यसपालिको दशैंमा चाहिँ यस्तो देख्नु नपरोस्


पोहोरको फोटो हो यो माथिको। त्यतिबेला देशमा राजाको एकलौटी शासन त थियो नै, राजगद्दीले नपुगेर मन्त्रिपरिषद्का अध्यक्षको रुपमा प्रधानमन्त्रीको कुर्सी पनि उनकै कब्जामा थियो। तर पोहोर र यसपालिको दशैंका बीचमा शहीदको रगत बगेर आएको लोकतन्त्र खडा भएको छ। यो लोकतन्त्र दरबारबाहिर मात्र नभएर दरबारभित्र पनि लागू हुन्छ कि ? यसपालि त यसरी जुत्तै लगाएर रानीलाई ढोगाइँदैन कि ?

वास्तवमा राजाको सक्रिय शासन कालमा दि हिमालयन टाइम्समा प्रकाशित भएको पोहोरको यो फोटो ऐतिहासिक नै थियो। ‘तिम्रा पाउहरुमा म सँधै झुकिरहन्छु..’ भन्दै पहिलेकी रानी ऐश्वर्याले चाँदनी शाहको उपनाममा गीत लेखेका भए पनि अहिलेसम्म कुनै पनि राजाले जुत्तै लगाएको खुट्टामा रानीलाई ढोग गर्न लगाएको यस्तो फोटो सार्वजनिक भएको थिएन।

49 Comments

  1. Umeshji,
    khai ke lekhu,malaai ta rajako juatta mann paryo.mero jutta pani tyestai bhaidiyeko bhayeta…………..

  2. Thank you for publishing the pictures. It truely depicts Gane’s dictatorship, wisdom and world view.

    Really cool picture.
    When are we going to punish him for all the crimes he committed. I know Girija will carry him on his lap. Girija and Gyne both needs to disappear from Nepali politics and power.
    Thank you.

    Everest Poudel,
    San Francisco, California

  3. कता बाट पायेको त्यो कुबङ्शि को फोटो!
    जे होस्, म पनि नेपालि परम्परा मान्छु भनेर देखायेको होला बजिया मुर्ति चोर ले! जे सुकै होस्, त्येस्को मुख हेरेर किन दिन खराब गर्नु!
    बोरु येस्ता कुरा हाम्रो हिन्दु र सिन्दु भनेर बिरोध गर्नु काम चाहि छैन; सन्सार को कुन् धर्म मा नारि को स्थान राम्रो छ र? अझ मुसल्मान मा हेर्ने हो भने त आइमाइ लाइ पशु भन्दा पनि नारकिय ब्यबहार गर्छन। घर बाहिर निस्किन दिदैनन, अलिकति पनि शरिर को अङ देखियो र राम्रो सङ बुर्का ओढेन भने कोरा बर्साउछन्, ढुङा ले किचेर मारिदिन्छन्। हाम्रो देश मा कम से कम पुजा गरेर देबि त मान्छम् नि। कुनै नारी स्वास्नि हो भने त्यो कसै को आमा पनि त हो! कसै बाट सम्मान र पुजा त पाउछे नि, हैन कसो?

  4. The Picture is a good proof that why we do not need the king. He ruled the country the same way. The people were treated like slaves. So King Sayonara good bye.

  5. कुनै पनि धर्म मा न भयेको नारि को पुजा हिन्दु धर्म मा मात्र छ; न बिर्सउ नारी पुजा लाइ अरु धर्म ले (Muslim and Christian) शैतान पुजा भन्छ र नारी लाइ पुरुश को भोग को साधन भन्छ

    हाम्रो दशै “नारि” शक्ति को पुजा को प्रतिक हो, र हामि नारि शक्ति लाइ पुजा गर्छौ; आमा, दीदी, बहिनि, कन्या केटि, र मेरो बिचार मा सृमति लाइ पनि देबि मानेर त्यो एक दीन खुट्टा मा ढोगिदिने चलन ल्याये हुन्छ

    त्यो भाइमारा डाकु को परिवार मा जे सुकै गरुन्, त्यो तेस्को ब्यक्तिगत मामिला हो; बोरु दशै मा तेस्को मा कुन चाहि कालो कुकुर टिका लगाउन जान्छ, तेस्को चाहि फोटो खिचेर ब्लग मा हालिदिनु होला है उमेश जि?

  6. Umesh ji

    Tapai ko yo blog entry maile hijo rati herda ta yo blog ma first comment “Give me a break” ji le garnu bhaako thiyo tara ahile ta tyo comment delete garnu bhayechha ni tapai le…

    Khasai testo ta kei lekhnu bhaako thiyena waha le, raja rani ko personal issue ho bhanera matra lekhnu bha thiyo, kina delete garnu bhaako ho ???

    ali ali criticism pani lina siknu hos na oh

    ~ kushal
    *****
    नामको स्थानमा नाम नलेखी जे पायो त्यही लेख्ने र जथाभावी इमेल ठेगाना प्रयोग भएमा त्यस्ता कमेन्टलाई स्थान नदिने नीति पहिले कै हो । त्यसैगरी ‘नेपाली’ र त्यस्तै अन्य धेरैले प्रयोग गर्न उपनामबाट लेखिने कमेन्टहरु पनि स्वीकार्य हुने छैनन् भनी धेरै पटक भनिसकिएको छ। र, हिजो राति हैन, मैले त्यो कमेन्ट अघि मात्रै डिलिट गरेको हुँ, पब्लिस भएको छैन । कमेन्ट लेख्दा तुरुन्तै प्रकाशित भएको जस्तो देखिए पनि वास्तवमा त्यो एप्रुभ नभएसम्म कमेन्ट लेख्ने कै कम्प्युटरमा मात्र प्रकाशित भएको जस्तो देखिन्छ, अरु कम्प्युटरमा अरु प्रयोगकर्ताले देख्दैनन्- मेरो संसार

  7. आयुध,
    त्यसो भए तैंले जात देखाइस् हैन ? साले तँलाई मण्डले भएर मण्डले भनाउनमा केको लाज नि ? तेरो कमेन्ट र तेरो व्यवहारहरुबाट नै देखाउँछ नि तँ मण्डले होस् भनेर सबैलाई थाहा भएकै हो नि । क िन हैन भनेर चोखो बन्न खोज्छस् ?
    तेरो प्रतापि भूपतिको बारेमा लेखिएको कुरामा तँलाई डाहा भएर कहिले मन्त्र कहिले के लेखेको कसलाई थाहा छैन र हँ बजिया ?
    बडो विदेशमा बसेर राजाको पक्क्षमा लेख्नेहरु र राजाको कुरालाई पर्सनल भन्नेहरु..तिमीहरुले भोगेका थियौ नेपालमा ? त्यही राजाले हाम्रो मोबाइल फोन र फोन काटेर कत्रो व्यक्तिगत अधिकार हनन गरेको थियो ?
    अनि यो आयुध भन्ने मोरो यही कुरा प्रचण्डले गरेको फोटो आएको भए तीन हात उफ्रिएर लेख्ने यही बजिया हुन्थ्यो । अहिले राजाको भएर मोरो कहिले मन्त्र कहिले के लेखेर बसेको छ । उमेशले पनि यस्ता मण्डलेलाई बेलैमा चिनेर यो लोकतान्त्रिक ब्लगमा बान्ता गर्नबाट नरोकेर के गर्‍या हो ? मलाई त यो उमेश देखि पनि रिस उठि रा छ।

  8. It is their personal matter. So don’t make it a personal issuue. In our society we all make a dhog after taking tika from the seniors. It’s our culture.

    I think that it’s not shame for the king and queen to carry on with their culture but it’s shame for others to go through their personal matters.

    Any way HAPPY DASHAIN to everybody.

  9. umeshji,

    yek palta tapainko ghar paribarko dashainko chalan sunna paye hunthyo.

    aasa chha pragatishilharule aama, baau, lognelai dogne chalan tutaune chhan. lal salaam bhane pachhi sabai abhibadan pugdainara. maile ta swasni ra chhora harulai sikaee sake. purna abhyas huna banki chha. na hamro kunai siddhanta, na naitikta, na rastriyata, na sanskar chha, tesaile hamilai je pani abalamban garna kehi garho chhaina. testai bholi ke aaundai chha tyo pani patto chhain. aaru pachhi lekhamla.

  10. shayam kumar shrestha jee !!!
    sayad tyo nara-bhakxhi ko ala-chhinee kutta dhognee maheela tapai ko aaphantai pareke kya ho ??!!! ….ani khutta dhogne le ke paayo ?!!! aakir duniya ko saamu aapnu swabhiman gumayo !!! la la tapai ko comment paddha ta ‘daal ma kutch kala hai’ but i think this type of real picture should be public not hidden.

  11. Well!! Well!! Now this is what I call misinterpretation of news. What is the big deal with the picture – I bet most of your who wrote negative comments regarding the picture – wait till Dashai and see what you momma does on the Bijaya Dashai – It is just a cultural way of expressing respect to you significant other. PEACE

  12. I have nothing to say about the photo posted above, neither did i had thought of commenting on it. But after going thru other comments… I can’t stop myself from having my own say here.

    Why do all the men think ‘logne ko khutta dhognu’ is normal? Yes, it might be a part of culture but c’mon … if you still believe in rationality of such practices (just cuz it’s tradition), then don’t ever dare to talk of revolting against monarchy’s behaviour towards the public. Isn’t making your wife put her head on your feet an act of slavery? Isn’t it an act which lowers her status? If you believe that’s normal… then you have to accept king treating you as slave as well. don’t talk double standards. Don’t say others can’t treat you like a slave but you can treat your own wife, the mother of your child, as one!

  13. सर्वप्रथम “खुट्टा” कि “खुत्ता” ?

    अब कुरो आयो रानीले ढोग्ने । त्यो जुत्तो खोलिदिएको भए अलि बेस हुन्थ्यो, खोइ किन खोलेनछन् राजाले। उमेशजीले भने झैं रानी कोमलले आफ्नो पति को जुत्ता सहितका खुट्टा राजाको एकलौटी शासन भएको कारणले ढोगकी थिइन भने यो पटक त किन ढोग्लिन होला र। फोटो हेर्दा त राजीखुशी नै ढोगेकोजस्तो पनि देखिन्छ, कि पछाडि कि महिलाले घोक्रेठ्याक लगाइदिएकी थिइन अलि अघि ?

    कुरो जेसुकै भएपनि यो पटक ज्ञानेन्द्रले जुत्तो फुकाल्न नबिर्सुन, कसैले कसैको खुट्टो ढोग्यो भन्दैमा खेदो नै खन्न चाँही अलि मिल्दैन। लम्पसार परेर खुट्टा ढोग्ने त चलन न हो, लोकतन्त्र आयो भन्दैमा कसैले कसैको खुट्टा किन नढोग्नु र ।

  14. Karmarana ,

    I don’t think you have got a head that actually is capable of thinking .I know you know nothing except laughing.so go on lauhing ……
    हे शण्ड तँ कस्तो मण्डले होस जसले तँ संग नमिल्ने विचारलाई मण्डले नै देख्छ ? खैर, मैले तेरो प्रशंसा चाहिएर मेरो विचार व्यक्त गरेको पनि हैन।
    Give reasons , don’t laugh . Use your head to think !

  15. तपाईं कृस्चन ,मुसल्मान् भए पनि त आर्का को धर्म को खिल्ली उडौन पाउन हुन्न भने तपाईं पनि हिन्दू नै हो ।तपाईं आमा को खुट्टा ढोक्नु हुन्न?तपाईं को श्वासनी ले तपाईं लाई ढोक्दैन?कि तपाईं हरु यती आधुनिक भेइ सक्नु भो कि तपाईं हरु नै श्वासनी ढोक्नु हुन्छ?(हा हा हा नरिसौनु होला है,चलन् नभये कोले भनेको)
    हिजो ज्ञानेन्द्र राजा को रुप्मा सकृय हुन्दा को कुरा गर्नुस् त्यो कुरा हुन् सक्छ्,हिन्दू धर्म मा श्वासनी ढोकौने त चलन नै छ नि?हिन्दू धर्म नै नराम्रो भनेर देखौने तपाईं को उदेश्य हो भने त मेरो भन्नु केही छैन ।
    त्यो आर्को बिषय हुन सक्छ ।तै पनि भनिन्छ् धर्म् धारन गर्न् को लगि हो,बिबाद् गर्न हुन्न!!!!!

  16. hahaha..
    aru bhanda pani raja sanga sati jana khojne Ayudh lagayat ka mandale ko comment herera haanso uthyo…
    hahaha

  17. Umeshji,

    I don’t agree with your title. Its just a Hindu tradition. If you have wife, she also does same to you. We all do the same as in picture, after taking “TIKA” from from the senior members in the family…… About the shoes, its not a big deal.

    “Wish you all Freinds a Very Happy Bijaya Dashami 2063” Thank you.

    Rakesh

  18. उमेश जि

    किन तपाईले राजालाई देखि नसक्नु भएको??

    राजाले, रानीलाई जुता लगाएर खुटा ढोकाउन वा जुता फुकालेर ढोकाउन तपाई, हामीलाई के फरक पर्छ र!!

    खुटा ढोक्नु र ढोकाउनु राजा रानी को अधिकार हो, चाहे जुता लगाउन वा फुकालुन, त्यो राजा रानीको नितान्त निजि मामला हो। जुन कुरालाई तपाईले बल्ग को बिषय बनाउन पाउनु हुन्न!

    हामीलाई थाहा छ, राजाले धेरै नराम्रा काम गरेका छन,तेसो भन्दैमा उनको हरेक निजि मामलामा धक्का दिने अधिकार तपाई हामीलाई छैन् किनकि जुन सुकै कुराको एउटा सिमा हुन्छ,,,

    उदाहरणको लागि, माओबादिले तपाईको छोरालाई मार्‍यो भन्दैमा तपाईले प्रचण्डको छोरालाई मार्न पक्कै पाउनु हुन्न

    कि कसो??

    देश प्रेमि

    जय देश, जय नेपाल

    नमस्तेनेपाल

  19. umesh ji
    in this dashain kp öli and girija will go for taking tika and blessing from the king .don´t worry u can publish this photo in your blog.they are the lap dog of king gaynendra.they want to stay inthe government for ever by taking the bless form king

  20. shoes if not contaminated then its ok with or without it for greeting. Its fine for king but not good for those who can’t keep their shoes clean.

    King might not have realised that he has been greeted by his wife so let the shoes on.

    We should talk about how to stop corruption and develop descipline.

    Corrupted people and corruption murdabad.
    Make our nation corruption free.

  21. Tyo ta sarhai bhayo.
    Dhog garna dine pani tyasatai,
    dhog garne rani pani tyastai.
    Kamsekam rajalai jutta phukallusosh ta bhanna parchha
    Ranile.
    Hoina ta sathi

  22. Dear Umesh ji,

    This morning when I opened your blog as usual. I found an interesting title ‘Yes Pali ko dashain ma ta yesto nahos’. I was much depresed to see the content of the article.

    I think this is a personal issue. If somebody has respect on his or her beloved one and does something with respect (without pressure) that doesnot mean a ‘manab adhikar ko hanan’or ….. I think such type of issue is not matching with the title you have written.

  23. This shows how much she loves to him. but at least he should have taken his shoes out to show his love in return. but tyrant is tyrant no matter where he is.

  24. I’m confused, why people are very much interested in royal’s engagement, when they are wanting to thro it away?? Why do we care what ever they do? Wether he makes to bow in shoes or in dam-boot or dingo what;s to do with that to us when we want to get rid off?

    Looks like, since there are no points to write blog on during this festive season, we are digging the grave. Only one thing we nepali can do is that we do not let others do good thing and we also don’t do good things.

  25. Hello Umeshji

    Its not wise to interprete the above photo in that way.
    All i see is a wife paying due respect to her husband. It is nothing new.And its a part of our culture. Why are you so much occupied with negative syndromes only?

    Any woman may bow down to her beloved husband that too, with much eager during Dashera. I don’t see any reason to comment on the above photo. Are you protesting against our custom or its you want to boil up a situation everytime criticising the king of Nepal.

    First of all be sure enough what kind of message you want to deliver before choosing the right material.
    You can find millions of photos of Nepalese women bowing down to their husband.Why to choose this one?

  26. Dear Umeshji

    Nice work well done so far i have been seen you since couple of week back you got so mental issue I think you immediately need to consult with physcatric you know most of people who have those sort of problem they dont realised until its too late. I was analysising your all activities and come to conclusion so dont be late consult it asap.

    If you dont want to know by your bloger reader you dont have to publish it. Hope you will infrom me with your outcome of the result.

    Thanx
    *****
    मेरो प्रतिक्रियाः फूलको आँखामा फूलै संसार ….. 🙂

  27. yo rajako ko ghar bhitra ko mamila ho jaba ranile le nai rajalai dhoger aafulai garba gar6 bhane tapai hamile yasma khasai chaso rakhnu parne bisaya hain jasto lagchha
    tara jo janata haru bihan dekhi bhok bhokai line lager tika lagauna jan6an ra gayaka thiya tyo chahi yo futeko aakhale herna napare hune thyo
    loktantra pakkai aayako ho bhane yo pali chahi tyo drisya herna naparos pls
    t v ma pani ra news haruma pani
    thanx umesh ji
    seema
    hong kong

  28. dear Umeshji,

    This is the burning example as how Gane is intersted to supress nepali people. He wants to convert people as animal. He is the king who think that we are inzoo and wants to make Nepal a zoo of the world. It is very very strange.

    Bijaya Manandhar 28 September 2006

  29. नेपाली परम्परामा विश्वास गर्ने नारीहरुहरुले पतिको खुट्टामा ढोग गर्ने चलनका बारेमा कोही अपरिचित छैन। यो राम्रो वा नराम्रो भन्ने बारेमा आ-आफ्नै धारणा होलान । राजाले आफ्नी रानीलाई जुत्तासम्म खोलेर ढोग्न लगाएको भए जाति हुन्थ्यो । तर कोमलले जुत्तासहितका पतिदेवलाई ढोगिन भनेर नेपालमा प्रजातन्त्रमा खडेरी पर्दैन । जुन परम्परागत चालचलनका कुराहरु छन ,तिनमाथि राजनीतिका कटाक्ष छूराहरु नचलाएको जाति हुन्छ । राजाका ती क्रियाकलाप जस्ले जनताको अपमान गर्छ वा भाग खोस्छ थि कुराको आलोचना गरौँ तर जुन संस्कारहरु तपाईँ हाम्रो परिवार र व्यवहारभित्र घर गरेर बसेको छ ,त्यसको धज्जि उडाएर लोकतन्त्रवादी भइने हैन , ती कुराहरुलाई क्रमश सुधार गर्ने चेतनाको विस्तार गरौँ सबै ठीक हुन्छ समयक्रममा । तर धर्म र संस्कृतिहरु भित्र सामान्य आँखाले हेर्दा विचित्र देखिने अभ्यासहरु विश्वव्यापी छन , जुनसुकै धर्ममा पनि ।
    यो फोटोमा देखिएको खुट्टा ढोग्ने प्रवृत्ति मेरो घरमा पनि छ र मेरो गाऊँ भरि व्याप्त छ र मेरो देशभरि पनि । मलाई मान्यजनलाई बजारमा भेट्दा पनि भेटेकै ठाऊँमा खुट्टा वा हातमा ज्यु नगर्दा असहज महशूस हुन्छ र मैले कहिल्यै यो क्रियामा लघुताभाष फिल गर्दिन । म त दशैँमा गाऊँमा टीका थाप्न जाँदा घर घरै मान्यजनका खुट्टा समातेर ढोग्दै हिँड्दा खुशी महशूस गर्छु भने मान्यजनहरु पनि मलाई खुसी भएर आशिषको वर्षा गरिदिन्छन र मलाई लाग्छ मेरो संस्कृतिको यो पाटो सह्रानीय लाग्छ । तर कसैले कसैलाई खुट्टामा ढोगेन भने पनि त्यस्को स्वतन्त्र विचार माथि मेरो केही आपत्ति छैन । त्यसैले हरेक कुराको धज्जी उडाएर पक्कै राम्रो हुँदैन ।

  30. ज्ञानेन्द्रको खोइरो खन्न छाडेर दशैँमा तलको स्तोत्र पढ्नुस, चित्त शुद्दी हुनेछ :

    न तातो न माता न बन्धुर्न न दाता ।
    न पुत्रो न पुत्री न भृत्यो न भर्ता ॥
    न जाया न विद्या न वृत्तिर्ममैव ।
    गतिस्त्वं गतिस्त्वं त्वमेका भवानी॥१
    भवाब्धावपारे महादु:खभीरू ।
    पपात प्रकामी प्रलोभी प्रमत्त ॥
    कुसंसारपाशप्रबद्ध: सदाहं ।
    गतिस्त्वं गतिस्त्वं त्वमेका भवानी॥२
    न जानामि दानं न च ध्यानयोगं ।
    न जानामि दानं न च ध्यान योगं।
    न जानामि तन्त्रं न च स्तोत्रमन्त्रं ॥
    न जानामि पूजां न च न्यासयोगं ।
    गतिस्त्वं गतिस्त्वं त्वमेका भवानी॥३
    न जनामि पुण्यं न जानामि तीर्थं ।
    न जानामि मुक्तिं लयं वा कदाचित् ॥
    न जनामि भक्तिं व्रतं वापि मात:।
    गतिस्त्वं गतिस्त्वं त्वमेका भवानी॥४
    कुकर्मी कुसङ्गी कुबुद्धि: कुदास: ।
    कुलाचारहीन: कदाचारलीन : ॥
    कुदृष्टि: कुवाक्यप्रबन्ध: सदाहं ।
    गतिस्त्वं गतिस्त्वं त्वमेका भवानी॥५
    प्रजेशं रमेशं महेशं सुरेशं ।
    दिनेशं निशिथेश्वरं वा कदाचित् ।
    न जानामि चान्यत् सदाहं शरण्ये ।
    गतिस्त्वं गतिस्त्वं त्वमेका भवानी॥६
    विवादे विषादे प्रमादे प्रवासे ।
    जले चानले पर्वते शत्रमध्ये ॥
    अरण्ये शरण्ये सदा मां प्रपाहि ।
    गतिस्त्वं गतिस्त्वं त्वमेका भवानी॥७
    अनाथो दरिद्रो जरारोगयुक्तो
    महाक्षीणदीन: सदा जाड्यवक्त्र: ॥
    विपत्तौ प्रविष्ट: प्रणष्ट: सदाहं ।
    गतिस्त्वं गतिस्त्वं त्वमेका भवानी॥८

  31. खोइ के भनेर प्रतिकृया लेखौं , शब्द नै आएन, छ्या छ्या यस्तो पनि देख्नु पर्द रहेछ, हिन्दूहरुको यो चाड अनि हिन्दू महिला हरुले गर्ने यो काम , अब हिन्दूहरुले के राम्रो के नराम्रो छुट्यौनु पर्छ,
    बिद्रोही गर्न सिक्नु पर्छ,

    Jit gurung
    Belgium

  32. yo tapai umesh ji lai matlab ko kura hoina jasto lagcha malai. hindu parampara ma dulhai le dula ko khutta dhojchan tesma naya kura kehi hoina. kina raja lai basna tikna nadina lageko. raja rani le j garun ni aru lai k matlab. rani le aafnai khusi le gareko hola. ani arko kura…2046 saal pani ko bahudal bebastha ma ani raja ko sasan ma khas testo kehi pharak chaina.. baru raja ko sasan ma jhan peace thiyo.

  33. Raja ho yar, pai halchha ni Jutta lagayera dhogauna, tyahi mathi aru lai ta lagayeko chhaina ni, aafnai wife lai ta lagayeko chha ni, tyahi mathi photo ma haat pani ta dirakheko chha ni bhayo bhayo pardaina bhanera, anyway tyo tini haru ko family matter ho. aba janata ley chhai Raja ko Khutta dhogne chhainan……..

  34. अब खुट्टा धोगोस कि जुत्ता, आफ्नो पति परमेश्वरको हो क्यार,तपाईलाई के को टाउको दुखाई भो र? अरुले जे सुक्के गरोस न, आफुले नगरे भै हाल्यो नि!

  35. उमेश जी,
    तपाईंको सब परिवारमा बडा दशै को शुभ कामना । आफुलाई त देशले हालै most dedicated conservationists गुमाउनु परेको को संकट ले शोकाकुल बनाएको छ । यस्तो सोक मा पनि तपाईंको यो राजा रानी को तस्वीरले फेरी एक पटक हँसायो । यो साँचै नै हाँस उठ्दो छ । नियालेर हेर्दा त्यो अर्को उच्च पदस्थ महिला को सारी रानीले कुल्ची रही बक्सेको अनि उनि सारी तानी रहेको पो रमाइलो छ त । तपाईंलाई धेरै धन्यवाद है । पहिले एक चोटि पनि शिव श्रेष्ठ ले रानी लाई ढोगेको तस्वीर र प्रतिकृयाहरु पढेर हामी सब परिवार रमाइलो गरेका थियौं। अन्तमा देशमा चाँडो शान्ति आवोस् भन्ने कामना छ।

  36. ** Discrimination at the Highest Level **

    The Parliament has passed the equality bill. The woman’s status is now equal to a man’s status in the society. Let us hope there is no discrimination in future. We must disregard this gesture as a Nepali culture.

    The picture has second meaning as well. Even when the queen has to bow down in this manner, what is the status of Nepali people. We have to live under the king’s boots!

  37. वाह !!! कही नभ्एको जात्रा हाडी गाउँ मा । यो फोटो दासता को पराकष्ठ हो । ढुङे युगका यि राजा अब ढुङे युग क ईतिहास मा ओझेल पर्ने निश्चित छ ।

  38. wow , tara gyane dullaha bhaya pachi ta dhokeki nai hola rani le . Dashin ma afno dullaha bata tika thapda doknu kunai tholo kura haina. kaso sathi ho?

  39. Thanks for the picture. But this is not surprising. Monarchism is a symbol of all these bullshit where women are just a piece of shit. Palace never like to see equality and women empowerment. Not because of Maoist but because of understanding the realities we need to finish this institution. No more Paras for new Nepal Nepal. Girija knows that he cannot stand with out him becuase he has no faith in people. He won’t do right things. He can make mistake. we need to be careful.

  40. kool picture no need to write comment
    picture describes everything about nepali royal family and royal rule b4 few months

  41. Let’s see who will be in Q in front of the G Shah’s palace! Hope you will be able to take such photos as well. I had also seen few photos of Shiva Shrestha and nautanki groups similar poses.

Comments are closed.