने भएको छ । जनतास“ग झुक्नुपरेपछि फेरि दैवीशक्ति प्राप्त गर्न राजा देवी-देवताको शरणमा जान लागेको जनान्दोलन ०६२-०६३ पछिको यो पहिलो घटना हो ।

राजाविरोधी आन्दोलन चर्कंदै जाने संभावना देखिएपछि नया“ वर्षप्रवेशको लगत्तै यो पञ्चबली कार्यक्रम तय भएको थियो । तर, आन्दोलनका कारण सुरक्षा स्थिति झन् असहज भएपछि यो कार्यक्रमलाई स्थगित गरियो । त्यसपछि शाही घोषणाअघिका लागि तय गरिएकोमा झन् आन्दोलन उत्कर्षा पुगेकाले फेरि स्थगित गरिएको थियो । बैशाख ११ को दोस्रो शाही घोषणापछि दरबारको स्थिति अब सुध्र“दै जान्छ कि भनी अनुमान गरिएकोमा झन् आन्दोलनकारी जनताले संविधानसभा र गणतन्त्रमा छिट्टै जान दबाव दिन थालेपछि पर्सि शुक्रबारका लागि ‘पञ्चबली’ कार्यक्रम तय गरिएको दरबारनिकट स्रोतले बताएको छ । ‘मुलुकको शान्ति-सुरक्षाको स्थिति सप्रियोस्’ भन्ने नाममा दरबारको आग्रहको आधारमा केही महिनाअघि चारवटै सुरक्षा निकायका प्रमुखहरुले सिंहदरबारअगाडिको भद्रकाली मन्दिरमा दरबारको समृद्धिका लागि यस्तै पञ्चबली गरिदिएका थिए । तर, त्यो पञ्चबलीले पनि भद्रकालीमाईलाई खुशी पार्न सकेन ।

पूरा समाचार यहाँ गएर हेर्न सकिन्छ।

29 Comments

  1. thanks umesh dai for your regular updaes of nepali political news.raja laa jati puja garapani aba kehi hunawala chaina, because naramro kaaam kahila ni tikdaina, tesko ayuu choto hunchaa,at last truth wins everytime.

  2. thanks for opneaning first one nepali language web site. from this web we all of nepali can alble to share our opneanion to each other.
    But if we are going to comment to some one we can use polite language, we are great nepali in the world. we know very well what should we do or not at the right time.thats why my dear friends and great NEPALI please use the polite language.
    thanks.

  3. The people’s movement to get rid of the king just proved right. Because, this king does not have faith in himself. If Dakshinkali mai were to protect king’s brutality, She would not be considered goddess by any Human being.

  4. thanx umeshjee for yr news but i dont understand ,why gyenendra needs friday? i think, every people of nepalese knows that he killed his own brother and all his familly at friday night. and he was sucsese that to blame to his cousine as a murderer and all channel ofg the world show that dipendra is a murderer including bbc and cnn but for me ,all world accept or not he is a murdere and smugler of statue and every people know who is behind the murder of sunita anita murder. and who is behind the murder of prabin gurung . so now what does he want again in friday? if he want make agai “palece massacre” , nobody is left to kill again or if he want kill himself and his familly ,i dont have to say nothing and if its happened every nepalese people will make a big victory durring 13 days of hid die .

  5. Bhimsen thapa ji ko lekh dherai nai sandarbhik chha. Yo pachhillo Jana Andolan ta Janata le gareka hun – Na ta Maobadi – Na ta SPA nai yasko lagi jimmewar chhan. Yini haru ta sabai lukera bhagera baseka thiya. Aba aayara sabai ko credit lina khojchha.
    Hola yasma keho SPA member, ani kohi Maobadi – tara badhi aaam janata nai thiya.
    Aba hami le yo neta haru lai sojho bato dekhauna gorulai doryaya jastai dori ra latthi le thik parnu pachha. Natra yo neta haru le pheri haami lai yini haru ko sing le hanne chha. Singhadurbar ma ghusna payapachhi yi neta sabai ka sing aaunchhan kya.
    Dublo chauri pareka gaala haru tamma bhardai aaunchhan. Ani bhok lagera kur kur karaune pet bhayaka mantri haru sabai le tanna ghus khayara – dhwain dhwain padna ra dakarna thalchha. Tyasaile yo neta haru lai bhulnu chahin hundaina.
    Baki rahyo – hamro raja gyane ko. Uslai yeti kai basna diya pani kehi chhaina. Jati beijjat hunu thiyo bhaisakyo. Paras lai chahin thik parnu parchha. Tyasle asti biha ma gayako janti lai pheri gadi le hanera sabai janti lai nai police thanama ek ghanta thunayaka thiya.. Esto bhaisakda pani cheteka chhainan .. Thik parnu parchha hai Parash lai sathiharu.

  6. Hello, tyo lekh Bhimsen Thapa jee le yahan posting matrai garnu bhayeko ho, tyo lekh ta Amit Dhakal jee le lekhnubhayeko ho. Hijo ko Kantipur ma prakasit chha tyo lekh. Amit jee lai dherai dherai dhanyabad, atyanta ramro lekh lekhnubhayekoma. Aasha chha, Baburam Bhattarai le tyo lekh padhera aafno pratikriya dinuhunechha. Aaba sabai kurako nirkyol Janatale nai garna paunu parchha, hoina ta Baburam jee?

  7. ए बिराटजि त्यो भिमसेन थापाको लेख भन्नु भएको ळेख वास्तववमा भिमसेनजीले नै बताए झैँ मे ५ तारिकको कान्तिपुरमा प्रकासित छ, आसा छ बाबुराम कामरेडले पढे होलान र रिसले त्यो पत्रिका च्यातिसके होलान् ।

  8. “BHIMSEN THAPA JI KO LEKH BABURAM LE PADHNAI PARCHHA”

    BHimsen Thapa ji tapain le lekhnu bhayeko lekh atyanta prashamsaniya ra sandarbhik chha tara yo lekh Baburam ra Prachanda le pdhnu jaruri chha. Tyasaile Umesh ji please kehi bandobasta garera yo lekh Baburam ra Prachanda le padhne byabastha milaunus, tapainko ramro smabhandha chha jasto chha comrade haru sanga.
    Yaspali ko andolan na ta Maobadi le gareka hun nata SPA le, yo janata, bhimsen thapa, umesh ji, nepali jetha jasta hami janata le gareka haun. Ahile ayera SPA le hamle gareko ra Maobadi le hamle gareko bhanera dherai fuin launu pardaina.
    10, 12 barsa dekhi yudhle ani himsha le sampurna nepali janata wakka byakka bhaisakeka thiye, tyasmathi atyachari rajako daman le ago ma ghiu thapne kaam garyo, janata urle ani. Yo janatale janatako lagi gareko biswo mai ek udaharaniya shantipurna andolan ho, baburam ji malai lagchha tapain bhattarai haru ma alik badhi nai bolne bani hunchha, pahila 2046 sal ko andolan pachhi pani Kishun ji ke ke bolnu hunthyo hunthyo, ahile ayera Baburam ji ke ke bolirahanu bhako chha.
    Hamlai franceli kranti, Cuba kranti, Chiniya kranti sanga matlab chhaina Baburam ji, na hami kitab padhera kranti garchham. Aba 50 barsa agadi China ma yeuta bahullati neta Mao le sab lai marnun parchha ani matra garib le nyaya paunchhan bhaneko kura lai harek din mantra japera bigat 10 barsa ma 14000 nepali ko balidan diyi saknu bho, aba ajha kati nepali le marna banki chha baburam ji? Tapain ta engineer manchhe, yaso hisab nikalnus na ho?
    Mero goruko barai takka garna chhodnu paryo baburam ji, yaspali andolan, raja lai matra haina, SPA ra maobadi haru lai pani thulo path ho ki jasle janatali jhukkyaunchha, thichomicho garchha, wa himsha ma homna khojchha tini haru palayan bhayera janchhan ra jit ahimsha ko hunchha, jun bijaya prakirtik ebam dirghakalin pani hunchha.
    Himsha le kahin kati samasya samadhan bhako chhaina ra hundaina pani. Baburam ji yo 200, 300 barsa agadi ka raktapat purna kranti ka abhilekhharu lai tapainko wakpatuta le jati ramro banauna khoje pani nepali ko shanti prati ko chahana lai metauna saktaina, Bhimsen thapa ji le dina khojnu bhako message lai maile kebal dohoryayeko matra ho.
    Umesh ji maobadi neta haru samakchhya Bhimsen Thapa ji ko lekh chahin jasari ni pugosh hai, Kranti ka thula thula guff haru garna ra Kitabma lekhiyeka kura haru dohoryaundai ma buddimani hoyindaina, buddimani tyati khera hunchha jaba samaya ko mag ke ho, sanasar kun disha ma jandai chha ra hamro desh kun disha ma jandai chha, janata ke chahanchha, yi kura haru samaya mai bujhnu jaruri chha.
    Baburam ji ra Prachanda ji bich ko thulo krantikari neta bhanne ghamanda ko ladain ma nepali janata le homina naparosh ra deshma shantipurna prajantantra chhhawosh bhanne hami sabai ko chahan ho, Umesh ji lai kasto lagyo?
    Birat.

  9. Gyanele Puja garna laageko dekhda Haruwa Goruko Chheruwa Dai jasto lagyo Ha ha ha

    Colin, USA

  10. दाजु बिरेन्द्र का शाखा सन्तान मारेर, निहथ्था निरिहा जनता मारेर यो पापी कसरी देवी को मन्दिर जान सकेको होला
    किनभने यो पापी देउता मान्दैन्, यो कुनै पनि पाप धर्म मान्दैन
    बिहान उठेर बासी बाङ्गुर र घ्याम्पो भरि जाaad खाने यि बाउ छोरा दिन भरि मान्छे मार्ने, रात भरि च रेस् र ति नै देउता का बहुमुल्य मुर्ती चोरने कुपुत्र हरु लाइ देउता को डर र पाप धर्म मा बिश्वास् भए कसरी माता को दर्शन गर्न जान्थे ?
    हाम्रो धर्म ले “अहिन्सा परमो धर्म्” भन्छ्, कमिला लाइ समेत मार्नु पाप हो भन्छ्, पाप गरेमा राजा लाइ मार्न भ ग वा न स्व य म आउछन्, तर यो पापी लाइ भगवान को डर छैन्, तेसैले धर्म कोदुरुपायोग गर्न रत्ती भर डर छैन

    हाम्रा देस् का पूजाअरी हरु आफ्नै धर्म को बारेमा केही जान्दैनन
    तेसैले ति निहरु राजा देखि छेर भालु हुन्छ्न
    अब, पशुपति को चोर पूजाअरी लाइ पनि ***** खुर्सानी dalera bhagaaunu parchha

    भार त का हिन्दू दल हरु लाइ नेपाल मा राजा गयो भने धर्म पनि जान्छ भन्ने डर छ तर त्यो होईन, यो पापी राजा र धर्म को केही सम बन्ध छैन्, हामी नेपाली हरु लाइ आफ्नो धर्म र सन्स्कृती प्रती धेरै माया छ र यो राजा लखात्तिएपछी सच्चा हिन्दू धर्म को प्रादुर्भव हुन्छ
    राजाको चाकदी गर्ने पूजाअरी लाइ लखेत्नु पर्छ अनि मात्र होस् आउछ इनिहरु को

  11. Guys, I am disturbed to read the news that Gyane received symbolic reception on his way to DakshinKali. There were Ghada/Kalash/Gates waiting for him. Why! After sacrificing human lives and after pushing so many of our brothers and sisters to be handicapped, GP Koirala is back to accepting Monarchy. We need to raise our voice right away against this heanous crime of welcoming Gyane.

  12. malai ta lagchha hami nepali haru lai dharma ko nam ma jhukyauna gariyeko arko ek prayatna ho. Bharat ka ra nepal ka kattar hindu haru ko samarthan lai jogai rakhna garna thaliyeko arko ek prapancha……tara jati mandira gaye pani gyane le gereko paap ko lagi ‘narka’ bas confirm chha, ani nepali janata ko najar ma ti dubai bau chhora matra ek ‘hatyara’…….

  13. Bichoro Charo Gyane! Now trying to get power from unexplainable sources. He probably is trying to get mantra/tantra work for him.

  14. यो ज्ञाने देउता सेउता केही मान्दैन, देउता को नाम मा राज्य चलाऊचू भ्न्दो हो, अब जनता जागिसके
    फेरी मुर्ती चोर पेशा भएको मान्छे लाइ कस्तो आस्था होला ? हाम्रा सबै देवी देब ता तेसैले रिसाएर तेस्लाई स्राप दिएको त प्रस्तै भयो, तेसैले भगवान ले न्याएए गर्चन्, पापी को नाश हुन्च
    अझ पापी राजा लाइ त देउता आँफै आएर नाश गर्चन र जनता को उद्दार गर्चन
    पशुपति नाथले नेपाली जनता लाइ न्याएए र शान्ति दिउन
    त्यो धोङी पापी ज्ञाने लाइ महाकाल सजाएए दिएर अघोर नरक्को बास् दिउन

  15. शुक्रबार निस्किएको छ ज्ञाने यसलाइ यो शुक्रबार कति मन परेको हो कुन्नी। यसको भर चाहीँ छैन हइ। के गर्न खोज्या हो कुन्नी ? पारसलाइ झै ढुङ्गा हान्छन् कि हान्दैनन् भनेर विचार गर्न निस्केको होला बज्या।

  16. 10 barse jana uddhale samsad badi harulai matrai nabhai darbar lai samet kamjor banai sakeko thiyo .1 americi adyyanle nepalma maobadiko jit bhayako thahara gari sakeko thiyo .tara nepalma badhdo kamyunista sakti dekhera hathatiyar duwara sainik sahayog gari nepali janata ko adhikar mathi bajra gariraheko thiyo .samsad badiharuko agadi nepali kamyunist aandolan uchai ma pugeko dekhera raja gyanendrale bidesi sakti ko sahara pauchhu bhanne sochera maukako faida uthauna khojeka thiya .falata ;samsad badi neta harule janatako manobhabanalai bujhera 12 bunde samjhauta garna puge .adi aeso nagareko bhaye nepalma ajhai uddha chalinai rahanthyo .akhir jit janatako hunthyo .ra ahile pani janatako jit bhayako chha . kura nabujhne harule maobadi lai dos lagaunu swovabik ho .baru nepali janatako manobhabana nabujhi satta hatyauda raja gyanendralai dhokha bhayako chha .sathi haruho ;;; tapai harule malai maobadi samarthak bahnnu hola .tara ma nepal kamyunist pati umL KO .SANGATHIT SADASYA HU.THANKS .///////

  17. I think MATA DAKSHINKALI always favour Nepalese people, Mata will not help Gayendra. But we will always careful from Gayendra.

  18. साथीहरु त्यो शयल फेरी पनि हामी माथि राजा गर्ने सपना देख्दै छ । माता दक्षिणकाली को मन्दिर म लगेर तेस्को बली चाडआउनु पर्छ पख ।

  19. Very funny. Generally Dakhinkali is worshipped on every Tuesday or Saturday. Today is Friday. So we have to be carefull. All black announcements from Narayanhity are on Fridays.

  20. Bichara Rajale diyisako dinejatti sabai!aba junsukai debi-deutakoma jaos….!aba ke garnu nepali janata le sath nadiye pachhi uhi debi-deuta ko saran ma nagaye!!

  21. tyo ta hoina bahira ko haalat bujhna ra naya radniti apnaune bichaar ma niske ko ho yo ghayal baagh… yeslai khattam napaare samma yesle haami lai saanghaatik hamlaa gari nai rahane cha… So kill him…. otherwise he’ll kill u all…. be careful…

  22. डा. बाबुरामलाई खुलापत्र

    अमित ढकाल

    डा. बाबुरामजी,
    जनयुद्धलाई अनावश्यक रूपमा बढाइ-चढाइ प्रस्तुत गरिएको तपाईंको पत्र कान्तिपुरमा पढ्दा फेरि एकपटक दुःख लाग्यो ।

    तर्क गर्ने छुट हामी सबैलाई छ, तर फगत तर्कले नेपालमा सम्पन्न ‘अपि्रल क्रान्ति’ को इतिहास बदल्न सक्दैन । न त तर्कको आडमा तपाईंहरूको १० वर्षे जनयुद्धको असफलतालाई ढाक्न सकिन्छ । सत्य यही हो, तीन सातासम्म निहत्था तर सचेत नागरिकले चलाएको शान्तिपूर्ण विद्राेह अगाडि राजा झुक्न बाध्य भए । १० वर्षे सशस्त्र क्रान्तिमा लगभग १४ हजार नेपालीले ज्यान गुमाउँदा पनि राजाले यति दबाब कहिल्यै महसुस गरेनन् । तर शान्तिपूर्ण जनआन्दोलनको महत्तालाई होच्याउने गरी तपाईंले उक्त पत्रमा प्रश्न गर्नुभएको छ- के यो आन्दोलन साँच्चिकै अहिंसात्मक र शान्तिपूर्णमात्र थियो त ? तपाईंको तर्क छ, १९ जना नागरिक मारिएको, दर्जनौं बेपत्ता पारिएको, ५ हजारभन्दा बढी घाइते भएको, आगजनी र तोडफोड भएको आन्दोलनलाई कसरी शान्तिपूर्णमात्र भन्न सकिन्छ ? हो, त्यो आन्दोलनमा हिंसाको प्रयोग पनि अत्यधिक मात्रामा थियो, तर हिंसाको एकलौटी प्रयोग राज्यले गरेको थियो । १९ जना नागरिकको हत्या राज्यले गरेको थियो र हजारौंलाई अंगभंग पनि राज्यले बनाएको थियो ।

    राज्य हिंस्रक भएको आधारमै शान्तिपूर्ण आन्दोलनमाथि हिंसाको दाग लाग्ने भए बि्रटिस साम्राज्यले जलियावालाबाग हत्याकाण्डमा करिब ३ सय ५० निहत्था भारतीयको हत्या गरेकै दिन गान्धीले नेतृत्व गरेको भारतीय स्वतन्त्रता आन्दोलन विश्वमै सबभन्दा हिंस्रक आन्दोलनका रूपमा गनिने थियो । तर आज पनि भारतको स्वतन्त्रता

    संग्रामलाई विश्वले अहिंसात्मक आन्दोलनको प्रतीकका रूपमा चिन्छ ।

    हो, प्रहरी र सेनाको गोलीको जवाफमा, मध्ययुगीन दमनको विरुद्धमा केही आक्रोशित युवाहरूले सुरक्षाकर्मीमाथि इँटा-ढुंगा प्रहार गरेको साँचो हो, तर त्यतिमात्रले समूल रूपमा शान्तिपूर्ण र अनुशासित आन्दोलनलाई हिंसात्मक भडकावको कलंक लाग्न सक्दैन । अपि्रल क्रान्ति कतिसम्म अहिंसात्मक र शान्तिपूर्ण थियो भन्ने एउटा उदाहरण दिन चाहन्छु ।

    वैशाख ७ गते कलंकीमा सशस्त्र प्रहरीको गोली प्रहारबाट ४ नागरिक सहिद भए, १० जना जीवन-मरणको दोसाँधमा अस्पताल भर्ना भए र करिब १ सय आन्दोलनकारी सख्त घाइते भए । भोलिपल्ट कलंकीमा अघिल्लो दिनभन्दा दोब्बर जनसमूह उपस्थित भयो, त्यो निर्मम दमनको विरोधमा । तर त्यहाँ एउटा ढुंगा पनि हानिएन सुरक्षाबलमाथि । बरु आन्दोलनकारी भन्दै थिए- खबरदार कसैले ढुंगा नहान्नु, जसले ढुंगा-इँटा बोकेको छ, त्यो भिजिलान्ते हो । कलंकीमा उपस्थित त्यस दिनको जनसमूहले शान्तिपूर्ण आन्दोलनको एउटा नयाँ इतिहास रचेको छ, जो कुनै दिन कसैले इतिहासमा लेख्लान् । मलाई लाग्छ, राजाको स्वेच्छारी शासनविरुद्ध उत्रेको सबभन्दा सचेत, सशक्त र साहसी जनसमूह त्यही थियो । तपाईंको चिठीले त्यही र शान्तिपूर्ण विद्रोहमा उठेका त्यस्ता हजारौं जनसमूहको अपमान गरेको छ ।

    तपाईंले घुमाउरो पारामा काठमाडौंमा उत्रेका लाखौं जनसमुदाय माओवादी वा माओवादी समर्थक भएको दाबी पनि गर्नुभएको छ । तपाईंले लेख्नुभएको छ- ‘यसपटक आन्दोलन काँठबाट चक्रपथ हुँदै सहरको केन्द्रतिर पसेको छ । यो गाउँले सहर घेर्ने दीर्घकालीन जनयुद्ध रणनीति अन्तर्गत थियो भन्ने जोसुकैले सहजै बुझ्न सक्छ ।’

    मलाई लाग्दैन, काठमाडौं तथा अन्य सहरहरूमा उर्लेको जनसागर माओवादी योजनाअनुसार आएको हो । त्यस्तो हुँदो हो त संसद् पुनःस्थापनालाई स्वीकार्नु दलहरूको ऐतिहासिक भूल हो भन्ने तपाईंहरूको वक्तव्य आएपछि पनि दलहरूको विजय सभामा देशभर जनसागर उर्लिने थिएन ।

    बाबुरामजी, यसपालिको जनआन्दोलनको मूल चुरो तपाईंहरूले ठम्याउनै सक्नुभएन जस्तो लाग्छ । यो आन्दोलन तपाईंले दाबी गरेजस्तो ‘१० वर्षको जनयुद्धको जगमा निर्माण भएको’ होइन । यो आन्दोलन त राजाको स्वेच्छाचारी शासनलाई रोक्न र जनयुद्धलाई सदासदाका लागि थान्को लगाउन भनेर सचेत नागरिकले गरेको सशक्त हस्तक्षेप हो । तपाईंहरूलाई शान्तिपूर्ण राजनीतिमा ल्याउन सकिन्छ भन्ने विश्वासले उठेको जनउभार हो । त्यसैले यो आन्दोलनको प्रेरणा, माध्यम र लक्ष्य सबै शान्ति हो, न कि

    सशस्त्र युद्ध ।

    मलाई अचम्म लाग्छ, तपाईं हिंसालाई उचित ठहर्‍याउन किन सधैं यति धेरै कसरत गर्नुहुन्छ । ठीक छ, इतिहासको एउटा मोडमा तपाईंहरूले क्रान्ति छेड्नुभयो । एउटा प्रयोग गर्नुभयो, एउटा असफल प्रयोग । कांग्रेस र एमाले -तत्कालीन माले) ले पनि हतियार उठाएकै हुन् । तर त्यसको अर्थ तपाईंहरू सबैले सदैव हिंसात्मक बाटोको बचाउ गर्नुपर्छ भन्ने ठान्नुहुँदैन ।

    तपाईंले धेरै लेखहरूमा हिंसालाई उचित ठहर्‍याउन प|mान्सेली क्रान्ति, अमेरिकी स्वतन्त्रता संग्राम, बेलायतका राज्यक्रान्तिहरू जो सबै हिंसात्मक थिए, को उदाहरण पेस भएको छ । झन् पर्सियन युद्धशास्त्री कार्ल वन क्लाजविजको ‘युद्ध भिन्न प्रकृतिको -अर्थात् रक्तपातसहितको) राजनीति हो’ भन्ने वाक्यांश त तपाईंका प्रायःजसो सबै नेपाली र अंग्रेजी लेखमा पर्नेगर्छ ।

    तपाईंले कहिल्यै ख्याल गर्नुभएको छ, यी हिंसात्मक क्रान्तिहरू आजभन्दा करिब २ सय वर्षअघि भएका हुन् । कार्ल वन क्लाजविज सन् १७८० मा जन्मेका हुन् र उनको भनाइले पनि त्यही समयको सामाजिक सत्यलाई प्रतिनिधित्व गर्छ । हो, आजभन्दा २/३ सय वर्षअघि राज्यहरूको गठन र विघटन हिंसाबाट हुन्थ्यो र एउटा राष्ट्रको अस्तित्व हिंसा र सैन्य सामथ्र्यमा टिकेको हुन्थ्यो । कति मुलुकमा जनताले आफ्नो मतको प्रयोग गरेर राजनीतिको निरूपण गर्न पाउँथे त्यतिबेला ? त्यसैले त्यो समयमा ‘युद्ध राजनीतिको अर्को रूप’ हुनु कुनै अनौठो कुरो थिएन । तर आज मानवसभ्यता इतिहासको त्यो चरणबाट धेरै अगाडि बढिसकेको छ । भीमकाय र हिंसात्मक जंगली जनावरको बहुलताका बीचबाट आफ्नो अस्तित्व रक्षा गर्दै अघि बढेको मानवजातिको हिंसाबाट अहिंसातिरको यात्रा अविरल छ ।

    प्रथम विश्वयुद्ध, बोल्सेभिक क्रान्ति, चिनियाँ क्रान्ति, दोस्राे विश्वयुद्धको अन्त्य र साम्राज्यवादको पतनसम्म आइपुग्दा इतिहासले एउटा निचोड निकालेको छ- अब राजनीतिक मतभेदको अन्त्य जनताले आफ्नो मताधिकार प्रयोग गरेर गर्न पाउनुपर्छ । हो, त्यसपछि पनि सैनिकबलको आडमा जनताका अधिकारमाथि तानाशाही हस्तक्षेप भएका छन् । नेपालमै पनि राजतन्त्रले दुईपटक यस्तो हस्तक्षेप गरेको छ । तर यस्तो हस्तक्षेपविरुद्ध जनताले गर्ने क्रान्तिको स्वरूप भने बदलिएको छ- त्यो अहिंसात्मक शान्तिपूर्ण आन्दोलन भएको छ, भर्खरै हामी नेपालीले गरेजस्तै । विगत ५० वर्षमा मात्रै शान्तिपूर्ण विद्राेहद्वारा जनताले ५० भन्दा बढी तानाशाहलाई बढारेका छन् । तीमध्ये धेरै देश छोडेर भागेका छन् । केही मारिएका छन् र केही जेलमा बन्दी भएका छन् । फिलिपिन्सका मार्कोस, बंगलादेशका एर्साद, पेरूका फुजिमोरी, इन्डोनेसियाका सुहार्तो, बोलिभियाका लुई गार्सिया, इरानका शाह र रोमानियाका चाउचेस्कु केही उदाहरण हुन् ।

    तर क्रान्तिकारी कम्युनिस्ट पार्टीहरूको कमजोरी यही रह्यो कि उनीहरूले जहिल्यै पनि यी शान्तिपूर्ण विद्रोहलाई अस्वीकार गरे र हिंसात्मक बाटोबाट मात्र परिवर्तन आउँछ भन्ने माओत्सेतुङ विचारधाराको रट लगाइरहे । यी ५० वर्षमा एसिया, अपि|mका र ल्याटिन अमेरिकाका दर्जनौं देशमा सशस्त्र कम्युनिस्ट विद्राेह भएका छन्, तर बाबुरामजी, कति देशमा ती सफल भएका छन् ?

    फेरि हिंसात्मक बाटो असफल भएकाले मात्र त्यसलाई अस्वीकार गर्नुपर्छ भनिएको होइन । हिंसा अस्वीकृत हुनुपर्छ भन्नुको मूल कारण त यसले प्रतिहिंसा जन्माउँछ भनेर हो तर तपाईंहरू बन्दुकको अन्त्य गर्न बन्दुक उठाउनुपर्छ भन्नुहुन्छ । गान्धीजीले एक ठाउँमा भनेका छन्- ‘म हिंसाको विरोध यसकारण गर्छु कि यसले राम्राे गर्छु भने पनि त्यो अस्थायीमात्र हुन्छ र स्थायी रूपमा यसले समाजको कुभलो गर्छ ।’ वास्तवमा ठूलो हिंसा र रक्तपातबाट परिवर्तन आएका धेरै मुलुक अन्ततः हिंसाको चपेटामा पिल्सिएका छन् । हिंसा आफैंमा एउटा घटना होइन, संस्कृति हो र यो धेरै समयसम्म समाजमा रहिरहन्छ ।

    बाबुरामजी, त्यसैले तपाईंहरू हिंसाको वकालत गर्न छोड्नुस् र संविधानसभामार्फत शान्तिपूर्ण रूपमा सामन्ती राजतन्त्र अन्त्यको महान् कार्यमा सम्पूर्ण रूपले होमिनुस् । भलै नेपाली राजतन्त्र २/३ सय वर्ष अगाडिको युरोपको जस्तो सामन्ती प्रकृतिको होस्, नेपाली जनताको चेतना भने गुणात्मकरूपमा फरक छ । ०१५ सालमा तत्कालीन परिवेशमा अत्यन्त प्रगतिशील लाग्ने नेपाली कांग्रेसलाई भोट दिएर, ०४६ र ०६३ सालमा शान्तिपूर्ण आन्दोलनद्वारा राजतन्त्रलाई घुँडा टेकाएर नेपाली जनताले आफ्नो विवेक र साहसको परिचय दिइसकेका छन् । र शान्तिपूर्ण संविधानसभामार्फत राजालाई नागरिक बनाउन र संविधानसभामार्फत व्यक्त जनमतको रक्ष्ाा गर्न पनि नेपाली जनता आफैं सक्षम छन् भन्ने विश्वास तपाईंहरू गर्नुहोस् । अनि मतपत्रद्वारा राजतन्त्रको अन्त्य भएको नयाँ इतिहास नेपाली जनताले कोर्नेछन्, त्यसमा तपाईंहरू ढुक्क रहनुस् ।

  23. nepalka raja gyanendra 21 aau satabdi pahilo rudhi badi manis hun .tyasaile raja gyanendra andha biswaaas ma nirvar chhan .dosro kura afno bansa nas bata pani raja gyanendra lai thulo paschatap bhayako chha .tyahi pap pakhalna raja gyanendra mandir dhauna thaleka chhan .

  24. haina yo ganele phari mandir dhaune vaneko ta ke sachikai baliyo huna ho or murti kun mahango chha ani ramro chha bhanera gayako ho bachna lai, mero bicharma
    haina tyo dhari purano murti bachne sadyantra ho tyo.

  25. ज्ञानेलाई फर्कने बेलामा कालो झन्डा देखाउनु पर्छ। कुर्चि जोगाउनको लागी दक्षिणकाली गएको हो भने मेरो भन्नु यत्ति छ की हा हा हा हा हा हा हा हा

  26. अब तेत्तिस् कोती देवी देवता ले पनि राजतन्त्र लाई नजोगाउने भो संबिधान सभा सम्म पूजा गर्दै रहुन तेस्पछी झिति गुन्ता कसेर गए हुन्छ

  27. Dear Umesh ji

    Raja feri kunai friday kanda machauna ko lagi sakti magna gaka huna tara afsos God nai janta pakchya lageka chan ahile. Jati Raja le puja garchan aba janta teti powerful hunchan.

Comments are closed.