अनुमान लगाउनुस् त यो के गरेको ?


गाई बाँध्ने गोठमा गाईलाई बाँध्ने दाम्लोले किशोरलाई बाँधेर के गर्न खोजेका हुन् ? केका लागि यस्तो गरिएको हो ?
के तपाईँलाई थाहा छ ? अनुमान लगाउनुस् र तल कमेन्टमा लेख्‍नुस्। मलाई विश्वास छ, अधिकांशले सही अनुमान लगाउनु हुनेछ। तर थाहा नपाउनेलाई भने रोचक हुन्छ यो विषय पनि। लौ त अनुमान लगाउन थाल्नुस्। जवाफ भोलि यही ब्लगमा। यहाँ छ। अनुमान लगाउन सजिलो पार्न अर्को फोटो भित्र।


112 Comments

  1. Malai laghchha yo yauta kunai jatiye parampara hunuparchha. Jastai pailo patak kapal khurane, kunai devi dauta ko puja bidi or bhot boksi vaghaune style ho.
    Kenya, Nairobi

  2. हामरा नेता हरु लाइ चै यसरी
    बाँध्‍नु परने हो नि |

  3. hoina k ghareko yasto abba dashin ma khasi katna chodera mancela po………yai ho kya ho new nepal… abba mb haru lai ta khasai dar lagdaina holani mance katna. hoina abb desh ka soja janata lai ta kati kati katy kyare ni h ha ha hayo chain pakai new nepal hola..

  4. खै के ।।।खै के ।।।। मलाई त दिवाली नै हो जस्तो लाग्यो ।।। पर्खनु है म फोन गरेर सोधछु है ।।।।।। तिनिनि।।। तिनिनि।।।। जादै छ नेपाल मा … हा हा हा ।।। बर्तबन्ध त हुँदै होइन दिवाली हुनु पर्छ।।।।। हङकङ

  5. गल्ती गरे होला अनी सजाय दियको जस्तो छ …

  6. o bro sis ke ko galfati ho. fuchhe ko damlole badheko photo khichayeko clear nai chha ni. k garnu photo khichayekoni

  7. गाई दम्लोमा नै गाई मर्यो भने कताकतै क्रीया बस्ने पनि चलनछ । शायद कुनै भेग मा एसरी पो क्रीया बस्ने चलन छ कि?

  8. मेरो बिचारमा गुरुङहरुको छेवार नै हुनुपर्छ।हुनुत म गरुङ समाजमा नजन्‍मे पनि हैन तर बुढा पाकाहरुले भन्‍ने गर्थे
    गरुङहरुको छेवारमा गोरुको दाम्‍लोले बान्‍ने चलन छ।

    मान लामा

  9. यो चाँही हामी गुरुङहरुको छेवर भन्ने एौटा चलन हो। यो चाँही खास गरी किसोर अवस्थामा भन्दा पनि बाल अवस्थामा गरिने ब्रतबन्ध जस्तै हो। तर दिन ननीस्केमा (पन्दित ले चिनो हेरेर जुराउने साईत)किसोर अवस्थामा पनि गरिन्छ। परम्परा अनुसार सबै कार्यबिधी मामाले पुरा गरीन्छ, जस्तै भान्जाको कपाल काट्ने, गोठमा लगेर दाम्लोले बाध्ने र दुबो र पाती मुखमा राखेर चोखो बनाई, टिका टालो सकेर,उन्को इछा अनुसारको भोजन गराई सके पछी मात्र पुरा हुन्छ। भने कसैले ठुलो भोज र बाजा गाजा गरी मान्ने चलन छ।

  10. छेवर ! यस्तो चलन पनि रहेछ नेपालमा ? नेपालमै बसेर पनि कस्तो अनभिज्ञ भइएछ । रूढीवाद, अन्धविश्वास जेसुकै भनियोस्, हाम्रा यस्ता मौलिकता आफैंमा गर्व गर्न लायक छन् । यदि कुनै परम्पराले कसैको अहित गर्दैन भने त्यसलाई निरन्तरता दिइनुपर्छ ।

  11. anu bhanne keti comment publish bhayena bhanera rudai ahile bharkhar mero office ma aayeki thin. maile comment lekhne ra prakasit hune barema kehi jankari diye pachhi gayera hattar hattar lekhi halichhin.

    jahan samma malai mero aafnai brata bandha ko prakriya yaad chha tesma malai damlole baniyeko thiyena na nai kunai gaiko gothma lagiyeko thiyo. yedi brata bandha ho bhane mamali le kapal katnu parchha hindu dharma anusar.

    som.

  12. उमेश जि ! तपाईंले नै भनिदिनुस्न यो के हो ? !

  13. के हुनु नि ? मान्छेलाई स्टाईल स्टाईलको फोटो खिच्ने रहर हुन्छ , त्यही भएर त्यै स्टाईलमा फोटो खिछेको नि ।

  14. yo gurung magar jati ma garine
    CHEWAR ho,ajhai mukh ma ghas
    pani rakhidine chalan chha
    yasma dekhiyena?????

  15. सोमजी ले भने जस्तो पहिलो पटक कपाल काटन् लागेको भये त निक्कै लामो हुनु पर्ने हो! तेसैले यो पक्कै पनि ब्रतबन्ध नै हुनु पर्छ 100%

  16. यो चै प्रचन्ड ले गिरिजा बाबु लाई दम्लो ले बादीकोहोनि कि कसो !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  17. यो पक्कै पनि क्षवर गर्नु अगाडि मामाले कपाल काट्ने कर्म हुन लगेको हो । हामीलाई पनि यस्तै गरेको थियो ।

  18. yasto sfno sano kuro bujhna bholi pani hernu parne garera hamilai dikka nalaunusna yaaar. j bhaepani ahilei bhanidieko bhaye ma bhanda aghika 64 janako time waste hune thiena. KI KASO

  19. जे गरेको भए पनि बच्चाको घाटिमा डोरिले बाधेको देख्दा त मलाई साह्रै नमज्जा लाग्यो। चलचित्रको सुटिङ पो हो कि।

  20. छेबर भन्ने गरिन्थ्यो आज भन्दा ३०/35 बर्ष पहिले यो चलन स्याङ्जा मा कता,कता देख्न पएन्थ्यो। शायद तेही छेबर नै होला

  21. Terai ma jun begti le gai, goru lai rati badhacha r gai marcha jas lai gaubadha lageko bhancha r tayas begti lai manis ko jasto saradha garnu parcha mero bichar ma gaubadha lage ko hunu parcha .

  22. हिन्दु परम्परा अनुसार पहिलो पटक कपाल कटदा किसोरलाई गाईको बाछोलाई जसरी दाम्लोमा बानिन्छ यसलाई “छेवर” भनिन्छ.

    som basnet
    victory.

  23. मलाई लाग्छ यो हाम्रो देश नेपालका केही जिल्लाहरुमा आफ्नो culture अनुसार व्रतबन्ध गर्ने क्रममा गरिने कार्यक्रम हो । राजकुमार

  24. Goth ma garine traditional Puja ho, kina ki tyo damlole badheko keta ta hasiraheko chha, ………..

  25. the boy looks like gurung so it can be chhewar, other wise bratbhandhha!!!!!! all the comments above are right.

  26. k hunu ra mitra,
    tyo keta le gai bhaisi lai ghaas kaatna bhaneko ater garyo ani, gobar fal bhanda pani ater garyo, ani bhada majh bhanda pani ater garyo, ghar safa gar bhanda pani ater garyo, tespachi yeutai matra kaam garyo, ghar ko balconi ma basera baata ma cycle chalaune nakkali lai wistle gardai jiskayo, tehi bhayera, teska baa le goru chute jastai chutna lai badheko ho,
    mero comment sounds very practical hai sathi haru.
    hehe
    Raj frm usa

  27. yo pakkai pani
    gothma puja garne diwali puja hunu parcha

    hamro myagdi ma pani yesto chalan cha

  28. यदी यातना दियको भय चित्रको केटा खुशी हुन नपर्ने । तेसैले यो पक्कै शुभ काम हुनु पर्छ ।

  29. This is a ritual. They call it ‘Kapal Chorne’ in my village. I agree with BANMAALI’s view above. I was 4 when they did that to me.

  30. दिवालि गरियको हुनु पर्छ। मेरो विचारमा

  31. ब्रतबन्ध को काय्रक्रम गर्न लागिएको हो।

  32. मलाई नेपाली युबकको कुरो अतिनै घत लाग्यो। पक्कै पनि आठ क्लासमा पढ्ने स्टुडेन्ट भएर केटीको पछी लागेर नपढ्ने ल जा तँ पसु नै हो भनेर दाम्लोले बाधे जस्तो लाग्यो यदी होइन २१औ सताब्दीमा कही मान्छेलाई दाम्लोले बाढ्छन? हाम्रो स्याङ्जामा त मैले कहिल्यै पनि देखेको छैन एस्तो गरेको!
    प्रभात
    स्याङ्जा
    हाल: इजरायल

  33. this is chhewor,first time saved the hair by blade or chhura[a kind of knife]of boy in the age of 6 years old.

  34. मलाई त यो चलन हो कि पाखान्डपन हो छुट्टाउन नै गार्यो पर्‍यो। के भन्ने के भन्ने !!हुन त ब्रतबन्ध नै होला जस्तो छ ।

  35. यो गुरुङ जाति को हो भने छेबर र अरु जाती को हो भने ब्रतबन्ध नै हो ।

  36. kina, Nepal ma yo naya, anautho lagyo saathiharulai, hola ni ta kasaiko riti riwaj wa parampara, maile pani dekheko ta thiyen suneko thiye tara, yesari kasaiko riti riwaj, parampara ko baarema khilli udaunu pani ta ramro hoina ni.

  37. यो केही जतिमा बर्तबन्ध गर्ने बिधिबत तरीका हो तर मुखमा घास र पछाडी गोबर चै देखिन /

  38. मलाई लाग्छ यो ब्रतबन्ध हुनुपर्छ । अरु जाती को के हुन्छ मलाई थाहा भयन तर हामी ब्रम्हण जाती मा ब्रतबन्ध गर्दा ( मेरो घर स्याङ्जा तिर) पनि एस्तो गर्ने चलन छ .

  39. The look like they are going to sacrifice him because just look at the dish that they collect his blood! Disgusting ritual man!

  40. namaskar
    mathiko photo herda ta lagyo malie ma sano huda mrobaba le pani testai garera gaigothma diyale bhanne ghoth puja gaernu huntyo ani malai khir ko dalla le hirkaunu huntyo ani maile hane ko khirko dalla sama tera khayeko tyo dinko po yad ayo aje ma nepal bata dherai tada chu mero buba pani bitnubhako dherai barsa bho aje malie tyo din ko samjana garai dinu bho lekhagjile mero manaspatal ma mero gai goth mero atitko yad ayo yatibela majust kam sakera khotama ayera yo lekh padra ma nepalma nai bhaye ko mahasus gare.hamro thau tira diyali puja bhaniche tara aru thuma kasri pukarin cha yo pujalie akhir autai ho mira .
    belgium

  41. मैले थाह पाए अनुसार यो ‘व्रतबन्ध’ को कार्यक्रम हो। मलाई अरु जातीको बारे त त्यति थाह भएन, तर कुमाल (गोरखातिरको)जातीमा केटाहरुको ब्रतबन्ध गरिंदा यसरी गाईको गोठमा बाँध्ने चलन छ, अझ घाँस पनि राख्छन् क्यार! यो कार्यक्रममा आफ्ना आफन्तहरुलाई निम्तो गरी भोज खुवाउँने पनि चलन छ।

  42. पहिलोपल्ट कपाल काट्न(छेवरगर्न )का लागि र ब्रतवन्धको तयारिका लागि गाईका थलामा दाम्लाले बाँध्ने चलन छ

  43. sayad napadeko bhayar hola? hamilai pani sanoma yastai khalako kam garnu hunthiyo mero paribar le!yastai ta haina tara pados bhaner hola?
    Thakur(Dilip)Dharel
    Dhading Tripureshwor 4 khahare hal,Sweden

  44. केटोले पढ्दा पनि नपढ्ने, बिग्रिएर हिंड्ने, भनेको नटेर्ने, बदमाशी गर्ने गर्‍यो होला अनी “तँलाई गोरु” भनेर गाई को गोठमा लगेर बाँधेको होला। अब एकछिनमा “ल घाँस खा” भन्ने पो हुन कि !!!!!!!!

  45. गोठधूपमा खीर खाछ भनेर कुकुरलाई डोरी वा दाम्लोले बाधेको हो जस्तो लाग्यो मलाई पनी। हामी सानो हुँदा पनि एसै गर्नु हुन्थियो बुवाले हामीलाई हा हा !
    सुनु ईलाम

  46. मान्छेलाई गाइको प्रतिक बनाएको जस्तो छ। शायद देवाली या गोठधूप हुनु पर्छ।

Comments are closed.