शान्ति लुकाउनेहरुलाई चिनौं

१२ वर्षे जनयुद्धको चोटले चहराइरहेका घाउहरुमा बिस्तारै खाटा बस्दै गएका छन्। रुकुमको खारामा राज्यले खरानी पारेका आत्माहरु र चितवनको माडीमा माओवादी बमले उडाएका आफन्तहरुको पुस्ता रहेसम्म युद्धको अवशेष मेटिने छैन। तर फलानो पक्षले यतिजना मारेका विरुद्ध चिलानो पक्षले उति जनाको हत्या गर्‍यो भन्ने गणितीय शैलीका समाचार नआएको दुई वर्षभन्दा बढी भइसक्यो। यो अवधिमा नेपालमा तुलनात्मक रुपमा शान्तिको अनुभूति बढेर गएको छ भन्ने विषयसँग कम्तिमा राष्ट्रसंघ सहितका अन्तर्राष्ट्रिय अधिकारवादी संस्थाहरु सहमत देखिन्छन्। तर नेपालका एक जना प्रख्यात व्यापारी बसन्त चौधरीले भने नेपालमा पेट्रोलियम पदार्थको जस्तै शान्तिको पनि अभाव अनुभव गरेछन्। र, उनलाई चिन्ता लागेछ यो बचेको शान्तिलाई कहाँ लुकाउने ? शान्ति लुकाउन चौधरीले नेतृत्व गरेको मोर्चामा गायक रामकृष्ण ढकाल, निमा रुम्बा, नवीन के भट्टराई, सत्य/स्वरुप आचार्य, सिने गुरुङ, योगेश्वर अमात्य, रिमा गुरुङ सहितका एक दर्जन कलाकार समेत सामेल छन्। के यो साँच्चिकै शान्ति लुकाउने वा फैलाउने विषय हो त?

निश्चय नै शान्ति लुकाउने हैन फैलाउने विषय हो। तर कर्पोरेट हाउसको ‘ल्यापडग’ बन्दै गएका नेपालका ठूला टेलिभिजन च्यानलहरु चौधरीको ‘शान्ति लुकाउँ कहाँ’ शीर्षकको गीतलाई छिनछिनमा प्रसारण गरेर सर्वसाधारणको दीगो शान्तिप्रतिको आस्थामा निर्मम प्रहार गरिरहेछन्। अब्बल गीत अर्थात् साहित्य सामाग्रीले सँधै शाब्दिक अर्थ मात्र बोकेका हुँदैनन्। विम्ब र प्रतीकहरुले बोक्ने ‘लेटेन्ट’ अर्थहरुको मूल्य बढी हुनु नै गीतको अद्वितीय विशेषता हो। तर कथित ‘शान्तिको राष्ट्रगान’ भनिएको सो गीतमा कुनै विम्ब र प्रतीकले समेत शान्तिको अपिल गर्दैनन्। फगत शब्दजाल मिलाउने मात्र प्रयत्‍न गरिएको गीतमा ‘लेटेन्ट मिनिङ’को अस्तित्व छैन। ‘मेनफेस्ट मिनिङ’को अर्थ शब्दले जे बोल्दैछ, त्यही मात्र अडियन्सले प्राप्त गर्दछ। कुनै लुकेको भूमिगत अर्थ हुँदैन। सोझो अर्थ लाग्ने गीतको दुई लाइनलाई हेरौं

मानिसले मानिसको नै
शिर काटी बाँच्ने रहर
***
कसरी पलायो मन मनमा
जंगलै पारी यो सहर

माथिल्लो चाहिँ पङ्क्तिले मध्ययुगीन बर्बरताभन्दा चर्को आतंक बोलेको छ। मान्छेले नै मान्छेको शिर छेदन गरी बाँच्ने कस्तो रहर पलाएको हो श्रष्टा चौधरीमा ? कूल ५ मिनेट ३२ सकेन्ड लामो यो गीतले १७ पटक शान्ति लुकाउनु पर्ने विषय हो भन्ने सुगा रटाई दर्शकलाई गराउँदछ । बितेका सात दिनमा एनआरएनको लगानी भएको नम्बर १ टेलिभिजन र एउटा समाचार च्यानलबाट यो गीत १०५ पाँच पटक प्रसारण भएको छ। यसरी हेर्दा हामी जस्ता आमदर्शकलाई टेलिभिजनहरुले एक दिनमा २ सय ५५ पटक चौधरीको शान्ति लुकाउने सुगा रटाई कोच्याएका छन्। म्युजिक भिडियोमा मोडलिङ गर्दै नीमा रुम्बाले प्रहार गरेको मुक्काको भंगिमा शान्तिको प्रतीक हुनसक्ला ?


सञ्चारविद् गोल्डिङका अनुसार ‘मिडिया कन्टेन्ट’ अस्थायी र स्थायी तथा योजनाबद्ध र योजनाबिहीन ढाँचामा सम्प्रेषण हुन्छ। यहाँनेर हेर्दा चौधरीको कथित ‘शान्तिको राष्ट्रगीत’ पूर्णरुपमा योजनाबद्ध ढंगबाट आएको देखिन्छ। १९८१ को गोल्डिङको ‘इन्टेनसनालिटी थ्योरी’मा आधारित भएर विश्लेषण गर्दा योजनावद्ध रुपमा आइरहेको सो गीतले दर्शकहरुलाई दिगो शान्तितर्फ उन्मुख नेपालको वास्तविक चित्रलाई बिगारेको छ। मान्छेलाई काट्ने रहर नेपालीले पाल्छन् भन्ने विषयलाई सोझै स्थापित गराएको छ।

तर पनि बारम्बार सोही गीत दर्शकलाई कोच्याएर टिभी च्यानलहरु किन आफूलाई गरिब देखाउने दौडमा छन् ? लन्डनबासी सञ्चार दयाकृष्ण थुसुको भनाई- ‘विकासोन्मुख मुलुकहरुका टिभी च्यानलहरु स्थानीय कर्पोरेट हाउसहरुका काखे कुकुर हुन्।’ त्यही भएर बरु हाम्रै गोले दाई लुना र प्रयासका कविता झकास लागे, तिनीहरुसँग पैसाको रवाफ नभए पनि। -कृष्ण ढुंगाना

गीत यहाँ क्लिक गरी हेर्न सक्नुहुन्छ

81 Comments

  1. santi lulau kahan geet bajera krishna lai kina tauko dukhyo ?? gopiniharu sanga khelna napayera ho ki kya ho ??
    geet ma samaya sandharbaanusaar sabda koriyeko ho ,tapaile tyo samaya birsanu bhoki kya ho jun bela tapai gharbata niske pachi ghar pugne ho ki hoina bhanne nischit hudaina thiyo .Tyo kranti kaal ma ta santi nabhayera nai yo geet rachiyeko huna sakchha tara desma gana tantra aayeko tetro bhai sakyo khai ke napyo ta janatali shanti ko aabhas bhayeko ?? yo geet barambar dohoryaera dekhaunuma pani meaning chha ki sadhai nepal bandh chakka jam garna bahek aru kehi najaneka hami nepali ko phuteko aankha ra jhirle ghochnu parne kaan le ramrari dakhi suni yo lukayera rakhnu parne avasthako shantilai punah desh bhari phijaunu paryo bhanne isaralai kina bhujna nakhojieko ??

  2. आर के , यू एस् जि !
    कुरा कबितामा आधा रित गीत लाई त्रुटि पूर्ण देख्नु को होइन ,यस गीत ले बर्तमान राजनैतीक तलाउमा कसरी ढुङ्गा फाल्छ भन्ने कुरा को हो ।
    बिगत देखी का राजनैतीक अस्थिरता बर्तमान माबोबादिको राजनैतीक सेरोफेरो सँगइ जब स्थिर हुन लाग्नै ला ग्दाको अवस्थामा पुन :किन अस्थिर बनाउन उद्देलित बनाउने यि यस्ता शब्द मार्फत ?
    गीत बनाउने र गीत गाउने को समुहले साचै नै देश का भोका दुखी गरी बिको हालत यथार्त जिबन मा भोगेको भय शायद अहिले को यस्तो शान्तिको जग बस्न ला ग्दाको परिस्थिती मा यस्तो गीत बनाएर सर्बसाधारण को मानसपटल मा पुन : पुन: यू द्द कालिन झाकिलाई भिजन गरायर आफुहरु आत्मरती मा रमाउने थिएे नन जस्तो लाग्छ ।
    माफ गर्नु होला ठाडै भनिदिय मैले ।
    (रह्यो कबयित्री भन्नु भयो ,वास्तवमा म कबियात्राी होइन है ,’माइसन्सार’ मा सबैको कमेन्ट पढदा पढ्दै दुई हरफ लेख्न पुगेकी हुँ । तैपनी पगरी गुथाइ दिनु हुन्छ भने त यस्तो राम्रो पगरी त खुशी साथ स्बिकार नगरने कुरै भयन । )
    ( कुरा मा कुरा चल्दा मनले चित्त नबुझायको कुरामा तितो पोखिन्छ नै । मेरो शब्द तितो लागि मन दुखे माफ गरिदिनु हुनेछ भन्ने आश लियकी छु । )

  3. लुना जी पनी “ताग परे तिबारी नत्र गोतामे” जस्तो हनु हदों रहे छ ,अफ्फ्नू मात्र ठीक अरु सबई को ख़राब , “,धन्य छ,! तेत्रो कबियेत्री ले अरु को कबिता मा आधारित गीत लाई त्रुटिपूर्ण देख्नु हुन्छ ,,मात्र उहा को रचना नी “सर्बोक्रिस्ट” ,अरु त खोई काहा हो काहा ?……………..,,अरु को गलती मात्र होइन की अफ्फ्नु गलती पनी नियालेर हेर्न न बिर्स्नु होला ,,,,अनी राम्र कलाकार ले रचना अनी गायन गर्यो भने तपे लाई दुख किन लाग्यो होला कुन्नी … जब की गीत को प्रस्तुतीकरण ,संगीत को मिश्रण ,निर्देसन .गायक
    मधुर आबाज ,आदि सबै ले गीत मा चार चाँद लगाये को छ र अहिले को समय मा यो गीत ले राम्रो मार्केट पनी लिये को कुरा पनी थाह नई होला,, हामी हरु येती का इन्ट्रेस्ट राखेर कमेंट गारी राखेको कुरा बाट पनी यो गीत अनी संगीत सफल छ भन्ने पुष्टि हुन्छ …
    उ खान छ
    “नाम हो बदनाम हो गुमनाम नही हो ” धन्यबाद ! ! !

  4. नेपाल को उधोगपती मध्य को एक जुन नेपाल को संगीत क्षेत्र मा लामो समय देखी लाग्नु भयको बयक्ती लाई नेपाल को शान्ति को लागि देश क राजनीतिक दल लाई हिन्सा लाई दीइ आयको badawa प्रती को बयङ हो जस्तो लाग्छ यो राम्रो पनि हो हामी पनि यस्तो कार्यमा लाग्नु पर्छ ।सङीत को माधयम बाट सन्देश धिनु भयको मा म बसन्त choudhary लाई धन्यवाद दिन चाहन्छु ।

  5. रविन जि !
    के भन्नु भयको तस्तो कुन शुर मा ? ” गीत राम्रो छ तर बहश गर्न लायक म केही देख्दिन ” !
    बहश गर्नु पर्ने छ यो गीत । धेरैको मनमा माया बनेर बसेका गीत कार तथा कलाकारहरुलाई प्रयोग गरियको छ यो गि त मा । (बहा हरु पनि प्रयोग हुनु भयको छ )
    अनी दोस माथि दोस थप्दै जनमानसमा पुन: रोस थप्ने कार्य पनि भयको छ गि त् मार्फत । मान्छे ले मान्छे को शिर काटी बाच्ने रहर जस्तो अत्यन्त पिडा दायिक शब्द राखेर !

  6. ‘Shanti Lukau’ meant to save the peace left in a poetic sense. So don’t take it negatively as every nepalis are worried how to prevail the peace which is left then to hide it as the writer want to protray.

    And about ‘manis le manis ko shir katne’, ofcourse it is definately a medievil barbaric act. But it has happened more than once in nepal recently. I do not understand why writers wants to deny or hide it.

  7. Yeti sano kura ma yeti thulo debate? Kura simple chha. Balla balla pako SHANTI pani khoshiyela bhanne chita dekhaiyeko geet ho yo. 14 barsha pachi aayeko SHANTI katai feri haraune ho ki bhanne chinta ho jasto lagcha. Yo chinta ta sabailai chha. Yeslai positive roop ma bujhidinuparyo. Chitta nabujheko bhaye aafile yauta ramro geet banaye bhaihalyo ni hami 300/400 palta pani sunna tayaar chhau.

  8. It’s a matter of people’s perspective and attitude. There is no need to have a negative look at every issue. Most likely, what the lyricist meant is how to preserve/protect the little peace that remains amidst the decade long armed conflict and the ongoing state of chaos in the nation. Spreading peace is not possible, without first ‘having’ it, i.e. preserving what little is left.

    It’s good to see healthy debate on issue of public interest/concerns.

    Let’s maintain positive perspective and positive attitude.

    Chandra

  9. Not big fan of this song but did not see any reason to critisize the lyric and lyrician in that extent.

    Blogger seems to be bias of the lyrician. That is not my point. He mentioned that Nepal is comparatively peaceful than two years ago and lyrician has chosen those words intentionally to discredit above mentioned peace process.

    Well, I do not know his intention but I have not known neither there peace nor low and order is restored in Nepal. And, we expect absolute peace not partial.

  10. JAS-JASKO JASTO AAKHAA…..USLE YO GEET LAI TYASTAI DEKHDAI CHHA….
    JAS-JASKO JASTO MANASHIKTA….USLE YO GEET TYASTAI BUJHDAI CHHA….

    YE NEPALI HO, KINA TIMIHARU KAHILYAI EKJUT HUNA SAKDAI NAU????????

  11. शायेद, साहित्यको बर्णन कसरी गर्ने भन्ने कुरा निकै जटिल कुरा हो | येसो गीत हेर्दा र सुन्दा, मलाई तेस्तो खासै निरर्थक लागेन | तर, अबको situation मा, अथवा अधिकांश नेपालीहरु को general situation हेर्दा, मलाई लाग्छ तेस्ता साहित्य हरुले प्रोत्साहन नापयेकै राम्रो होला |

    तेसो त, mysansar को यो लेखले पाठकहरुमाझ नेपाली साहित्यको निकै राम्रो प्रस्फुटन र प्रबाह गराएको भान हुन्छ |

  12. shanti bhanne keti lai kata lukau bhaneko pani huna sakdaina ra. testa artha kai kura garne ho bhane. santi bhanne keti lukau po bhando rahecha bhaera andolan gare pani bhaye halyo ni. kuro ra kulo jata lage pani huncha.

    neplai ko bani din 1/2 choti nabaje ta bhatai pacdaina. tehi bhayera yo blog rakheko hola haina.

  13. लेख पढ़ें,कमेंट पढ़ें,हाँस पनी उठ्यो र मान्छे को सोचाई प्रति दया पनी लाग्यो.यहाँ साची नै बिरोध को लागी बिरोध जस्तो लाग्यो, अझ भनु पुर्बाग्रह जस्तो लाग्यो. तपाई हरु मध्ये कति जना गीत सुन्न अघी लेखक को नाम .
    हेर्नु हुन्छ वा कति चलेका गीतहरुको गीतकार को हो भन्ने याद गर्नु हुन्छ? आधी जिउ देखायेर अर्थः न बर्थ को rap गाएको अथवा कति छाडा गीत बजेको चाहीं किन बिरोध छैन? एस्तो अर्थपूर्ण गीतको ग़लत अर्थ लगाएर तेस्लाई नाना भांति भन्नु भन्दा तेस्तो गीत हरु को बिरोध गरेर आफ्ना युबा हरु लाई बिकृति बाट बचाउन सकिंछ की कम-से- कम.
    बुद्हिजीबी बर्गहरुले एस्तो समाचार हरु लाई प्राथमिकता नदिनुभये एस्तो पुंग न पुछार को कुरा म बहस हुन्नथ्यो की.
    जे होस गीत राम्रो छ र तेस्तो बहस गर्न लायक म केहि देख्दीन.

  14. कुरो र कुलो जता बगायो तेतै बग्छ। गीतकारको मनसाय त्यस्तो होला जस्तो लाग्दैन। कृष्णजीको तर्क पनि एक हिसाबले ठिकै छ।

    हो गीत शन्तीको बारेमा छ, तर धेरै ‘हिँस्रक’ भावका शब्दहरु प्रयोग भएको हुनाले, गीतमा आउनु पर्ने सालीनता र कोमलता छैन। मतलब गीतकारको जबर्जस्ती शब्द गुँथ्ने र गीत लेख्ने प्रयास मात्र देखिन्छ। अनी शायद बिनोद चौधरीको प्रभावनै होला – देसका सबै नामचलेका कलाकारहरु छन, जुन एस्तो सामान्य गीतको लागी अलिक अनौठो लाग्यो। दु:खको कुरा, यो सतिले सरापेको देशमा कालि प्रशाद रिजाल, देबकोटा अनी भक्तराज आचार्य जस्ता स्रस्टाहरुको जतन हुन सक्दैन । नत्र आहिले हामी सँग अझै धेरै ‘जहाँ छन बुद्धका आँखा …’, ‘बिहान उठ्ने बितिकै हिमाल… ‘, ‘मलाई मेरै हिम्चुली को माया चाहिन्छ…. ‘ जस्ता गीत गुन्जने थिए। तेसैले त ‘शान्ती लुकाउँ काहाँ…’ जस्ता पुङ न पुछरको गीत रट्टा लाग्नु नै देशको नियती बनेको छ।

    ( नोट : म कुनै समलोचक त हैन तर पनि गाली,कमेन्ट, बिरोध र आलोचना गर्न खप्पिस हामी नेपालीलाई कृष्णजीले माइ संसारको मध्यमबाट केही खुराक पस्किनु भएको हुँदा मैले पनी नेपाली हुनुको धर्म निभएको मात्र हूँ । गल्ती माफ होस् । आस्तु ।)

    पुर्बेली कान्छो
    टेक्सास, उत्तरी अमेरिका

  15. Nepali ko Jaat, Kura Lai Oltai Paltai Nagari Nahune Hagi? Yati Mitho geet lai, euta geet kai rup ma bujhe pugi halyo ni. Hami sabai lai “Upa Bujhruk” Hunu parne, Kasto Bidambana.

  16. Lekhak ra Kiran
    yo geet ma kina shanti lai lukaun bhaneko tyo bujhaun na, yedi kasaile shanti ko durupayog gardai chha, shanti tahas nahas gardai chha bhane teslai galat tatwa haru bata lukaune ki aajha failaune?
    ho sunda aali kasto kasto lagchha shanti lukaun kaha bhanda tara yo geet yo sabda le jun vanna khojeko kina bujhnu bhayena?aaile ko paristhiti ma shanti lai surakchhit thaun ma lukaunu nai ramro hunchha hoina ra ? kina ki galat prabriti ka manche haru satta ma chhan, manche mardai hidne sattama chhan uniharu ko haat ma harmo yo nirdosh shanti lai aajha failaune ?

  17. Sathi haru … Santi lukau ko sato ,, santi Bachau vaye kasto hunthiyo hola… Nepal ma kamjor hudai gairakheko ko hamro priye santi lai Hami sabai santi priye nepali haru milera Yek patak santi lai bachaune pryaas garda kasto hola..
    yesko suruwat chai… meri sochai ra meri kura matra thik vanne sochera hoina ki,, aru le chahe uoo jo koi kina nahos usle vanna khoje ko kura ra sabda lai vanda pani… usko vab or heart lai bujne pras garda kasto hola.. khoi ma ta najanne manche pare hajur…

  18. This song is originally sung by Baala Bhattarai in the album “Timro Naam Ma” produced by Gurukul.
    This album has lots of good songs… worth checking out.

  19. गीतको अर्थ एकदम सोझो छ बारम्बार शान्तिको घांती निमोठिने थाऊंमा शान्ति लुकौं कहाँ भनेको हो मलाई गीत थिक लाग्यो

  20. शान्तीको बीउ लुकएर राख्नु पर्ने समय छ जस्तो लाग्छ मलाई पनि अहिले। जस्ले गर्दा समय अनुकुल भएपछी जतासुकै फैलाउन सकियोस्।

  21. न शब्द भाँती परेका छन्
    न संगीतलाई ती सुहाउँछन्
    गीत गाएको त सुन्नुस्
    भएको शान्ति पनि भाग्लिन जस्तो
    ती रातविरात तर्साउने खालका छन्

    हो कृष्ण,
    तिमीले भनेजस्तै युवा र प्रयासहरु
    कति माथि छन् कति
    तर ठीकै छ धनीका टेलिभिजन नभए पनि
    उमेशका बल्गहरु त छन्
    साँच्चै, चौधरीको पैसा नभएको भए
    तिनले यो बल्गमा पनि ठाउँ पाउँदैन्थे

    चौधरीको रकम र रक्सीमा
    धेरै टिभीका मालिक र प्रस्तोता
    धेरै पत्रकार र लेखकहरु नै विकेपछि
    तिनले स्वाभिमान र अभिमान बन्दकी राखेपछि
    किन कोच्याउँदैन्थे ती
    आखिर चौधरीको ऋण खाएपछि

    पैसाको बलमा धेरै कवि भएका छन्
    धाक, रवाफ र शौकत धेरै नामी पनि भएका छन्
    लेख्न त ज्ञानेन्द्र पनि लेख्थे कविता
    तर तिनको नियत साक्ष्ाी छ
    महलमा बसेर चौधरीहरुले जति नाटक गरे पनि
    ती धनको रवाफ काफी छ
    कृष्ण जी यो गीत बझेकै होइन
    यो पैसा बोलेको हो र यो त्यसैको महिमा हो ।

    आभा शर्मा, काठमाडौं

  22. geet man ko vab ho, jasle pani geet sochna ra lekhna sakchha, tyo chaudhari ko lekh benga ho, ramro chha, jaslai man parchha sunnuhos,sarkar ma basera janeta marne neta haru lai shanti ko artha na bhayapachhi shanti ko parivasa kanha kojne, nepal ma bachekhucheko sahnti lai ramro sanga lukayar rakhne prayas, ramro lekh ho, world wide shanti yeti sajilo chhaina, shanti pauna mehenat, garnu parchha, karma garnu parchha, imandar hunu parchha, ani aru lai samman garnu parchha, k sabai nepali sanga tyo sahas banki chha? chhaina bhane, Shanti lai lukayara rakhnu parchha, Shanti pabitra kura ho, jasle chayo tesaile chhuna sakdaina

  23. शन्ती न लुकाउदा लुक्ने कुरा हो,
    खोलेर उदङो पनि
    हुने कुरा होइन, गीत ले जे भनोस् तपाईं हामी ले शन्ती को कामना गर्ने हो बस!
    कुशल

  24. जनवादी गीत सुन्न अभ्यस्त्त कानहरुलाई यो गीत नराम्रो लाग्नु स्वाभाविक नै लाग्यो मलाई त। त्यसमाथी झन गीतकार यक ‘कुख्यात’ पुजिपती भएपछी कृष्णजिहरु आगो हुनु त गलत कहाँ हो र ??

    ब्यक्तिगत रूपमा गीतकार(पुजिपती?? ) प्रती गुनासाहरु चाँही मेरो पनि नभएको होइन तर प्रस्तूत गीत को शब्द चयन् लाई मात्रा कर्के नजर ले हेर्न चाँही मैले सकिन। ‘लुकाउनु’ शब्दले मात्र शान्ती जस्तो भिमकाय शब्द को अर्थ लाई खुम्च्यौन सक्छ त ?? गीतमा अलिकती १२ बर्षे बिद्रोह लाई ग्लोरीफाइ गरेन भन्दैमा सम्पूर्ण गीतनै असाहित्यिक छ भन्नुहुन्छ भने हामीले साहित्यको परिभाषा पनि यकचोटी यही ब्लग मार्फत कृष्ण जी बाट आशा गरौ न त।
    साहित्यमा राम्रै कलम चल्ने कृष्ण जी को ब्यक्तिगत पुर्वाग्रह नहुदो हो त एउटा शब्द ले तेत्रो बखेडा खडा नगरनु पर्ने जस्तो लाग्छ है मलाई त।कि कुनै पनि साहित्यमा ‘प्रचन्ड,प्रतापी,रक्तक्रान्ती,जनबिद्रोह,जनकरवाही, जन…….जस्ता शब्दहरु राख्नै पर्ने नियम पो बनेको छ हो आजभोलि ??

    मिडियाको कर्पोरेत हाउस बाट हुने एक्स्प्लोइतेसन,आफ्नो प्रोडक्सन लाई अतिसय रूपमा प्रचार गर्नु त हाम्रो बानी नै भइसक्यो नि ,चाहे त्यो कुनै गीतको भिजुयल निरन्तर देखाएर होस् या आफ्ना मान्छेले निर्देशन गरेको सिनेमाको प्रचार अचाक्ली रूपमा गरेर होस्। यस्को बिरोधमा चाँही म पनि शोर् मा शोर् मिलाउछु है !!

  25. प्रेमको संगीत होस, प्रेमको गीत होस
    हार होस अरुको,प्रेमकै जीत होस

    प्रेमको फूल फुलोस, फुलहरुको बोटमा
    प्रेम!प्रेम गुंजी रहोस, प्रेमीहरुको ओठमा
    प्रेमको अतीत होस ,प्रेमकै रीतहोस
    हार होस अरुको ,प्रेमकै जीत होस

    प्रेम को सृजनाहोस ,बिशाल यो संसारमा
    प्रेमकै अर्चना होस मन्दिर अनि मस्जितमा
    प्रेम असीमित होस ,प्रेम अगणित होस
    हार होस अरु को ,प्रेमकै जीत होस
    यो पनी कुनै रचनाकारले रचेको ,कुनै संगीतकारले संगीत दिएको र कसैले गाएको गीत हो मलाई मन परेकोले यहा राखेको छू यो पनी हाल को स्थितिमा नेपाली ले मनन गर्नु लायेकको छ

  26. कुन मान्छे लाई मान्छेको शिर काटेर बाच्ने रहर होला !!!
    देश भर्खर भर्खर शान्तिको बा ताबरण मार्फत लोक्तान्त्रिक गणतन्त्र को मार्ग मा उन्मुख हुँदै गैरहेको अवस्थामा यस्तो गीत ले सर्बसाधारण मा स्ब त : पुन : नकारात्मक सन्देश दिने कुरामा दुइमत देख्दिन ।
    नकारातमक सन्देश यस् अर्थ मा कि खाटा बसेको घाउमा जानिजानी कोट्यायर नुन चुक छर्कियको छ ।
    छ्यती र खती कै कुरा गर्दा सम्पूर्ण नेपालीको भयको छ ।
    यो बा द् र त्यो बा द् भन्दा पनि हिजोका सामन्तबाद को जरा ढाल्नु मा यिनै १२ बर्से यू द्द कालिन अवस्थाको देन पनि प्रमुख रहेको कुरा कुन मन ले ढाटेर होइन भन्न् सकिन्छ ?
    सिमित सामन्तबाद को मुठी मा सम्पूर्ण देश र देश बासी जकडिनु र सधैं भरी ऐठन को सास फेर्नु हाम्रो लागि दिगो शान्तिको रुप थियो त ? आज आयर यस् यू द्द कालिन पारीणाम सँगइ यू द्द समाप्ती हुँदै देश भर्खर शान्तिको मार्ग मा अबतरण गरिरहेको अवस्थामा यस् किसिमका गीत ले दिन खोजेको सन्देश निश्च्य नै सन्देह पूर्ण छ ।
    देश का कलाकारहरु सर्बसाधारण को हिदय मा माया बनेर बस्ने हुनाले आफु लाई आउने हाछु ले पनि उनका समर्थक हरुलाई रुघाखोकी ज्बरो आउन सक्छ भन्ने यथार्त लाई हिदयङम गरी कम्तिमा पनि आफुबाट हुने कार्यहरुको छाप को अ सर को सम्बेदनशीलता कत्तिको छ भन्ने कुरालाई कुनै पनि भौतिकता सँग नतौलिदियर सम्पूर्ण आत्मिकतासँग त उलिन सके ईतिहासमा सुनौलो तारा भयर रहने थिय । राष्ट्र लाई अघी बढाउने गम्भिर जिम्मेबारी समाजका नायक हरुको काध मा तुलनात्मक रुपले बढी हुन जानु स्बभबिकै भयकोले यस् बोध बाट सुबोध भाईदिय समाज लाई स कारात्मक मार्ग मा लैजान ढिलो नहुने कुरा पनि आफ्नै ठाउँ मा अत्यन्त महत्ब पूर्ण छ ।

  27. दिनेश जि को कुरामा म एकदम सहमत् छु । कृष्ण जि ले यो गीत्ले भन्न खोजेको अर्थ को अनर्थ लगाउनु भयो । गीत्ले एउटा सन्देश दिन खोजेको छ तर तपाईंले अर्कै बुझ्नु भयो। तपाईंको लेख एक्दम सामान्य र सतही लाग्यो। यो गीत जतिले पनि सुनेका र हेरेका छन मलाई लाग्दैन कि तपाईंले भन्नु भएको जस्तो अर्थ लागयर बुझेका छन । यो गीतले भन्न खोजेको एती मात्र हो कि आहिलेको परिस्थितीमा हाम्रो देश म बचेँ खुछेको जुन शान्ती छ त्यस्लाई अझ मास्न बाट रोकौ र एस्लाई सुढ्रिद् । बाँकी विद्वान मित्रहरु जानुन ।

  28. dhoka dine lai ke bhanu ra khoi mero bichar ma ta lukaunu ko artha jogaunu ho sabaile jogaudai (lukaudai ) gayo bhane “failiyo maya santi sari hudaina ra”?? mero bichar ma ta lekhak le kali prasad rijal ko “suntala ka botai ma aseu faldaina” “gau ka kale gharti lai bhandinu” jasta artha purna git khojnu bhayako ta haina ?? teso ho bhane 2 barsa parkhanu hai ma nepal aayara banaune chhu hehhehe

  29. नेपाली हरुको पन नै बिचर धारना लुकाएर हिढने गरछ कि कसो????????बएको प्रतिब लाई कहिले पनि नलुकाउनु हुन्‍न है तपाई……………………
    “नेपाली आमा ले सरापछ हैन बने”!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    मन लामा

  30. कृष्ण जि को यो लेख ले एउटा स्राष्ठा को भाबना लाई थाडो प्रहार गरेको जस्तो लाग्छ मलाई । यो गीत को मर्म र भाबना लाई गहिरिएर बुझ्न नसकनु तपाईं को कम्जोरी हो । जता त्यत्तै हत्या हिंशा र आतंक ले नेपाली लाई रुवाइ रहेको अवस्था मा केही मात्र भये पनि बचेँको शान्ती लाई कसरी दिगो रुपमा स्थापित गर्ने भन्ने मुल मर्म बोकेको छ यो गीत ले ।
    जहाँ सम्म तपाईं ले भन्न खोज्नु भएको गीत को अंश
    ‘मानिस ले मानिस को नै
    सिर काटी बांच्ने रहर

    कसरी पलायो यो मन मा
    जंगल नै पारी यो शहर
    मुल अर्थ लाई बुझ्ने प्रयास गर्नुस् । हामी मा आफु आफु मा लडेर आँफै लाई सिध्यौने रहर कहां बाट आयो बचेँको जंगल लाई पनि हत्या हिंसा आंतक ले लपेट्दै उजाड शहर मा परिणत गर्ने कुरा हामी ले कसरी आफ्नो मन मा पाल्न सक्यों भन्ने कुरा लाई समेट्न खोजे जस्तो लाग्छ मलाई यो गीत का रचनाकार ले ।
    जहाँ सम्म निमा रुम्बा को सबाल छ उनले आफ्नो शान्ति प्रती को चाहना लाई त्यसरी अभिब्यक्त गरेका हुन र सबै को आ-आफ्नो स्ट्आयल हुन सक्छ आफु लाई प्रिथक देखाउने यस्मा कसैले बोल्नु पर्छ जस्तो मलाई लाग्दैन ।
    यदी यस्तै गीत कहाँ गलती छन भन्दै खोज्दै हिंड्नु हुन्छ भने नेपाली गीत नै सुन्न बन्द गरे हुन्छ किनकी फेद न टुप्पा का गीत हरु धेरै छन । तिनै को बारेमा लेख्दा लेख्दै तपाईं थाकनु हुन्छ ।

    subhash

  31. गिरिजा लाइ कुर्ची माँ शांति,
    माँ कु ने पाई पी यम् माँ ,
    प्रचंड लाइ श्री ७ माँ शान्ति
    ग्यानेंद्र्लाई श्री ५ माँ
    बाबूराम लाइ क्रांति माँ शांति
    ओली लाइ भ्रांति माँ

    बोका लाइ बाख्री माँ शांति
    साड़े लाइ गाई माँ
    माड़ेलाई पैसामा शांति
    गाड़ेलाई काम बिगार्नुमा

    लुना लाइ कबिता माँ शांति
    स्यात्लाईट लाइ कम्मेंट माँ
    हर्केलाई ‘कडा ‘शांति
    नित्यानंद लाइ ‘नरम.’
    युवा लाइ गरम शांति
    भास्कर लाइ चरम

  32. डेढ दशक भयो मेरो घरको शान्ति सबै अभावहरूमा आक्रान्त अनाथ बनेको छ,
    गाउँ, शहर, गल्लि, मोहल्ला , खोला , खोल्सा र बगरमा बलिन्द्र बगेको छ
    माडीको गाडीमा बम बनी उडेको छ शक्तिखोर र भैरवनाथमा रक्ताम्य डुबेको छ
    संकेत सम्म यसको कतै छैन दूर क्षितिजसम्म, यो मात्र अब शव्दमा अडेको छ॥

    हातमा तरबार र खुँडा बोकेका शिकारीहरू,बहादुरी र सौर्य चम्काउन जमेका छन्
    मानव शीरहरू छिनाउने अजब अजबका खेलहरूको मस्तिमा अचम्म रमेका छन्
    टाउका उडाउनु, धड बगाउनु, छाला कडाउनु, जोर्नी बजाउनु, पीडामा तड्पाउनु
    मृत्यु गीताको मातम धुनमा पटका पड्काउनु र विजय मनाउनु पर्व जो बनेकाछन्।

    शान्ति दिने वाचाका साथ हरदिन झुण्डका झुण्ड मेरो पिँढीमा बस्न आएका छन।
    आँगन,मझेरी र धनसारका भकारीमा सर्वत्र सलह शैलिमा यी छाएका छन
    भण्डार,मचान र भान्सामा नै चढेर अजिंगर जस्ता डरलाग्दा मुख बाएका छन्।
    मुक म र “म’ जस्तै भयातुर जन, अकिञ्चन निरिह क्रमश:जीउँदै खाएका छन्।

    बिडम्बना, यिनै जनताको रगतले लत्पतिएका दुसाधहरू
    अरू रगतले सखारै नुहाएर, शान्ति दिन आएका छन्
    चाहिँदैन यो मूर्दा शान्ति भन्न सकिन्न किनभने
    बन्दूकको नालमा सबलाई यिनले बन्दि जो बनाएका छन्।

    घृणा, हिंसा र मृत्यूका ठेकेदारहरू स्वयं, शन्ति पस्किन अघि सरेका छन्
    डरलाई निस्वासमा निशव्द निलेर , मानवहरू अन्तरंग निस्सासिएका छन्
    सभ्यता र स्वतन्त्रका उच्छवासहरूमा, कालो कराल काल सर्वत्र छाएको छ
    बाँच्नै नदिने यो भयानक बिडम्बना, सौता शान्ति बनेर हेर्नूस न कसरी खाएको छ?

  33. कृष्णजिले कस्को नजरले हेर्नु भयो कुन्नी ? नभए यो गीत सान्दर्भिक नै छ । शान्ती लुकाउने भनेको अहिले जती छ, त्यो बाट नघटोस भन्न खोजेको हो । माओवादीको व्यबहार हेर्दा उस्ले अहिले भएको शान्ती पनि खल्बल्याउला जस्तो छ । तेसैले गीत राम्रो छ ।

  34. होइन कस्तो गीत लेख्नु पर्ने? शब्द चयन बिभाग बनाउनु पर्यो हैन त त्यसोभए? त्यसको प्राधिकर कसलाइ बनाउने? यो गीत जति सुन्यो त्यति हाम्रो वास्तविकताको प्रतिनिधित्व गर्छ। के रामहरिको परिवारलाई शान्ति लुकाउनु पर्ने भएको छैन र? के १३ हजार जो मारीए तिनको परीवारले शान्ति लुकाएर बाच्नु परेको छैन र? के गीतले ईङ्गीत गरेजस्तो ‘टाउको काट्ने रहर’भर्खरै सुनसरीमा देखिएन र(ज्यानमारा लाई मार्न पाऊ भनेर पुलिस चौकि घेर्न गएको!!)?

  35. this is nice song……music has no has no limit…not this just listen…..try 2 feel it..
    ani hami nepali ko ekdam naramro bani..j kura lai pani polistically socne..is so bad…n negativt thinking..
    at first we hav 2 chang our thinkin….

  36. Oh….God..is very sad for us. Country is going for republy and make new nepal. Every Nepali support to give leading right to CPN-M. But they are devoting to people of Nepal for do illegal type of wark. This is the time , to proved itself as revolution party of nepal. But this insident we whole nepal people are douth to CPN-M. If they are not change the behavious it may create big problem to nation. They are getting people mandate then why they need to do this type of wark. Means people is the head of state in democray country. If they belive in democray they no need to haresh, threten, etc……to people. Because I also supporter of moaist in war also and now also. But I very sorry for this. Now it for time for resposible to leader of moaist to do as like political leader not for leader of PLA. Yesterday in Kailali district land is distributed to kamayah and landless people. But I think it not get right person. In Maoist some commander are there, which have favour system. I resquest to Media person to going there and search whole this distribution. In same case also wark also take land.

  37. No doubt the song is popular due to its melody.
    It has a good melody cause it has a good composer Nehu Bajracharya and the singers are also known for their singing.
    ( As far as i know most songs, whole over the world is popular either due to the singer or melody, only very few song are popular due to lyrics. People even dont remember the lyricist)

    Talking about the lyrics, at first I also felt the same. Is peace to spread or hide ?
    Mr. choudhary must have written with good intension but it reminds of all the black days of the past. The song would have been better if he would have focused towards the future.

    And rightly said, this song is being played more than any other songs these days though there are plenty of other songs written for Peace.

    Basically Mr. Choudhary is not very known for his writing though he has few othre songs in his name.
    Media house needs money and Mr Choudhary is amongst the major contributor. These things are very common in Nepal, who ever it may be.

  38. I think you actually dont know the meaning of song…i like song very much…wording too…really we cant hide our peace here. when we want to keep peace here somdbody come to violence…maoist…king…madhesi…now again maoist in the name of YCL. I want peace but dun know how can i hide my peace for me????? where??? really i appreciate the song and sorry for this writer who cant digest the song………

  39. हामीहरु मा बानी नै बसी सक्यो अर्थ को अनर्थ लगाउने हरेक कुरामा चाहे त्यो राम्रो नै किन नहोश ,कोट्यार कोट्याएर घाऊ बनाइ ।दिने । शायद यो गीत एउटा साधारण गीतकारको मात्र भएको भये कसैलाई तेती टाउको दुखने थिएन कि ? कही बसन्त चौधरिले लेखेकैले त होइन यो गीतले एत्रो प्रहार सहन् परेको? जे होस मैले यो गीतलाई एसरी बुझेकी छु। रक्त रन्जित छ आमाको छाती जता ततै कोलाहल छ जता ततै लुट छ हत्या छ , दिन रात चक्का जाम हडताल छ। स्कुल, कलेज राजनिती र हुल्दुगा गर्ने अखडा बनेको छ ।चिट चोर्न पाएन भनेर बाटो दुकेर विद्यार्थी गुरु पिटछन।सानो कुरा हुन हुँदैन राष्ट्रको कर्णधार युवाहरु चक्का बाल्न र चक्का जामगर्न लागिहाल्छन। बुद्ध को जन्म थलो लुम्बिनिमा मोन्क मारिन्छ देश न्यायहिन ,कानुनहिन भएको छ शान्ति रुइ रहेकोछ , छट्पटाइ रहेको छ नास भैरहेको छ तेसैले अलिकती बचेँको शान्तिलाई कहाँ लैजाउ ,काहा लगेर ,लुकाउ कसरी बच्चाउ यो देशको शान्तिलाई भन्ने नै गीतकार को गीतको मर्म होला जस्तो लाग्छ मलाई।
    जे होस युवा जी को शान्तिको खोजाइ साह्रै राम्रो लाग्यो अनी पुनिसेरजीको व्याख्या पनि तेस्मा केही शब्द जोडु है मा।
    शान्ति त्यागमा हुन्छ शान्ति बलिदानमा
    शान्ति पूजामा हुन्छ , शान्ति अहिसामा
    शान्ति सेवामा हुन्छ अनी क्ष्यमामा
    शान्ति स्नेहमा हुन्छ अनी मानवतामा
    शान्ति मार्नुमा होइन बच्चाउनुमा
    शान्ति निस्वार्थ देश प्रेममा
    शान्ति सम्झौतामा होइन समर्पणमा

  40. ढुंगाना जी संग म निकै हदसम्म सहमत छु ।
    शान्ती लुकाउँ कहाँ……. ?
    यो गीतको शब्दलाई हेर्दा यहिँ गल्ती भयो । शान्ती लुकाउँ कहाँलाई शान्ती म खोजुँ कहाँ गरेको भए उपयुक्त हुन्थ्यो र कम्पोजिशनमा मिटर नमिल्ने डर पनि हुन्थेन । गीतकारले पक्कै पनि बचेखुचेको शान्ती खल्बल्याउने ध्येयले अथवा भएको शान्ती लुकाउनु पर्छ भन्ने मान्यताले शान्ती लुकाउँ कहाँ भनेर लेखेका हैनन । उनको सकारात्मक भावनाले नकारात्मक अर्थ लगाउन पुग्यो समस्या त्यही हो । मिडियामा धेरै बजाएर जबर्जस्ती हामीलाई कोच्ने कुरा चाहीँ पैसा र पहुँचकै खेल हो भन्ने कुरा म पनि मान्छु । न्यु बज्राचार्यले संगीत भर्ने सवालमा निक्कै राम्रो काम गरेका छन तर यहाँनेर के भन्नै पर्ने हुन्छ भने कैलेकाहीँ संगीतकारहरु मिटर मिलेन अथवा यो भएन उ भएन भनेर राम्रो शब्दलाई पनि हटाएर अर्को शब्द राख्ने गर्छन तर शब्दको यसरी उल्टो अर्थपनि लाग्न जान्छ भन्ने तर्फ ध्यान पुर्याउन सक्दैनन । यो गीतमा पनि बज्राचार्यले त्यो गर्न सक्नुपर्थ्यो र शान्ती लुकाउँ कहाँ लाई शान्ती म खोजुँ कहाँ गर्ने हो कि भनेर गीतकारसंग छलफल गर्नुपर्थ्यो । गायकहरुलाई त यहाँ दोष दिन सकिन्न किनभने धेरै गायक/गायिकाहरु राखिएको ठाउँमा गीत जसरी बनाईएको छ त्यसरी भावना भरेर गाउनु गायक /गायिकाहरुको धर्म हो जो यो गीतमा सबैले पुरा गरेकै छन भन्न हिक्किचाउनु हुंदैन तर सत्य यो पनि हो कि हामीकहाँ शब्दहरु तौलिएर मात्र गाउंछु भन्ने गायक/गायिकाहरु पनि एकाध मात्र छन । म्युजिक भिडियो बनाउनेले भने ए आर रहमानले संगीत गरेको बन्दे मातरम भन्ने भारतिय राष्ट्रगानको म्युजिक भिडियोको शैली पछ्याएको देखियो ।

    गीतको समय सापेक्षतामा कुरा गर्दा भने हामी शान्ती प्रक्रियामा गैरहेको बेला यो गीत प्रकासमा ल्याउंदा शान्ती प्रक्रियाको खिल्ली उडाएको भन्न पनि सकिन्छ भने शान्ती प्रक्रियामै रहँदा पनि अझै रामहरीहरु मर्नु परिरहेको अवस्थालाई हेर्दा भने समय सापेक्षताकै हिसाबमा यो गीतको विरोध गरिहाल्नु पर्ने देख्दिनं म तर यो गीतको शान्ती लुकाउँ कहाँ… ? भनिएको भागलाई शान्ती म खोजुँ कहाँ हुनेगरी परिवर्तन गरेर पुन प्रकाशमा ल्याए राम्रो हुनेथियो । यो गीतका सर्जकहरुलाई त्यती परिवर्तन गर्न गाह्रो पक्कै नहोला त्यसैले यो गीतसंग सम्बन्धित हुनेले त्यस तर्फ ध्यान दिए हुनेथियो ।

    अंत्यमा ढुंगानाजीलाई धन्यवाद हामीले माई संसारमा कमेण्टमा लेख्ने गरेको कवितालाई झकास भनिदिए बापत ।

  41. After reading the article, and all comments, I got some desire to comment as well.

    -For every song, do not try to interpret by seeing the status of writer.
    -Just feel the song.
    -If we go in deep, yes we can think exactly like the author of article,but this time is not to debate on words, everyperson has their own feeling while writing.
    -there can be many meanings of the words.
    So, In my opinion forget the words and think positive……..peace peace peace…

    Bhuwan…mlb

  42. ए माया गर्ने हरु हो !!
    प्रेम गर्न सिक
    ए शब्द ब्यग्त गर्ने हो !!
    मनन गर्न सिक कि
    शान्ती अन्तर आत्मामा छ

    ए मोह रुपी !!
    शान्ती हृदयमा अबतरित हुन्छ
    नत शान्ती ब्यग्त गर्न सकिन्छ
    नत लुकायर लुक्दछ
    यो त हृदयमा बिलयमान छ

    हे मित्रजन !!
    माया होइन प्रेम गर्न सिक
    इश्वर हृदयमा छन
    मनन गर्न सिक

    हे शाब्दिक !!
    कहाँ शान्ती पाउछौ
    तिमी माया जो गर्छौ
    शान्तीलाई महशुस गर
    जसलाई मोहले ढाकेको छ

    शब्द होइन, द्रिश्य होईन
    शान्ती लेउ जो
    आफ्नै हृदयमा छ ।।।।

  43. Malai yo shanti lukaune geet le 2046 saalko jana andolan taka panche harule “Hosiyaar…..” bhanne Bhaktaraj Acharya ko geet bajayeko samjhana garayo. Geet ati ramro tara bajaunu ko uddesya polically influenced.

  44. शांति कस्को मनमा बस्छिन त ?

    पैसाले भगवान किन्ने भक्तहरुको ?
    धर्मका नाममा बलि चढेका रक्तहरुको ?
    पद र कुर्चीका बेशर्मी आशक्तहरुको ?
    निराशाबादी पलायन बिरक्तहरुको ?

    के शान्ति बस्छिन त्यसको मनमा ?
    जो रमाउछ मदिराको बहुलट्ठी पनमा ?
    क्यासिनो, डिस्को र छाडा मंचनमा ?
    सामन्ती शाशकको झ्याउरे भजनमा ?

  45. This song is just a fake love for peace and the nation. One multi-Billionaire supports another Multi-billionaire to become popular and earn more money. Mr. Chaudhary-the lyricist, Mr. Yogi Amatya-one of the performers, Mr. Mahato-the main stock-holder of KTV all are billionaires. All of those used to serve the master Billionaire Mr. G Shah and destroy the PEACE into pieces. Mr. Amatya is one good example of Social AIDS. He can never be a PEACE-loving guy. He used to train local boys to get drug addicted, lady-hunting and street fighting. These kinds of activities were highly inspired by Americanism and pseudo-nationalism. Nepali National Flag, the Double Traingle is typical but can’t really depict Nepalism. It is not scientific either. The Moon is above the Sun how come? 90Million is lower than 200,000? Moon is the sign ofcurrent Shah Dynasty kings(the Monarchy is going to be declared dead soon). and the Sun, the previous(Rama of Ramayana-the Raghu Banshi?) Yes, this shapes of flags used to flare in the wars of Ramayana,Mahabharat and some other Religious wars too.

  46. Dear Big ones and Little Ones,

    I read everyone’s comments in regard to the above “Shanti Song”. At first glance, I found all big ones and little ones totally biased with the true meaning of the song. In my opinion, the word “Shanti” is a highly valued or honorable word, whereas “Lukaun or hide” is a deceitful word. Therefore the true meaning of the song is that many thieves, robbers,demons, ghosts and criminals are trying their best to destroy “shanti” in Nepal. To counteract such inhuman activities, we must hide and unite somewhere to give the birth of a Goddess of knowledge, “Durga”. I hope all of you will agree with me.

  47. सुन्दर
    हत्या आतंकले पीडित जनताको लागि अलिकती बचेँखुछेको शान्ती लुकाउनु नै बेश होला
    ठाउँ पनि त चाहियो शान्ती फैलाउन, बुद्धको समय होइन जंगल जंगल दौडेर गया पुग्नु
    हुन त शब्दको अर्थ लगाउने आ-आफ्नो तर्क हुन्छन नै
    जे होस्, गीत आँफैमा राम्रो छ र यसले हत्या आतंकको बिरुद्ध सचेत गराइरहन्छ

  48. मेरी शांति!!!
    ब्यग्र चित्त र घायल मन लिएर म तिम्रो सरण माँ आए भने!
    तिमि म लाइ बास दिन्नाऊ की !
    लामो युद्द बाट थकित म तिम्रो छेऊ आए भने ,
    न चीने झै पो गर्छेऊ की !
    म लाइ चिन्न तिमिलाई गारो पर्ने छैन!
    तिमि शब्द हरु केलायेर हेर ,
    भाबना माँ बगेर हेर
    आसू हरुमा म लाइ खोज
    लय हरु पहिल्याऊ
    ताल माँ ताल मिलायेर हेर
    मेरी शांति !!!
    म यही छू ,यही कतई छू
    म अक्ष्यर हरुबाट तिमिलाई हेरिरहेछु
    म तिम्रो भाका हरु पढी रहेछु ??

  49. येस्तो मीठो तरिकले प्रस्तुति अनि छायाकन गारे को गीत लाई किन हो कुन्नी किन मन न परे को थाहा पाउन गार्हो छ , बिरोध को लगी बिरोध त hoena , “साथी ” ?!!!
    अरु देश को बक्र द्रिस्ती परेको देश नेपाल को शान्ति लुकाई अफ्फ्नु देश को लागि SANCHEETRAAKHNA SAKKINNA RA ,,,,,…?

  50. *****************************************************
    *पृथ्वि नरायण स्वयम राम्रा हुन कि नहुन्, नेपाल एकिकरण त राम्रै हो नि!*
    *****************************************************
    राम्रो गीत महेन्द्रले लेखे नि, ग्यानेन्द्रले लेखे नि अथवा ब्याकुल माइलाले लेखे नि राम्रै हुन्छ र उक्त गीतले सम्पुर्ण स्रोताको मaया पाउंछ / माथि उल्लेखित गीत मलाई पनि पहिलो पल्ट सुन्दानै/हेर्दानै राम्रो लगेको थियो र कयौं पटक दोहर्याएर हेरें पनि, तर यसको रचनकार को रहेछ भन्ने कुरा आजै मात्र थाहा पाएं/ जहां सम्म गीतको शब्दहरुको कुरा छ: यस गीतको शब्दको पछि लागेर गीत मर्दन गर्न खोज्नेहरुले १/२ दिन अघि मात्र यसै माइ सन्सारमा छापिएको दीपक भेटवालजीको “मधेसि लवज”(http://www.mysansar.com/?p=2631#more-2631) एक पल्ट ध्यान दिएर पढ्ने हो कि!!!
    मलाई त यस गीतको:
    *रचना
    *संगीत्
    *वाढ्यसम्योजन/Music Arrangement
    *Recording & Mixing
    *छायान्कन/Music Video (Video Concept र कलाकारharuको अभिनय) सबै राम्रो लाग्यो /
    अब यो गीत लेख्ने व्यक्ति को हुन र यस गीतमा भुमिका निभौने अन्य कलाकारहरु कुन कुन Background का हुन भन्ने कुराको पछि लागेर बिरोध गर्ने साथिहरुलाइ म के नै भन्न सक्छु र फेरि त्यसमाथि नि मलाई राम्रो लागेको अरुलाई राम्रो र अरुलाई नराम्रो लागेको मलाई पनि नराम्रो लाग्नु पर्छ भन्ने पनि त हैन नि…
    आशा छ अब नयां बन्ने सम्बिधानले कमसे कम राम्रो लाई राम्रो र नराम्रो लाई नराम्रो भन्न पाईने अधिकार त हामिलाई अबस्य दिन्छ नै होला!

    धन्यवाद्!

  51. yo ta manche ko herne distrikon ma bhar parne kura ho…. Malai lagdaina ki yo geet teti kai TV haru ma aaya ko ho.. Its nice song ani yesma je kura dekaya ko cha teo Nepal ko fact ho… truth ho..Jun kura thiyo ra sayad hamra neta haru le budi pura ya na bhane pachi pani huna nasakla bhan sakina..
    Ani auta kura Satya Tito nai huncha. Hami sanga bhaya ko kura dekau da laaj hudaina..
    Nay luga kina nasake pachi puranu lga lai nai tale ra launu parcha tara nepal ma ta neta haru le talne kaam pani gardaina jhan ulto chyatne ra udarne kaam bai rahe ko cha..

  52. शाब्दिक अर्थ त जे लगाए पनि हुन्छ, तर एउटा कुरोचाहिँ साह्रै चित्त बुझ्यो कृष्णजीको, नेपाली मिडियाहरू कर्पोरेट हाउसका ल्यापडग । यो साँच्चिकै सत्य हो । नेपाली मिडियामात्रै किन ? त्यसमा कार्यरत पत्रकारमात्र पनि हैन, कलाकारहरूसमेत यस कार्यमा अग्रस्थानमा छन् । अरू के उदाहरणा दिनु ?नेपालमा अरू केही उत्पादन नभएजसो छिनछिनमा थरिथरिका विज्ञापनमा विभिन्न कलाकारहरूद्वारा प्रस्तुत गरिने विज्ञापनहरूलाई हेर्दा थाहा हुन्छ नेपाली मिडिया हाउस कतिको गतिलो छ भन्ने कुरा । विभिन्न् विद्यालयहरूले समेत ‘ब्याण्ड’ गरेको चाउचाउलाई विद्यार्थीहरूलाई विद्यालय पोशाकमै अगाडि उभ्याएर विज्ञापन तयार पारिन्छन् अनि त्यसलाई चाउचाउ पस्किएझैं मज्जा पस्किन्छन् मिडियाहरूले । यसबाटै थाहा हुन्छ नेपाली मिडिया पैसावालहरूको बाथरूमको ‘ट्वाइलेट पेपर’ हो ।

    जे होस्, यो गीतमा खासै त्यस्तो नराम्रो केही छैन, अलिअलि भएको शान्तिलाई जोगाउने अर्थमा लुकाउने भन्न खोजिएको जस्तो लाग्छ मलाई । तर छिनछिनमा प्रशारण गर्दा वाक्कव्याक्क भएर गालीमात्रै गर्न मन लाग्छ ।

  53. My personal view about the song:

    Superficially sentimental words from the song with melody is able to catch many hearts. However, “chopping heads” probably can’t be hobby for anyone, I take that as “copelling” for the cause.

  54. माडे ले गरीब दुखी हरु को पिडा कहिले बुझ्न सक्दैन, त्यो चौधरी भन्दा राम्रा श्रश्टा नेपालमा कती छन कती। तैपनी यो समाचार ले किन highlight पायो? बुझिनसक्नु छ। जनता को गीत गाउने रामेश्, जे बि टुहुरे, जीवन शर्मा, खुशीराम पाख्रिन, रायन हरुको बारेमा नलेखेर यो ब्लग वाला ले न्याय गरेको छैन।

  55. जहसम्म मलाई लाग्छ, जसलाई साहित्य प्रती लगाब हुन्छ, त्यो मानिस सेन्टिमेन्टल र निकै सम्बेदनशील अनी इमोसिओनल हुन्छ। यदी सर्वसाधारण जनतलाई चूस्ने ब्यापारएे देखी लिएर अरूलाई धोखा दीन पल्केका नेताहरुले साहित्य प्रती साचै रुची नै राख्ने हो भने पनि देशमा सर्वसाधारणलाई अलिकती राहत हुन्थ्यो होला।

  56. हो यो गितले देशमा अलि अलि भएको शन्ति पनि खल्बलिन सक्छ। यो विनोद चौधरि ले देशमा अशान्ति फैलाएर ब्रम्हलु गर्न खोजेजस्तो छ। यो गितले हरेक नेपालिको शान्ति प्रतिको चाहानालाइ कुल्चियको छ। योबेलाभनेको यस्ता अफवाह फैलाउने गितगाउने बौला होइन। योबेलाभनेको शान्ति प्रति सकारात्मक भयर आशावादी गित गाउनेबेला हो। यसरि समाजमा नकारात्मक असर पर्ने गित गाउनु भनेको हरेक नेपालिको शान्तिको चाहानालाइ सिधै कुल्चिनुहो। हैन यि भ्रष्ट हरुले जेगरे पनि हुनि हो? अहिले कुनै सर्वसाधारण ले यो गित लेखेको भए सायद कुनै पनि सञ्चार माध्याले यो गित बजाउने थिएन होला।

  57. Dear krishna ji
    you misunderstood the meaning of the song and that doesnot mean that we all should agree you . you can say that “ its my opinion and i think like this“ you cant explain the meaning in that way just because you think like that!! for me that is a nice song and the phrase “shanti lukau kaha“ means, for me, is we had lots of killing and sufferings, we have encountered fear and voilence so we need to think about peace seriously and take it with much concern and importance.think positive man and understand the core and then comment. if you dont believe ask the people around you. “jangi nishan hamro“doesnt mean that we all nepalese are hooligans,our symbol is war and dont know anything but quarrel.
    i think you should go to the core of the feeling expressed in that song. i , and many of us, found that a good messege delivering song and thats why that song is popular and liked by all . you can also check the access at the youtube where nobody forces you to watch the video or no chaudhary or business tycoon has anything to do with that.

    and yeah about nima rumbha thing,I THINK, he showed the fist to stress the importance of peace and prosperity that we all are longing for.

    think positive and stay happy ! do be a looser and get wasted
    cheers
    nepjap

  58. Haina Satile Darapeko Desh ma ke huna lagdai cha ha?

    Kasaile ramrari pushti garna saknuhuncha KRIPAYA?

  59. धेरै पछि कृष्णजीको लेखन रस्वाद चाख्न पाइयो। यो खुसीकोकुरो हो। मलाई पनिलागेको थियो यो गीतले के अर्थ रा्ख्छ भनेर। चन्द्र सुर्य को झण्डा बोक्दै मा गीत राष्ट्रिय गान हुने होइन। तसर्थ कृष्ण जी १०१ प्रतिशत ठीक हुनुहन्छ। हो शान्ति लुकाउने होइन। शान्ति फैलाउने हो।

    यो गीत कुनै पनि राष्ट् प्रेमीकालागि पाच्य भने छैन। तर के गर्नु १०५ पटक बजाउँदा खेरी कति पय पलमा आफ्नै आखाँमा पनि पर्छ।

    टिप्पणी गर्ने हो भने कस्ले सुन्ने? आज यो लेखबाट सबैलाई उजागर गरेको छ यो गीत शान्तिको लागि होइन, अशान्तिमा जकडिएको कुण्ठाको प्रतिक हो भनेर।

  60. माथीको गीतलाई यसरी पढ़नु होला -‘शान्ति भन्दा पर अर्को भेट्ना पर्ने Bhudha छैना

  61. दीगो शन्तिको चाहना प्रतिबिम्बित भएको यस्तो गीतले कसैलाई affend नगरनु पर्ने हो। आतंक फैलाउनेहरुलाई, अझ भनु हत्या हिन्सा आफ्नो बिगत भएकाहरुलाई भने ऐना देखैइदिएको छ यस्ले।

    कृष्णजी, हामी शान्तिप्रेमी ब्यक्तीले त यो गीत बारम्बार सुन्नु पर्छ र हाल प्राप्त तुलनात्मक शन्तिलाई बचाई राख्न सचेत हुनु पर्छ।

  62. Ekdum nai FAAALTU issue uthayeko jasto laagyo Krishna le. Saabdik maatra hoina Vabanatmaak rup le ni herna saknu parcha. Yetti mitho, marma sparsi song cha! Ke kaam napayera sab ko time barbad garira hola. go and do something creative, krishna.

  63. “शान्ति लुकाऊ कहा ” गलती बिम्बको रुपमा प्रयोग भएको छ / रहेको शान्तिलाई लुकाएरा होइना फैलाएरा जानू पर्छ /मलाई पनी यो काटमार रेट्ने,शेरने जस्ता शब्दहरु पचेना /यो गलती संदेश सम्प्रेसन भएको छ /संगीत न्यू bhajrachharya को हो भन्ने तेसई थाहा हुन्छा /”फुलको आखामा ” को संगीत केन्द्र बिन्दु रही आएको लाग्छ /Visual राम्रो छ /तर यो गीत दिनमा धेरै पल्टा प्रसारित हनु पर्नेमा कुनै अर्थ छैना/
    यो गीत धेरै प्रसारण गारे कसो होला?
    बुधभन्दा पर अर्को भेटना पर्ने ठाऊ छैना -गोपाल योंजन

  64. I don’t agree with the author of this article about the meaning of the song. I have heard this song many times and every time it motivated me to work towards peace.

    Please don’t try to CREATE controversies in such issues.

  65. I like what ‘The Punisher’ expressed. Please guys try to find peace on you, think peace, do something that help peace and do not torture other people. Let yourself devoted in peace, that gives peace, I do not believe there is peace in state, in government, they are only means, but please realize yourself how we can advocate the peace,
    Bishistha

  66. हे युवा
    शान्ति जंगल माँ भेटिन्न ,
    शान्ति सहर माँ भेटिन्न
    शान्ति आकाश माँ लुकेको छैन
    शांति पातल ले निलेको छैन ,
    शान्ति कसैको ‘प्रयास’ माँ हुन्न
    शांति ‘युवा’ को बस माँ छैन
    शान्ति ‘मदन’ को कबिता होइना
    ‘लुना ‘चडेर चंद्रमाँ माँ जादा शांति भेटिने होईना
    गोले र हर्के हरु को बंधक शांति छैन
    शान्ति मन माँ बस्छिन
    दिमाग माँ घर बनाउछिन
    शांत मन ले सोचेर हेर
    शान्ति मन माँ हुन्छ
    शान्ति मन माँ नै हुन्छ

  67. गीत सारै असान्दर्भिक वाहियात र बदनियत्पूर्ण तथा भ्रामक , द्वैत अर्थी र नकारात्मक छ . ग़लत , एकदमै ग़लत छ. यो गीत ले शांति भएकोमा चिंता गरेर र अशांति खोजेको छ .
    मानिशालई रिस , पूर्वाग्रह र आक्रोसित गर्न खोजेको छ. बदलाको भावाना आयोस र हिंसा भड़कियोस भन्न र देखौन चाहेको छ.
    मनमा राम्रो सोचेको छू भनेर तरवार ताक्दै हिड्नेलाई बिस्वाश गर्ने की सचेत हुने ताकि तेसले काटन सक्छ ! यो गीत तेस्तई हो, मुखमा राम राम बगालीमा छुरा . जसले यो गीत लेखन र निर्माण गरे तिनको नियत सफा छैन तर गायकहरू भने नाजानिकन चिच्याई रहेका छन , बीचरा गायक हरु नाक काटेको हो की सिगान पुछेको थाहा ने नपाई कराएका निरीह लाग्छान , निरीह देखिंछान ,

    Punya prasad Acharya

    पुण्य

  68. मेरी शान्ति खोई ?
    खोई मेरी शान्ति ?
    कता गई भन न
    मलाई मेरी शान्ति चाहियो |

    मैले कहाँ पो खोजिन तेस्लाई
    मन्दिरहरुमा खोजेँ
    गुम्बा र चर्चहरूमा खोजेँ
    पाठशाला हरुमा, विद्यालय हरुमा
    गाउँमा, शहरमा
    झुपडी र महलहरुमा
    लेक-बेँसी , तराई – पहाड़
    हिमालको कठ्याङ्ग्रिँदो जाडो हरुमा खोजेँ
    तराईका उखरमौलो गर्मी हरुमा खोजेँ
    युरोप का घना बस्तीहरुमा
    एन्टाटिका का एकान्त पहाड़हरुमा खोजेँ
    अमेरिकी गोरा छालाहरु

    अफ्रीकी काला अनुहार हरुमा खोजेँ
    तैपनी कतै भेट्न सकिन शान्ति
    म हैरान भएँ साथी भन न मेरी शान्ति खै ?

    मैले
    अफनै छोराहरु सँग यूद्ध लडने रामहरु देखेँ
    सीताहरु बलात्कार गर्ने रावणहरु देखेँ
    १६००० गोपिनिका कृष्णहरु देखेँ
    पार्वतिका जट्टाधारी महादेव हरु देखेँ
    जुवामा राज्य वेच्ने पाण्डवहरु
    र झेली कौरव हरु पनी देखेँ
    तर मेरो बुद्ध ?
    अँह देखिन
    हो कतै भेटिँन मैले ज्योति छर्ने बुद्ध हरु

    म थाकि सकेँ साथी
    कता खोजुँ ?
    आकाशमा ?, पतालमा ?
    हावा र बादलहरुमा ?
    समुन्द्रको छालमा की बालुवाका बगरहरुमा ?
    अँह त्यहाँ पनी छैन
    कस्लाई थाहा छ ?
    ए बोल न कस्लाई थाहा छ ?
    मेरी शान्ति खोई ?
    खोई मेरी शान्ति ?

  69. राम्रो गीत कबिता लेख्ने लुना बिदेशमा, राम्रो लेख लेख्ने उत्तम बिदेशमा,
    समसामयिक कमेंट लेख्ने गोले दाई देखि अनुज बाबु सम्म पनी त बिदेश मा नै त होला (अंदाज गरेको)!
    बाकि जो छन नेपालमा टिकेका या त पैसाको बलमा, या त बंदूकको बलमा वा सामान्य जनता !
    महाकबी उपचार नपाएर मर्ने देशमा सामान्यले गरेको पौरख देखिने कुरै भएन !
    यसर्थ जो देखिंछ र देखाइंछा, सुनिन्छ र सुनाइंछ त्यों सबै या त पैसाको बलमा, या त बंदूकको बलमा जुन सत्य नहुन सक्छ, गुणस्तरीय नहून सक्छ!

  70. santi lukaun kahan? sirsak le bramit tulyayeko matrai ho.. geet le samagra nepali ko santi ko chahana lai pratibimbit garcha.
    hami nepali santi priya chaun, satya yehi ho.. rajnaitik utar chadav ko dauran ma kehi tala mathi bhayeko bhayepani hamro lakshya santi nai ho.. bhayeko santi lai jogaune ra failaune yehi hamro udeshya hunu parcha jasto malai lagdacha.

  71. दीपक,
    तिमी परपीडक रैछौ कि के हो
    नत्र तिमीले बुझ्नु पर्ने हो बचेखुचेको अलिकति शान्ति पनि लुकाइदियो भने
    शान्ति अभाव हुन्छ
    शान्ति अभाव भएपछि अशान्ति फैलन्छ
    अशान्ति फैलिएपछि हाहाकार मच्चिन्छ
    तिमी मोरा विदेशमा छौ तिमीलाई त मोज हुन्छ
    तर तिम्रा नेपालका आफन्तहरुलाई कस्तो हुन्छ तिमीले अलि अलि बाँकी भएको शान्ति पनि लुकाइदियो भने सोच त
    त्यसैले दीपक शान्ति लुकाउने कुरा नगर
    शान्ति फैलाउने कुरा गर
    अलिकति देखिएको दीपक अर्थात् उज्यालोलाई लुकाउँ कहाँ भन्दै लुकाउन पट्टी लाग्यौ भने कोठामा अन्धकार छाउँछ
    त्यसैले दीपक, तिम्रो सोचमा दीपक ल्याउ
    कोठा अनि तिम्रो मस्तिष्कको कुनामा पनि उज्यालै उज्यालो बनाउ

  72. जसले जे भने पनी मलाई यो गीत मन पर्यो . हो देश मा बचेखुचेको शान्ति लुकाऊ कहा ? I am not sure what has made krishna think that it is not a good song, but to me it is one of the best songs, among songs, that are currently playing in nepali channels .

  73. संगित र शब्दलाइ नराम्रो भन्न मिल्दैन तर नेपालको चित्रण यस गीत र भिडियोमा जसरी गरीएको छ त्यसले शान्ती प्रति आशावादी हामी नेपालीलाइ निराश पार्न खोजेको छ ।

  74. Yes, i was feeling same like the author of this article because the song is absolutely unrelevant to present situation and being over exposed by media houses.

  75. देहायका कारणहरुले यस्ता भ्रमजाल बिछ्याउने तत्वहरुलाई बहुआयामिक चल्खेलको अवसर प्रदान गरेको हो:

    १. जनाताले पत्याएको पार्टीको नेत्रित्वले पार्टीभित्र अराजक र अपराधिक तत्वहरुलाई पहिचान र नियंत्रण गर्न नसक्नु;
    २. जनाताले लत्याएको पार्टिका नाइकेलाई राष्ट्र-प्रमुख बहाल रही बैकुंठारोहणको तीब्र अभिलाषा रहनु;
    ३. अन्य पार्टिहरुमा हारको उदासीनता वा अवासरबादी कानेखुशीमा ब्यस्त रहनु;
    ४. नेपाली राजनितिमा बिदेशी राजदूतहरुको हाकिमी चल्नु /
    ५. माथिका सबै कारणले सबैकुरा अस्तब्यस्त हुनु /

  76. I have watched this song and its music video several times when i was in KTM. I recently moved abroad but this song currently dipcts the right picture of our Nation. For example just see the brutality of a pary’s responsible cadares to be on the ruling government in case of Ram Hari Shrestha.
    Yup u might be right in a sense that the media people may be highlighting this song very much as its written by Mr. Chaudhari. on the contrary had it been written by a unknown liricist, it would have be obvious that this song would have been in vain.
    But in my openion there exicts an anarchism in our country at present and it seems that this song has potraied the right picture till now but i dont know about the future whether this song is going to be proved right or wrong. But i plead to god almighty that this song be proved wrong in future.

  77. अरुलाई लिटल नलेज इज डेन्जरस भन्ने ठाकुर स्वयं लिटल नलेजबाट ग्रसित भएको देखियो
    पोएटिक मिनिङको अर्थ शान्ति लुकाउँ कहाँ भनेर दोहोर्‍याउँदै तेहर्‍याउँदै जनजिब्रोमा झुण्डिने बनाउनु हुँदैन
    शान्ति लुकाउने चिज हैन, फैलाउने चिज हो
    यसमा त्यस्तो लुकेको अर्थ केही छैन
    वास्तवमा यो कविताको रुपमा पनि झुरेस्ट कविता हो
    पैसा र शक्ति नभएको भए अर्थात् यो कविता चौधरी, ठाकुर हरुले लेखेको नभै
    लुना वा किरणले लेखेको भए अरुले त कुरै छाडौँ तपैँले पनि आलोचनाका स्वर तीव्र बनाउने थिए होलान्
    आफ्नो प्रभावको गलत उपयोग गरेर मात्र यो गीतलाई जबर्जस्ती प्रचारमा ल्याइएको हो
    अनि यही प्रभावमा परेका हुन् ठाकुर पनि

  78. Little knowledge is dangerous भन्ने उखानलाइ चरीतार्थ गर्छ यस लेखले। खोइ त Ironic meaning को दृष्टिकोण? खोइ त poetic meaning को दृष्टिकोण? खोइ त contextual meaning को दृष्टिकोण? गीत वास्तवमै राम्रो छ र यसले मान्छेमा हुने हिंस्रक रूपलाइ कटाक्ष गर्छ!

Comments are closed.